سیستم های پرداخت الکترونیکی در مرکز انقلاب fintech قرار دارند و الهام بخش رقابت شدید بین استارتاپ ها و غول های فناوری مانند شرکتApple و شرکت Alphabet  است . شرکت پی پال نیز که در سال 1998 تأسیس شد ، هنوز هم نقش اساسی در پرداخت از طریق سیستم های پرداخت وب و موبایل دارد. در این مقاله برخی از شرکت های متعلق به پی پال را برای شما معرفی خواهیم کرد. لطفا با تراپی همراه باشید.

معرفی شرکت های متعلق به پی پال

پی پال در ابتدا به عنوان یک شرکت نرم افزاری امنیتی به نام Confinity راه اندازی شد که توسط پیتر تیل ، ماکس لوچین ، لوک نوسک و کن هوری تاسیس شد. پس از آن به یک شرکت خدمات انتقال پول مستقل به نام پی پل (PayPal) تبدیل شد.

شرکت های متعلق به پی پال

پی پال به دلیل مشارکت های قابل توجهی که با شرکتهای مختلف در صنایع متنوعی دارد بسیار مشهور و شناخته شده است. در ماه های اخیر ، پی پال با ایجاد ویژگی "پرداخت در اینستاگرام" ، به طور موثر سرویس رسانه های اجتماعی محبوب را به یک بستر تجارت الکترونیکی تبدیل کرده است.

در سالهای اخیر ، پی پال شرکتهای زیادی را به دست آورد که آن را در صدر نوآوری در پرداخت دیجیتال نگه می دارند. در ادامه شرکت های متعلق به پی پال را برای شما معرفی خواهیم کرد.

Braintree Payments

در سال 2007 ، شرکت Braintree یک درگاه پرداخت را ارائه کرد تا امکان پرداخت آنلاین را برای بازرگانان و مشاغل آنلاین فراهم کند. در بین مشتریان عمده آن شرکتهای آنلاین موفق مانند Uber Technologies و Airbnb بودند. این شرکت بیش از 50 میلیارد دلار در کل حجم پرداخت مجاز در سال 2015 را پردازش کرده است. Braintree به PayPal کمک کرده است تا جهانی شود.

Venom

شرکت Venmo ، که کاملاً متعلق به Braintree بود، یک روش پرداخت موبایل در فضای پرداخت P2P است. برنامه پرداخت Venmo دارای تنظیمات متنوعی می باشد و بسیار محبوب شده است. Venmo یکی از سریعترین پلتفرم های در حال رشد است. تا پایان یک چهارم اول سال 2019 ، Venmo بیش از 40 میلیون حساب فعال داشت.

Paydiant

شرکت Paydiant در سال 2015 با مبلغ 280 میلیون دلار ، پی پال را وارد بازار پرداخت های تلفن همراه کرد. پلتفرم Paydiant با امکان ادغام قابلیت های کامل کیف پول موبایل در برنامه های تلفن همراه ، شرایط پرداخت را برای تجار بزرگ فراهم می کند. این شرکت به PayPal کمک کرده است تا روابط خود را با بازرگانان توسعه دهد و سهم بیشتری از فضای کیف پول موبایل را به خود اختصاص دهد.

شرکت های متعلق به پی پال

Xoom

PayPal به عنوان بخشی از یک استراتژی، برای تقویت تجارت بین المللی خود ، شرکت Xoom را در سال 2015 با تقریباً 890 میلیون دلار تاسیس کرد. Xoom بیش از 1.3 میلیون مشتری فعال داشت که از بستر آن برای ارسال حواله های بین المللی تا مبلغ 7 میلیارد دلار در طی سال استفاده می کردند. پی پال بازارهای نوظهور هند و چین را به عنوان سرزمین های مهم رشد، هدف قرار می دهد و سکوی انتقال پول آنلاین Xoom را راهی برای ورود به بازار جهانی 600 میلیارد دلاری حواله می داند.

Modest

در سال 2015 ، پی پال همچنین ، یکی دیگر از شرکت های کوچک fintech مستقر در شیکاگو به نام Modest را در دست گرفت. فن آوری Modest برای تجار آنلاین این امکان را فراهم می کند تا دکمه های خرید را به هر برنامه ، صفحه رسانه های اجتماعی ، ایمیل یا پست ها در وبلاگ اضافه کنند و امکان بازدید در همان بخش از محصولات را نیز برای مشتری فراهم کنند و به جای اینکه مجدداً به وب سایت بازرگان یا پورتال خرید هدایت شوند ، مصرف کنندگان می توانند بر روی دکمه خرید در هر کجا که باشند کلیک کرده و تراکنش را انجام دهند.

TIO Networks

در ابتدای سال 2017 پی پال اعلام کرد که پلتفرم پرداخت قبوض کانادایی  TIO Networks را از آن خود کرده است. در این معامله حدود 233 میلیون دلار به نفع پی پال شد تا با استفاده از بستر پرداخت چند کاناله مبتنی بر ابر TIO ، وارد حوزه  پرداخت صورت حساب و قبوض نیز بشود.

iZettle

پی پال در ماه می سال 2018 ، استارت اپ فین تک iZettle را با حدود 2.1 میلیارد دلار پول نقد راه اندازی کرد. iZettle که در سوئد مستقر است در سال 2010 به عنوان یک سرویس پرداخت کارت اعتباری تلفن همراه شروع به کار کرد. اما  تنها در زمینه ارائه خدمات کوچک مانند پشتیبانی نرم افزار و تأمین مالی در تأمین مشاغل کوچک فعالیت می کرد.

از دیگر شرکت های متعلق به پی پال می توان Hyperwallet را نیز نام برد.

دراین مقاله سعی کردیم شما را با شرکت هایی که به شرکت بزرگ پی پال تعلق دارد آشنا کنیم. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

تاریخ انتشار 23 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر