پی پال یکی از سیستم های پرداخت آنلاین ارزی است که به شما امکانات مختلفی ارائه می دهد؛ تا بتوانید به کمک آن از ایران پرداخت در سایر وبسایت های خارجی برای خرید خدمت یا کالا را به راحتی انجام دهید.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

بنابراین بسیاری از افراد دنیا با داشتن این نوع حساب، کارهای ارزی خود را بدون نیاز به واسطه و یا شرکت خدمات ارزی انجام می دهند. در صورتی که شما هنوز این حساب را افتتاح نکرده اید و یا قصد شارژ آن را متناسب با ارز مورد نیاز خود دارید می توانید از طریق لینک های زیر درخواست خود را برای متخصصان تراپی ارسال کنید تا در زمانی کمتر از 2 ساعت کاری حساب شما را ساخته و یا آن را شارژ نمایند : 

سفارش شارژ

تاثیر venmo بر پی پال

همراهان عزیز اگر در رابطه با این نوع حساب و ویژگی هایی که دارد سوالی دارید می توانید از طریق مقاله هایی که تراپی برای شما آماده کرده است، تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید : 

بیشتر بدانید : 

مقایسه پی پال با ارز دیجیتال : 

همان طور که گفته شد، پی پال یکی از سیستم های دیجیتالی پرداخت آنلاین است. این سیستم یکی از قدیمی ترین سیستم های پرداختی است ولی اکنون رقیب های تازه نفسی پیدا کرده است که رقابلت را کمی برای پی پال دشوار کرده است. قطعا می دانید که این روز ها بسیاری از افراد برای انجام معاملات خود از ارز های دیجتال استفاده می کنند چرا که در این حالت آزادی عمل بیشتری دارند.

به عنوان مثال زمانی که شما از ارز دیجیتال برای پرداخت خود استفاده می کنید دیگر نیاز نیست که منتظر پاسخ گویی طولانی مدت از طرف بانک باشید. چرا که با استفاده از فناوری بلاک چین محدودیت زمانی دیگر در این سیستم معنایی ندارد. از طرف دیگر پرداخت با استفاده از ارز دیجیتال این امکان را به شما می دهد تا به طور کاملا ناشناس هر معامله ای که می خواهید انجام دهید و کارمزد زیادی برای انجام آن نپردازید. این یکی از بزرگترین مسئله هایی است که بسیاری از دولت ها با آن مشکل دارند. چرا که از این طریق می توان بسیاری از کارهای خلاف مالی مانند پول شویی را بدون آن که ردی به جا گذاشت انجام داد.

مسئله دومی که بسیاری از کاربران با آن مشکل دارند ، حملات سایبری است که از طریق اینترنت برای هکرها بسیار راحت است. در واقع یک هکر با استفاده از اینترنت و هک کردن حساب شما می تواند به راحتی پول شما را از حسابتان بردارد و خبر بد این است که این پول دیگر قابلیت بازیابی ندارد. یعنی شما سرمایه خود را برای همیشه از دست خواهید داد. 

تاثیر venmo بر پی پال

بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می دهند از همان روش های سنتی پرداخت آنلاین ارزی استفاده کنند. یعنی کارمزد بیشتری پرداخته، مدت زمان بیشتری منتظر انجام تراکنش خود بمانند ولی از ایمن بودن سرمایه خود خیالشان راحت باشد. اما شرکت پی پال همواره به فکر کاربران خود بوده است و برای راحتی انجام پرداخت های آنها بسترهای مختلفی در اختیار آن ها قرار می دهد. نرم افزار venmo یکی از همین بسترهاست. صاحب این نرم افزار، شرکت پی پال است که کاربران پی پال می توانند از آن استفاده کنند. 

نرم افزار venmo چیست؟

این نرم افزار در قالب یک نرم افزار سرگرم کننده در اختیار کاربران قرار داده شده است که با استفاده از آن علاوه بر این که می توانید با دوستان خود در ارتباط باشید بلکه می توانید در صورت نیاز پولی را برای دوستان خود انتقال دهید و از سایت های مورد علاقه خود خرید انجام دهید و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. امنیت این نرم افزار توسط شرکت پی پال تامین می شود و شما می توانید با داشتن یک حساب پی پال از آن استفاده نمایید. 

پی پال توانسته است با استفاده از این امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد سهام خود را به مقدار زیادی افزایش دهد. 

همراهان عزیز امیدوارم که اطلاعات مورد نیاز در زمینه تاثیر venmo بر پی پال را بدست آورده باشید. 

تاریخ انتشار 26 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر