فین تک (Fintech) یا Financial Technology به معنای فناوری مالی است و صنعتی است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با استفاده از امکانات تکنولوژیکی بتوانند خدمات مالی بهینه‌تر و کارآمدتری ارائه دهند. در حقیقت فین تک (Fintech) یک نوآوری در زمینه‌ی خدمات مالی است و به عنوان یک موتور محرک اقتصاد نوین برای شرکت‌ها شناخته می‌شود. در این مقاله قصد داریم برترین شرکت های فین تک (Fintech) را در دنیا به شما معرفی کنیم. با تراپی همراه شوید.

حتما بخوانید : 

بهبود وضعیت مالی با استفاده از مزایای کارت اعتباری

مدیریت مالی استارت اپ ها چه اهمیتی دارد

با برترین شرکت های فین تک (Fintech) در دنیا در سال 2019 آشنا شوید

FinTech شامل شرکت‌هایی است که در پرداخت‌ها ، بیمه‌ها ، سرمایه‌گذاری‌ها ، اعتبار و اعطای وام و بلاکچین مشارکت می‌کنند. شرکت‌های برتر FinTech در جهان هر یک ممکن است ارزشی در حدود میلیارد ها دلار داشته باشند ، و ایالات متحده و چین در صدر آن‌ها قرار دارد.

برترین شرکت های فین تک (Fintech)

Ant Financial

Ant Financial مستقر در چین و جز گروه Alibaba است که رسماً در سال 2014 تأسیس شد. امروز ، این شرکت که یکی از برترین شرکت های فین تک (Fintech) است، Financial Alipay ، Ant Fortune ، Ant Financial Cloud و سایر خدمات مالی را اجرا می کند. Ant Financial و شرکت‌های وابسته به آن ، مدیریت ثروت ، گزارش اعتبار، بانکداری خصوصی، پرداخت‌ها و رایانش ابری را پوشش می‌دهند. ارزش تجارت آن در سال 2016 تا 75 میلیارد دلار تخمین زده شد.

Adyen

Adyen که در سال 2006 تاسیس شد ، یک پلتفرم واحد را برای پذیرش پرداخت از طریق هر کانال فروش در هر جای دنیا ارائه کرده است. شعبه‌ای از Adyen که در هلند مستقر است به بیش از 4500 از مشاغل مختلف برای پرداخت از طریق تلفن همراه ، به شکل آنلاین یا فروشگاه اینترنتی خدمت رسانی می کند. Adyen با سرعت زیادی در حال رشد است و دارای لیست چشمگیر مشتریان ، از جمله ، Facebook ، Uber ، Netflix ، Spotify ، L’Oréal ، Burberry ، Symantec و Microsoft است. درآمد آن در سال 2016 از 700 میلیون دلار فراتر رفت. در سراسر سال 2016 ، 90 میلیارد دلار معاملات توسط Adyen پردازش شد که نسبت به سال گذشته 80٪ افزایش داشته است. این شرکت یکی از برترین شرکت های فین تک (Fintech) تک در دنیا است.

Qudian

Qudian که در سال 2014 تاسیس شد ، یک شرکت FinTech مستقر در چین است و در زمینه تسهیلات و خدمات وام فعالیت دارد. Qudian به عنوان یک سایت خرد وام دانشجویی ، پرداخت اقساط و بستر مدیریت سرمایه گذاری فعالیت می‌کند. همچنین در کشورهای غربی ، خریدهای زیادی از طریق کارت‌های اعتباری انجام می‌شود که امکان بازپرداخت اقساطی را از طریق Qudian فراهم می‌کند. این شرکت در راستای جذب مشتری ، با چندین شرکت تجارت الکترونیکی ، خدمات دیجیتال و خدمات مالی همکاری کرده است.

Xero

Xero ، یکی از شرکت‌های نرم افزاری است که به سرعت در حال رشد است به عبارت دیگر Xero یک نرم افزار سرویس دهی است و در سال 2006 در نیوزلند تأسیس شد. این شرکت نرم افزاری  امکان انجام امور حسابداری آنلاین با کاربرد آسان را برای مشاغل کوچک ارائه می‌دهد و بیش از 1 میلیون مشترک دارد. لیست محصولات این شرکت شامل یک سیستم حسابداری کامل، فید اتوماتیک روزانه بانکی ، صورتحساب ، بدهکاران ، طلبکاران ، مالیات بر فروش و گزارشات است. Xero سال گذشته بیش از 1.4 تریلیون دلار معاملات داشته است.

برترین شرکت های فین تک (Fintech)

SoFi

SoFi خود را "نوعی شرکت مالی" می‌نامد که رویکردی غیر سنتی برای وام و مدیریت مالی در پیش گرفته است. این شرکت در سانفرانسیسکو مستقر است و در سال 2011 توسط چهار دانشجو ایجاد شده است که در دانشکده کارشناسی ارشد استانفورد مشغول به تحصیل بودند. SoFi اکنون خدماتی چون : بازپرداخت وام دانشجویی ، وام های رهنی ، وام‌های شخصی ، مدیریت ثروت و بیمه عمر را ارائه می‌دهد. SoFi یکی از برترین شرکت های فین تک (Fintech) چند میلیارد دلاری با بیش از 19 میلیارد دلار وام معتبر و بیش از 300،000 عضو می‌باشد.

Lufax

لوفاکس که در سال 2011 تأسیس شد و مقر آن در شانگهای است ، متعلق به گروه پینگ  با حضور پررنگ در چین است. این شرکت نیز یکی از برترین شرکت های فین تک (Fintech)  در دنیا در سال 2019 می باشد.

Avant

Avant که در سال 2012 تأسیس شد ، یک پلت فرم وام آنلاین مستقر در ایالات متحده است. این شرکت فناوری که به ایجاد محصولات مالی نوآورانه و عملی برای همه مصرف کنندگان اختصاص دارد، بیش از 500000 مشتری توانمند را به خود جذب کرده است و دارای سبد وام به ارزش 3.5 میلیارد دلار می‌باشد.

از برترین شرکت های فین تک (Fintech)  می توان ZhongAn، Klarna و Oscar را نیز نام برد.

از توجه و همراهی شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 25 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر