در مقالات قبلی شما عزیزان را با چین لینک chainlink آشنا کردیم. Chainlink یک سرویس اوراکل بلاکچین غیرمتمرکز است که به عنوان میان افزار عمل می کند با هدف پیوند قراردادهای هوشمند از طریق شبکه بلاک چین . به طور معمول ، بلاکچین ها نمی توانند به داده های خارج از شبکه خود دسترسی داشته باشند ولی شرکت کنندگان در شبکه Chainlink با ارائه قراردادهای هوشمند می توانند به فیدهای داده خارجی دسترسی پیدا کنند. در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با بهترین کیف پول های چین لینک chainlink آشنا کنیم. لطفا با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : انقلاب بلاک چین

معرفی بهترین کیف پول های چین لینک chainlink

اگر مایلید تا با کیف پول های چین لینک chainlink بیشتر آشنا شوید لطفا این بخش از مقاله را به دقت مطالعه کنید. ما سعی کرده ایمتا بهترین کیف پول های ارز دیجیتال چین لینک chainlink را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

کیف پول های چین لینک chainlink

کیف پول لجر نانو اس

Ledger Nano S از امن ترین کیف پول های سخت افزاری است و یک کیف پول همه کاره می باشد که از چندین ارز دیجیتال مانند Chainlink ، Bitcoin و Ethereum پشتیبانی می کند. این کیف پول دارای دو دکمه فیزیکی است که به طور همزمان برای تأیید معاملات از آن استفاده می شوند. به علاوه این کیف پول دارای یک ویژگی احراز هویت دو عاملی نیز می باشد.

 برای دسترسی به رابط کیف پول ، به یک پورت USB رایانه و یک برنامه افزودنی Google Chrome نیاز دارید. روند راه اندازی ساده است ، زیرا رابط کاربری آن نیز بسیار ساده است.

کیف پول Trezor

کیف پول Trezor یکی دیگر از بهترین کیف پول های چین لینک chainlink است که به صورت سخت افزاری می باشد. به غیر از Chainlink ، کیف پول ترزور از سایر ارزهای رمزنگاری شده مانند Bitcoin ، Bitcoin Cash ، Ethereum ، XRP و ... پشتیبانی می کند. از دیدگاه امنیتی ، Trezor دارای رمزنگاری پیشرفته ، دکمه ها و یک صفحه داخلی است که برای شما این امکان را فراهم می کند که تمام معاملات را به صورت دستی تأیید کنید و از پین کد شما نیز به طور مطمئن محافظت می کند.

کیف پول KeepKey

Keepkey یکی دیگر از کیف پول های چین لینک chainlink و یک  کیف پول سخت افزاری جدید با ویژگی های امنیتی عالی است. KeepKey به غیر از پشتیبانی Chainlink ، با دارایی های دیگری مانند Bitcoin، Ether، Bitcoin Cash و غیره نیز سازگار است. تنظیمات این کیف پول مشابه کیف پول های سخت افزاری دیگر است. شما به یک پورت USB نیاز دارید و در مراحل راه اندازی ، کیف پول KeepKey برای شما این امکان را فراهم می کند تا تنظیمات PIN protection را هم انجام دهید.

کیف پول MyEtherWallet

MyEtherWallet یکی دیگر از بهترین کیف پول های چین لینک chainlink  است که تحت وب می باشد. این کیف پول یک لایه امنیتی اضافی نیز ارائه می دهد. MyEtherWallet بهترین کیف پول Chainlink است زیرا تمام داده ها به صورت محلی ذخیره می شوند ، و از آنجا که منبع باز نیز هست ، برای کاربران این امکان را فراهم می کند تا هرگونه تغییر کد مشکوک را کنترل کنند.

کیف پول های چین لینک chainlink

کیف پول coinomi

از دیگر کیف پول های چین لینک می توان coinomi  را نام برد. این کیف پول علاوه بر Chainlink ، از رمزارزهایی مانند Litecoin ، Ethereum و Bitcoin پشتیبانی می کند. این کیف پول با سیستم عامل های مختلف مانند دستگاه های تلفن همراه Android و iOS و Windows و macOS روی دسک تاپ نیز سازگار است.

 Coinomi به عنوان یکی از بهترین کیف پول های Chainlink چند زبانه است و از زبان های مختلف مانند انگلیسی ، چینی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، روسی و سایر زبان ها در کنار پشتیبانی مشتری 24 ساعته و در 7 روز هفته برخوردار می باشد.

از دیگر کیف پول های چین لینک می توان Exodus و MetaMask را نیز نام برد.

سخن آخر

از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید و مشکلات خود را مطرح نمائید. همکاران ما در تیم تراپی در اسرع وقت درخواست های شما را بررسی کرده و پاسخگوی تمامی پرسش های شما خواهند بود.

تاریخ انتشار 03 مهر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر