ارسال پول به افراد دیگر در سایر کشورها امروزه امری فراگیر شده است. برای مثال خانواده های بیشماری وجود دارند که فرزندانشان در خارج از ایران در حال تحصیل هستند و خرج تحصیلشان از طرف خانواده ارسال میشود. اگر شما با این نیاز رو به رو شده باشید (ارسال پول برای فردی در کشور دیگه) به طور قطع میدانید که چه مشکلاتی بر سر راه قرار دارد. در واقع پرداخت ها وانتقال های ارزی در ایران به راحتی انجام نمیگیرد و هیچ کس نمیتواند با استفاده از حساب بانکی خود در ایران مستقیما به حساب فردی در کشور دیگر پول واریز کند. در این مقاله به چند روش برای ارسال حواله پوند مصر میپردازیم تا بتوانید به راحتی برای هر فردی در مصر که میخواهید پول واریز کنید. با تراپی همراه باشید.

ارسال حواله پوند مصر

نحوه ارسال حواله پوند مصر

در این قسمت به معرفی چند تا از روش های ارسال حواله پوند مصر می پردازیم تا در نهایت با مقایسه آن ها بتوانید گزینه متناسب با نیاز خود را پیدا کنید. با دقت به مزایا و معایب هر روش توجه بفرمایید و در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید.

ارسال حواله پوند مصر از طریق وسترن یونیون

شرکت وسترن یونیون، یک شرکت مالی آمریکایی میباشد که یکی از خدمات آن ارسال حواله ارزی است. برای استفاده ازخدمات وسترن یونیون شما کافی است به یکی از شعب آن مراجعه و با مشخص کردن نام شخص و کشور مقصد، کدی دریافت کنید. شخص مقابل میتواند به یکی از شعب آن در مصر مراجعه کرده و با همان کد، پول را دریافت کند.

اگر به خیابان های مصر دقت کنید؛ تابلو وسترن یونیون را به فراوانی می بینید. علت علاقه کاربران به استفاده از وسترن یونیون برای ارسال حواله سریع بودن انتقال وجه و زیاد بودن تعداد شعب آن اشاره می باشد که کار انتقال پول را ساده و سریع میکند. اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که کارمزد ارسال حواله با استفاده از وسترن یونیون نسبت به سایر موسسات بسیار بالا میباشد. 

برای استفاده از خدمات وسترن یونیون، تیم تراپی این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد.

 

ارسال حواله پوند مصر از طریق حساب بانکی

اگر شما یک حساب بانکی ارزی داشته باشید به راحتی میتوانید پول را به حساب شخص در مصر انتقال دهید. شایان ذکر است که انتقال وجه از این طریق چند روزی به طول می انجامد.

پس اگر برای انتقال وجه عجله دارید، این روش انتخاب مناسبی نخواهد بود! همچنین در مقایسه با وسترن یونیون، ارسال حواله با این روش نیز هزینه بالایی دارد.

در ضمن اگر حساب شما با پوند مصر شارژ نشده باشد یک کارمزد نیز برای تبدیل ارز، دریافت میشود. پیشنهاد ما به شما این است که در صورت امکان، روش های کم هزینه تر که نرخ کارمزد کمتری دارند را در اولویت برای ارسال حواله قرار دهید. هرچند که داشتن یک حساب ارزی بین المللی میتواند بسیار مفید باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد افتتاح حساب ارزی با تیم تراپی در ارتباط باشید.

ارسال حواله پوند مصر

ارسال حواله پوند مصر با استفاده از خدمات پی پال

شما میتوانید با ساخت یک حساب پی پال اقدام به ارسال پول به اشخاص در سایر کشورها بفرمایید. تنها با داشتن یک آدرس ایمیل این کار امکان پذیر میشود. به این صورت که شما اقدام به ساخت یک حساب پی پال کرده و با تبدیل وجه ریالی به اعتبار پی پال به راحتی میتوانید از طریق این سیستم انتقال وجه انجام دهید. توجه داشته باشید که شخص مقابل نیز باید یک حساب پی پال برای خود داشته باشد. برای ساخت حساب پی پال و واریز و انتقال وجه از این حساب میتوانید از خدمات ما در تراپی استفاده کرده و در کمترین زمان و به ساده ترین شیوه اقدام به ارسال حواله پوند مصر نمایید. افتتاح حساب پی پال کاملا رایگان بوده و هزینه کارمزد برای ارسال حواله در مقابل سایر روش ها بسیار ناچیز است. انتقال از این روش در عین کم هزینه بودن بسیار امن میباشد.

بیشتر بخوانید: صدور و ارسال حواله ی ارزی با پی پال

روش های بسیار دیگری نیز برای ارسال حواله ارزی وجود دارد که ما در اینجا تنها به سه تا از این روش ها پرداختیم. همانطور که در بالا ذکر شد ارسال حواله پوند مصر از طریق پی پال یکی از بهترین و به صرفه ترین راه های انجام این کار است تیم تراپی آن را برای شما ممکن میکند. در صورتی که از هر یک از این روش ها، یا روش های دیگری برای ارسال حواله پوند مصر استفاده کرده اید، تجربه خود را برای ما بنویسید.  تجربه شما هم برای ما و هم برای سایر کاربران بسیار مفید خواهد بود.

تاریخ انتشار 12 فروردین 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر