معمولا مواقعی پیش می آید که شما نیاز دارید به خارج از کشور پول ارسال کنید. مثلا اگر فرزند شما در کشور دیگری مشغول به تحصیل است و بخواهید مبلغی را به حساب او واریز کنید و مواردی از این قبیل. راه ها وروش های زیادی وجود دارد که از طریق آن ها می توانید به ارسال پول و حوالجات ارزی بپردازید. در مقالات قبلی شما را با راه های ارسال پول به کشور نروژ ، امارات ، مصر و ... آشنا کردیم. در این مقاله نیز برای شما خواهیم گفت که ارسال پول به فیلیپین را چگونه می توان انجام داد. لطفا با تراپی همراه شوید.

ارسال پول به فیلیپین را از چه راه هایی می توان انجام داد؟

در این بخش از مقاله چند روش ارسال پول به فیلیپین را برای شما معرفی می کنیم و چنانچه شما دوست عزیز قصد دارید که به کشور فیلیپین پولی را ارسال کنید می توانید از این راه ها استفاده کنید.

ارسال پول به فیلیپین

ارسال پول به فیلیپین از طریق وسترن یونیون

اگر قصد دارید حوالجات ارزی خود را هر چه سریع تر به خارج از کشور ارسال کنید، می توانید از سیستم نقل و انتقالات ارزی وسترن یوینیون استفاده کنید. وسترن یونیون یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت ارزی در سراسر جهان است که خدمات خود را بسیار سریع انجام می دهد. بنابراین اگر برای ارسال پول به کشوری دیگر کمی عجله دارید، می توانید از این سیستم خدمات ارزی استفاده کنید. البته این را هم بدانید که هزینه خدمات ارائه شده توسط وسترن یونیون بالاست و در ازای سرعت انجام خدماتش هزینه ی بالایی را از مشتریان دریافت می کند.

ارسال پول به فیلیپین از طریق سوئیفت

ارسال پول از طریق ارسال حواله سوئیفت یکی دیگر از انواع راه های انتقال پول بین المللی می باشد. حواله ی سوئیفت نقل و انتقالات را بین حساب های بانکی فرستنده و گیرنده انجام می دهند به همین دلیل چنانچه بخواهید از طریق حواله سوئیفت به فیلیپین پول ارسال کنید، باید در شبکه سوئیفت حساب بانکی داشته باشید.

ارسال پول به فیلیپین از طریق مانی گرام

یکی دیگر از روش های ارسال پول به فیلیپین از طریق مانی گرام می باشد. مانی گرام یکی از بهترین روش های ارسال حوالجات ارزی می باشد که از سرعت بسیار خوبی هم برخوردار است. اما ناگفته نماند که مانی گرام هم دارای هزینه های نسبتا بالایی نسبت به سایر روش های پرداخت ارزی می باشد.

ارسال پول به فیلیپین ار طریق پی پال

یکی از بهترین و پرطرفدارترین راه های ارسال پول به کشورهای دیگر، ارسال پول از طریق سیستم نقل و انتقالات ارزی پی پال می باشد. سرعت نقل و انتقالات ارزی از طریق سیستم پرداخت ارزی پی پال، برای کاربران قابل قبول می باشد و هزینه ی ارسال پول، از حساب گیرنده کسر می شود.

اگر مایل به ارسال پول به فیلیپین از طریق پی پال می باشدی ولی هنوز برای خود اکانت پی پال ایجاد نکرده اید، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما در تیم تراپی ارسال کنید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن به افتتاح حساب پی پال برای شما عزیزان خواهیم پرداخت.

برای افتتاح حساب پی پال ، کلیک کنید!

ارسال پول به فیلیپین

سخن  آخر

راه ها و روش های زیادی وجود دارد ک از طریق آن ها می توانید به کشورهای دیگر پول ارسال کنید. معمولا افراد با توجه به مدت زمان ارسال حوالجات ارزی و کارمزدی که شرکت ارائه دهنده این خدمات برای آن ها در نظر گرفته است، یک سیستم پرداخت ارزی بین المللی را برای نقل و انتقالات مالی خود انتخاب می کنند.

در این مقاله ما چند روش مختلف را برای ارسال پول به فیلیپین برای شما عزیزان معرفی کردیم که با استفاده از آن ها می توانید برای دیگران در کشور فیلیپین پول ارسال کنید.

شما نیز می توانید با مطالعه ی روش های ارسال پول به فیلیپین که در این مقاله برای شما ارائه کردیم، روش مناسبی را انتخاب نمائید.

امید است از مطالعه ی این مقاله استفاده ی کافی برده باشید. در صورتی که پس از مطالعه ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمائید. همکاران و مشاوران ما در تیم تراپی با کمال میل به کلیه ی سوالات شما پاسخگو خواهند بود.

لطفا با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 11 شهریور 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر