آموزش به کودکان برای اینکه به بزرگسالانی با مسئولیت اقتصادی تبدیل شوند همیشه کار آسانی نیست، بخصوص وقتی سایت‌هایی مثل پی پال با ارائه انواع خدمات، فرزندان زیر ۱۸ سال را از استفاده از خدماتشان منع می‌کند. خوشبختانه گزینه‌های مالی زیادی در پی پال وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای آموزش پس‌انداز و مدیریت پول به فرزندان خود، استفاده کنید. در این مقاله همراه با تراپی باشید تا درباره محدودیت سنی پی پال و ارز دیجیتال بیشتر بدانیم.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع کارت های پی پال

با وجود محدودیت سنی پی پال (PayPal)، روش‌های خلاقانه‌ای وجود دارد که به فرزندان‌تان مکان‌هایی برای پس‌انداز پول‌شان ارائه می‌دهد. اینها حساب‌هایی هستند که به شما امکان نوعی"حضانت" می‌دهد، به‌طوریکه می‌توانید نحوه کار فرزندانتان را کنترل کرده و در صورت مشاهده مشکل و یا به دردسر افتادن آن‌ها، قدمی پیش بگذارید.

محدودیت سنی پی پال

محدودیت سنی پی پال

پی پال قبلا یک حساب پی پال دانش‌آموزی ارائه می‌داد، اما در نهایت این سرویس متوقف شد.

براساس وب سایت پی پال، آنها به هیچ‌ فرد زیر ۱۸ سال اجازه باز کردن حساب نمی‌دهند زیرا در ایالات متحده آمریکا هیچ فرد زیر ۱۸ سال اجازه ورود به قرارداد قانونی ندارد:

"اگر یک حساب پی پال باز کنید، با یک قرارداد قانونی الزام آور موافقت کرده‌اید. قبل از اینکه شخصی بتواند با قرارداد قانونی الزام آوری موسوم به پیمانکاری موافقت کند، باید سن مورد نظر برای تنظیم آن قرارداد قانونی را داشته باشد. سن قانونی قرارداد همچنین به سن اکثریت گفته می‌شود که در اکثر حوزه‌های قضایی 18 سال است."

اگرچه بانک‌ها و موسسات مالی دیگری نیز وجود دارند که با ارائه حساب‌های نوجوانان متصل به حساب‌های حضانت والدین، این محدودیت را از بین می‌برند، اما پی پال تصمیم گرفته است هیچ یک از این نوع حساب‌ها را ارائه ندهد.

حساب‌های بانکی آنلاین برای نوجوانان

مهم نیست که کجا می‌خواهید یک حساب مالی آنلاین مانند پی پال ایجاد کنید، به ناچار برای انتقال پول پی پال و برداشت پول از پی پال، به یک حساب بانکی نیاز دارید.

یکی از ساده‌ترین راه‌ حل‌ها ایجاد یک حساب بانکی واقعی است که نوجوانان مجاز به استفاده از آن باشند، و با یک دبیت کارت واقعی، چک و هر مزایای دیگری که هر حساب بانکی‌ای دارد، تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: انواع اکانت پی پال

حساب کپیتال‌ وان ۳۶۰ (CapitalOne 360 Money)

کپیتال وان محدودیت سنی پی پال را ندارد و با ارائه حسابی با نام حساب "پولی" کپیتال وان ۳۶۰، نیاز به حساب‌های بانکی نوجوانان را برطرف کرد. حساب پولی، یک حساب جاری با هزینه صفر برای نوجوانان است. برخی از مزایای حساب پولی کپیتال وان ۳۶۰ به این ترتیب‌اند:

  • بدون نیاز به هزینه و سپرده.
  • دبیت کارت رایگان برای نوجوانان قابل استفاده در هر فروشگاهی است که مسترکارت قبول کنند.
  • هشدارهای پیامکی برای نوجوانان و والدین بدلیل سپرده‌های کم.
  • دستگاه های خودپرداز بدون هزینه در سراسر کشور.
  • حساب ها سود دریافت می‌کنند.

محدودیت سنی پی پال و شرایط داشتن حساب

یک حساب بانکی واقعی، نوجوان شما را در مسیر درک نحوه کار بانکداری، چگونگی جمع شدن سود به هنگام پس‌انداز و نحوه مدیریت پول از یک ماه تا ماه بعد، قرار می‌دهد.

این حقیقت که این حساب برای "پشتیبانی" نیاز به والدین دارد، به این معنی است که اگر نوجوان شما نیاز داشته باشد، شما می‌توانید قدم پیش گذاشته و کمک کنید. شما می‌توانید از حساب بانکی خارجی خود به این حساب پول انتقال دهید و یا از حساب برداشت کنید.

دیگر گزینه های بانکداری آنلاین از این قبیل‌اند: بانکداری دانش آموزی آمریکا، Alliant، Chase، Huntington Bank، Wells Fargo

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

 

دبیت کارت های پیش پرداخت برای نوجوانان

اگر فقط می‌خواهید مکانی ساده داشته باشید که بتوانید برای فرزندان‌تان پول ذخیره کنید، در واقع مجبور نیستید برای باز کردن یک حساب بانکی این همه خود را به زحمت بیاندازید.

می‌توانید به هر داروخانه یا سوپر مارکتی بروید و یک کارت پیش پرداخت قابل واریز برای فرزند خود خریداری کنید.

یادگیری مسئولیت مالی آسان نیست. متأسفانه ، مدارس آن را آموزش نمی دهند. بنابراین، والدین و خانواده وظیفه دارند که به فرزندان یک آموزش مالی محکم بدهند. تراپی گزینه های بسیار عالی خدمات اینترنتی از جمله باز کردن حساب ارزی مانند پی پال به شما ارائه می‌دهد.

شرکت مالی امریکن اکسپرس: بلوبرد (Bluebird)

بلوبرد در امریکن اکسپرس مانند ترکیبی بین یک حساب بانکی و یک کارت اعتباری است.

نکته جالب در مورد این حساب این است که یک "حساب خانوادگی" تا چهار عضو دیگر خانواده را با کارت‌های متفاوت، پوشش می‌دهد. شما می‌توانید از حساب اصلی خود به سرعت پول را به آن کارت‌ها منتقل کنید، محدودیت برداشت تعیین کنید و تراکنش‌ها را نظارت کنید.

احتمالاً یکی از بهترین راه حل‌ها برای والدینی است که می‌خواهند کمک هزینه ای را برای کودکان‌شان اختصاص دهند و آنها را مجبور کنند که یاد بگیرند چگونه با مسئولیت‌پذیری از کارت های اعتباری استفاده کنند.

تاریخ انتشار 08 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر