دوستان عزیز، آیا شما جز آن دسته از افرادی هستید که به تحصیل علم، اهمیت زیادی می دهید و ترجیح می دهید تا برای ادامه تحصیل یک دانشگاه خوب را انتخاب نمائید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، پس باید بدانید که برای داشتن یک انتخاب خوب بهتر است که از رتبه بندی دانشگاه های سراسر جهان اطلاع داشته باشید. در ادامه رنکینگ بهترین دانشگاه ها درسال 2018 را برای شما آورده ایم. لطفا همراه ما باشید.

رنکینگ بهترین دانشگاه های جهان درسال 2018 با تعداد قابل توجهی از تغییرات و پیشرفت هایی نسبت به سال گذشته منتشر شده است. لیست جداول، شامل 959 دانشگاه برتر جهان، بر اساس نظرات بیش از 75،000 اساتید دانشگاهی، 40،000  کارمندان دانشگاه ها و همچنین مقالات پژوهشی می باشد.

در رنکینگ بهترین دانشگاه ها ، امسال آشکارترین رویکرد ، کاهش رتبه موسسات انگلستان بوده است. از 76 رتبه بندی، 51 عدد از آن ها دارای کاهش رتبه بوده اند و فقط انستیتو UK (دانشگاه کمبریج ) جز 5 رتبه اول شده است. از بین 16 گروه موسسه در راسل، 11 تای آن ها حذف شده اند. هچنین، دانشگاه های انگلستان با سخت گیری مواجه شده اند. به طور خاص، هزینه تحصیل در مدت پنج سال ثابت مانده است و بودجه تحقیقاتی به اندازه برخی کشورهای دیگر رشد نکرده است.

رنکینگ بهترین دانشگاه ها

در این بخش لیست رنکینگ بهترین دانشگاه ها (20دانشگاه برتر جهان) را بر اساس آنچه توسط Qs منتشر شده است، برای شما آورده ایم :

1. Massachusetts Institute of Technology (MIT) USA

2. Stanford University USA

3. Harvard University USA

4. California Institute of Technology (Caltech) USA

5. University of Cambridge UK

6. University of Oxford UK

7. UCL (University College London) UK

8. Imperial College London UK

9. University of Chicago UK

10. ETH Zurich – Swiss Federal Institute of Technology Swiss

11. Nanyang Technological University, (NTU) Singapore

12. Ecole Polytechnique Fédérale de Lausanne (EPFL) Swiss

13. Princeton University USA

14. Cornell University USA

15. National University of Singapore (NUS) Singapore

16. Yale University USA

17. Johns Hopkins University USA

18. Columbia University USA

19. University of Pennsylvania USA

20. The Australian National University Australia

دوستان عزیز، ما در این مقاله سعی کردیم 20 دانشگاه برتر جهان را برای شما بیاوریم، اگر دانشگاه مورد نظر شما جز موارد ذکر شده در بالا نیست، می توانید به منظور اطلاع از رتبه سایر دانشگاه ها به سایت topuniversities مراجعه نمائید.

جالب است بدانید : دانشگاه صنعتی شریف، که در میان دانشگاه های ایرانی رتبه نخست را دارد، در سطر 471-480 از جدول رنکینگ قرار گرفته است.

عزیزان، ما مطالعه مقالات زیر را به شما پیشنهاد می دهیم. تا چنانچه با هر هدفی قصد سفر به خارج از کشور را دارید، با دید بهتری اقدام به برنامه ریزی و تصمیم گیری بپردازید.

تفاوت بین تافل و آیلتس | تافل بهتر است یا آیلتس

آزمون GMAT چیست؟ 

آزمون USMLE(یو اس ام ال ای) چیست؟

همراهان عزیز، از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید از شما کمال تشکر را داریم. در صورت بروز هرگونه سوال، با همکاران ما در تیم تراپی در میان بگذارید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 28 خرداد 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر