این روزهای اپلیکیشن‌های بسیاری به بازار ارائه شده‌اند که در زمینه‌های مختلف کاربرد دارند. این برنامه‌های کاربردی تقریبا تمام جنبه‌های زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است به طوری که بسیاری از فعالیت‌های روزمره با استفاد از این اپلیکیشن‌ها قابل انجام هستند و به نوعی زندگی را برای ما آسان‌تر کرده‌اند. یک دسته از اپلیکیشن‌ها که بسیار مفید و سودمند هستند، اپلیکیشن‌های آموزشی هستند. که عبارتند از : اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی، آلمانی و...اپلیکیشن‌های یادگیری برنامه نویسی، اپلیکیشن‌های ادیت موسیقی، اپلیکیشن‌های تناسب اندام و...اما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشنهای ادیت ویدئو بپردازیم. لطفا تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید.

بهترین اپلیکیشنهای ادیت ویدئو در سال 2019 کدامند؟

برنامه های کاربردی ادیت ویدئو راهی هیجان انگیز و جالب برای هر کسی، از کودکان گرفته  تا افراد حرفه ای می‌باشد، تا بتوانند با استفاده از وسایل هوشمند خود به تفریح یا انجام فعالیت‌های حرفه ای بپردازند. در حقیقت هر کاربر قادر است تا به ویرایش و ادیت ویدئوهای خود بپردازد. این برنامه‌های کاربردی بسیار قوی هستند و کار با فیلم و ویدئوها از طریق این برنامه برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود. در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشنهای ادیت ویدئو خواهیم پرداخت.

بهترین اپلیکیشنهای ادیت ویدئو

Adobe Premiere Rush (cross platform)

این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشنهای ادیت ویدئو می باشد که برای ویدئوهای کوتاه بسیار مناسب است.

در حقیقت در اولین برخورد، نرم افزار ویرایش حرفه‌ای ویدئو Adobe مانند Premiere Pro، After Effects و Audition ممکن است کمی سخت به نظر بیاید با این حال این ابزار بسیار قدرتمند است و قطعا منحنی یادگیری قابل توجهی برای آن وجود دارد. افرادی که مایل به ضبط ویدئو سریع برای یوتیوب هستند، یا قصد ایجاد استوری برای اینستاگرام را دارند، ممکن است راهی آسان تر غیر از Adobe Premiere Rush را برای ضبط ویدئو خود پیدا کنند. اما در کل این اپلیکیشن یک ابزار بسیار قوی برای ادیت ویدئو می‌باشد و هر آنچه شما نیاز دارید در آن وجود دارد.

LumaFuson (ios)

این اپلیکیشن، یکی از بهترین اپلیکیشنهای ادیت ویدئو برای سیستم عامل های ios می‌باشد. اگر شما به دنبال یک برنامه کاربردی بسیار حرفه‌ای برای استفاده بر روی آیفون یا آیپد خود هستید، این اپلیکیشن می‌تواند بسیار مناسب باشد.

LumaFuson یک اپیکیشن فوق العاده است و دارای ویژگی‌های بسیار کاملی است، به طور مثال قابلیت درج نوشته، فریم‌های کلیدی، تصحیح رنگ، پشتیبانی کامل از PAL در 25fps پس از خروجی، دارای یک میکسر صوتی کامل برجسته؛ ایجاد خروجی‌های lossless، پشتیبانی از ویدئو عمودی، ابزار پیشرفته ایجاد عنوان و ....از جمله ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌باشد.

KineMaster Pro(Android)

این نرم افزار یکی از بهترین اپلیکیشنهای ادیت ویدئو برای سیستم عامل های اندروید می‌باشد. البته KineMaster یک اپلیکیشن فوق العاده و تاپ است و امکانات بسیاری را برای شما فراهم کی کند از جمله اینکه امکان بریدن قطعه‌ای از فیلم و کلیپ را برای شما فراهم کرده است و بسیاری موارد دیگر.

بهترین اپلیکیشنهای ادیت ویدئو

iMovie (ios)

اپلیکیشن  iMovie یکی دیگر از بهترین اپلیکیشنهای ادیت ویدئو می‌باشد برای استفاده بر روی سیستم عامل‌های ios. این برنامه کاربردی برای اولین بار در سال 2010 ارائه شد و در حال حاضر امکان پشتیبانی  از 4K برای آن وجود دارد و روی دستگاه‌های 6s, iPhone 6s Plus, iPad Air 2, iPad Pro و...قابل اجرا است.

چند مورد دیگر از بهترین اپلیکیشنهای ادیت ویدئو عبارتند از :

  • FilmoraGo (Android)
  • Power Director (Android)
  • Adobe Premiere Clip (iOS and Android)
  • Apple Clips (iOS)
  • Filmmaker Pro (iOS)
  • Splice (iOS)

که این برنامه‌ها همگی دارای امکانات فوق العاده‌ای می‌باشد و شما غزیزانی که در زمینه کارهای گرافیکی فعالیت دارید می‌توانید با توجه به نیاز خود و اولویت‌هایتان از میان این اپلیکیشن‌های معرفی شده انتخاب نمائید و از امکانات بسیار خوبی که ارائه کرده‌اند بهره‌مند شوید.

گرامیان، امید است آنچه گفتیم مورد رضایت شما واقع شده باشد و بتوانید با استفاده از اطلاعاتی که کسب نمودید از میان بهترین اپلیکیشنهای ادیت ویدئو ، اپلیکیشن مناسبی را انتخاب نمائید.

همراهان همیشگی، آیا شما تا کنون تجربه‌ی استفاده از اپلیکیشنهای ادیت ویدئو را داشته‌اید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، پس قطعا تجربیات مفیدید در این زمینه به دست آورده اید. در صورت تمایل می‌توانید این اطلاعات را از طریق کامنت‌ها با دیگر دوستان نیز در میان بگذارید و آن‌ها را نیز از تجربیات مفید خود بهره‌مند سازید.

عزیزان، چنانچه با مطالعه‌ی مقالات به سوال یا مشکلی بر خورده‌اید، حتما با ما تماس بگیرید و سوال و مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

 

تاریخ انتشار 29 اردیبهشت 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر