در میان همه‌ی ارزهای دیجیتال موجود در بازار، بیت کوین یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجتال است که فعالان ارز دیجیتال بیشتر مایلند تا در استخراج و خرید و فروش بیت کوین سرمایه گذاری کنند. با تغییرات قیمت دلار قیمت انواع ارز دیجیتال دچار نوسان می‌شود. بیت کوین نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال را می‌شناسید و ممکن است تا کنون بسیاری از پرداخت‌های خود را از طریق این درگاه اینترنتی معروف نیز انجام داده باشید. مدیر پی پال اخیرا اخباری منتشر کرده است در رابطه با استفاده پی پال از بیت کوین. در ادامه با تراپی همراه شوید تا جزئیات این خبر را برای شما بیان کنیم.

پیش بینی موفقیت پی پال ( استفاده پی پال از بیت کوین و موفقیت بزرگ آن)

مدیر پروتکل پرداخت معروف پی پال به تازگی مقاله‌ای نوشته است درباره‌ی اینکه او به این نتیجه رسیده است که 50 درصد شانس افزایش قیمت برای بیت کوین وجود دارد که در صورتی که این افزایش قیمت اتفاق بیفتد، طی 10 سال آینده، قیمتی پایدار بیشتر از یک میلیون دلار خواهد داشت.

استفاده پی پال از بیت کوین

"وینس کاسارس" در پستی در وب سایت کانا و کاتانا این کامنت را قرار داد :

اگر بیت کوین به موفقیت برسد، یک بیت کوین ممکن است ارزشی بیش از 1 میلیون دلار، طی 10 سال آینده پیدا کند. که این یعنی ارزش بیت کوین به اندازه‌ی 250 برابر ارزش کنونی آن (4000 دلار) می‌شود.

کاسارس، با استفاده ازمدارکی نشان داده است که در گذشته بخش اعظمی از اوراق بهادار مربوط به سرمایه گذاری در بیت کوین بوده است. می‌دانید علت چیست؟ علت این است که بیت کوین یک تجربه‌ی جذاب است، فقط یک تجربه. اما با این وجود احتمال شکست سرمایه گذاری در بیت کوین تنها 20 درصد است ولی احتمال پیروز شدن در آن بسیار زیاد است.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

بر اساس آنچه مدیر پی پال می‌گوید :

بیت کوین پس از 10 سال تلاش مفید بی وقفه، با بیش از 60 میلیون کاربر و جذب ماهانه بیش از 1 میلیون کاربر جدید و جا به جایی بیش از 1 بیلیون دلار در روز در سراسر جهان، می‌تواند شانس خوبی برای موفقیت داشته باشد.

استفاده پی پال از بیت کوین

در این پست کاسارس همچنین درباره‌ی بلاک چین بیت کوین مطالبی را بیان کرد که در آن از پلتفرم بیت کوین به عنوان دارنده‌ی کامل ارز یاد کرد.

او وضعیت فعلی بلاک چین بیت کوین را با وضعیتی که اینترنت در سال 1992 داشت مقایسه کرد. در آن زمان اینترنت نیز بسیار آزمایشی به کار گرفته می‌شد و لی امروزه جهان را متحول کرده است. وی دقیقا همین نظر را در مورد بلاک چین بیت کوین دارد و معتقد است که این تکنولوژی دنیا را دگرگون خواهد کرد و بسیاری از مشکلات با استفاده از آن حل خواهد شد.

درگاه پرداخت الکترونیک پی پال و سرمایه گذاری در بلاک چین ( استفاده پی پال از بیت کوین)

طی چند ماه اخیر، پی پال (PayPal) به عرصه‌ی بلاکچین پا نهاده است. یک گزارش SEC نشان داده است که پی پال مبلغ نامشخصی در کمبریج بلوکچین سرمایه گذاری کرده است. چه کسی می‌داند آینده چه می شود. آیا بیت کوین چه چیزی برای PayPal در فضای رمزگذاری به ارمغان می‌آورد، اما به نظر می‌رسد که پی پال به پیشرفت چشم‌گیری دست یابد.

به طور کلی استفاده از تکنولوژی بلاک چین بسیار فراگیر شده است و استفاده از ارزهای دیجیتال در بسیاری از پلتفرم‌ها و بسیاری از شبکه‌های اجتماعی بزرگ نیز به شدت دیده می‌شود. به این ترتیب پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک به ارزهای دیجیتال بیش از امروز بها داده شود و تقریبا در همه جای دنیا به رسمیت شناخته شود.

همراهان گرامی در این مقاله مطالبی را در مورد استفاده پی پال از بیت کوین و پیش بینی تحول عظیم در پی پال برای شما بیان کردیم. امید است مطالب ارائه شده برای شما مفید بوده باشد و ما توانسته باشیم رضایت شما سروران را جلب نموده باشیم. افراد زیادی هستند که به سرمایه گذاری در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال علاقه مند هستند. چنانچه شما دوست عزیز نیز جز این دسته افراد هستید، می‌توانید سوالاتی که در این باره برای شما مطرح است را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان هستند.

از توجه و همراهی‌تان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. چنانچه شما عزیزان نیز در زمینه‌ی استفاده از ارزهای دیجیتال توانسته‌اید تجربیات مفیدی کسب نمائید و به اطلاعات سودمندی دست پیدا کنید، آن‌ها را از طریق کامنت‌ها با دیگر دوستان در میان بگذارید تا آن‌ها نیز از این تجربیات مفید بهره‌مند شوند. 

تاریخ انتشار 02 اردیبهشت 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر