شما ترجیح می‌دهید از چه راهی به کسب درآمد بپرداید؟ از طریق کسب و کارهای آنلاین؟ یا از طریق اپلیکیشن‌های ارائه شده ؟ در صورتی که شما تمایل به راه اندازی کسب و کارهای کوچک هستید و از درگیری و سر و کله زدن با رییس و همکاران خود خسته شده‌­اید، حتما در ادامه‌­ی این مقاله با تراپی همراه شوید تا از ایده­‌های نوین جهت داشتن کسب و کارهای کوچک مطلع گردید.

بهترین ایده‌ها برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک

در ادامه­‌ی این مطلب به بهترین ایده‌­های کسب و کارهای کوچک اشاره شده است:

  1. Handyman

آیا همواره به تعمیر وسایل و لوازم منزل خود علاقه دارید؟ دوستان و آشنایان­تان برای تعمیر و درست کردن وسایل­شان با شما تماس می‌­گیرند؟ شما بسیار خوش شانس هستید، چرا که می‌توانید از طریق وب سایت­‌های موجود در اینترنت تخصص خود را کشف کرده و از دوستان خود بخواهید تا آشنایان­شان را به شما ارجاع دهند و از این طریق یک شغل تعمیراتی با درآمدی مناسب داشته باشید.

کسب و کارهای کوچک
  1. Woodworker

در صورتیکه که علاقه به ساخت مبلمان و دیگر وسایل چوبی منزل دارید، لیستی از لوازم مورد نیز را از سایت­‌هایی نظیر Etsy، eBay یا Craigslist پیدا کنید و یک وب سایت جهت دریافت سفارشات مشتریان، ساخت و همچنین تعمیر وسایل منزل ایجاد نمایید.

  1. مشاوره آنلاین دوست یابی

مشاوره‌­های آنلاین دوست یابی معمولا برای افراد زمان می­‌گذارند و هزینه می­‌کنند.آن‌ها به افراد کمک می­‌کنند تا پروفایل­‌های دوست یابی آنلاین را ایجاد نمایند.

  1. متخصص دوختن و تغییر

مردم همواره نیاز به لباس دارند، بنابراین اگر به دوختن و طراحی علاقه دارید، می­‌توانید این کار را انجام دهید و لباس خاص بدوزید و کسب و کار کوچک خود را با طراحی و تولید لباس آغاز نمایید.

  1. Freelance developer

از ساخت وب سایت برای شرکت­‌های کوچک و حمایت فنی برای پروژه‌­های خاص و توسعه وب با کیفیت بالا آغاز کنید. با این مهارت­‌های فنی، اطمینان حاصل کنید که می‌­توانید توسعه و طراحی سایت را با تقاضای بالا انجام دهید.

  1. مربی شخصی

مشاوره در منزل، مشاور تغذیه و رژیم ورزشی یکی از کسب و کارهای کوچک و درآمد زا است. شما می­‌توانید برای این کار یک صفحه­‌ی رایگان در اینستاگرام بسازید و صفحه­‌ی شخصی خود را از نقل قول­‌های الهام بخش، ویدیوهای ورزشی و ایده‌­های شگفت انگیز پر کنید. این کار یک روش معمول در دنیای تناسب اندام و رژیم درمانی است.

  1. فریلنسر طراحی گرافیک

در صورتی که ایده­‌های شگفت انگیزی برای طراحی گرافیک دارید، می­‌توانید نمونه کارهای شخصی خود را بسازید و در صفحات طراحی و وبلا­گ­‌های گرافیکی قرار دهید؛ چرا که بسیاری از شرکت­‌ها نیاز به طراحان گرافیکی با تجربه برای پروژه‌­های خود می‌­باشند.

کسب و کارهای کوچک
  1. مربی زندگی/حرفه

در صورتیکه تجربه حرفه­‌ای در زندگی شغلی خود دارید، آن را به عنوان یک مربی زندگی یا حرفه‌­ای به کار ببرید. بسیاری از افراد به دنبال راهنمای مناسب در شغل و حرفه­‌ی خود می­‌گردند تا آن‌ها را با خطرات موجود بر سر راه­شان آشنا سازند.  مربی حرفه‌­ای قادر به ارائه آموزش، مشاوره و مهارت­‌های لازم برای انجام کارهای جدی در زندگی شخصی و حرفه­‌ای خود هستند.

  1. رزومه نویسی

نحوه‌­ی ارسال و نوشتن رزومه و نامه­‌ی رسمی در مواقع لزوم بسیار مهم و ضروری است. نوشتن به صورت رسمی برای یک کار جدید می­‌تواند بسیار سخت و وقت گیر باشد، به همین دلیل بسیاری از مردم، شخصی را برای انجام کارهای خود استخدام می­‌کنند تا نامه­‌های خود را ویرایش کنند.

  1. مترجم

در صورتی‌که توانایی صحبت کردن به زبان­‌های دیگری را دارید، می‌­­توانید به عنوان یک مترجم متخصص عمل کنید. ترجمه‌­هایی نظیر ترجمه‌­ی مالی و پزشکی بسیار سخت و سنگین است، از این رو می‌­توانید به جای دریافت هزینه‌­ای مناسب از مهارت­‌های خود در این زمینه استفاده کنید.

  1. طراحی باغ

بسیاری از مردم توانایی طراحی و استفاده از فضای باز و حیاط را دارند. در صورتی‌که این توانایی را دارید می‌­توانید طرح­‌های خود را بکشید و با قرار دادن در رسانه‌های اجتماعی مشتری جذب کنید.

  1. صاحب فروشگاه تجارت الکترونیک

یک فروشگاه تجارت الکترونیک بسازید و از تمامی افرادی که به صورت خرده فروش، کار می­‌کنند، درخواست همکاری کنید تا از این رو کسب و کار کوچکی برای خود و دیگران ایجاد کرده باشید.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، از شما سپاسگزاریم، در صورتیکه هر گونه ایده یا نظری در مورد سایر کسب و کارهای کوچک دارید، لطفا نظرات خود را در کامنت‌ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز از آن‌ها استفاده کنند.

تاریخ انتشار 24 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر