وب مانی مانند پی پال به عنوان یک سیستم خدمات پول اینترنتی ایجاد شده است، که در سایت هایی که برای پرداخت، حساب وب مانی را می پذیرند قابل استفاده می باشد. برای شروع طریقه کار با وب مانی ، خرید مورد نیاز خود (کالا یا خدمات) را انتخاب کنید؛ سپس فرم سفارش را پر کنید و در نهایت وب مانی را به عنوان روش پرداخت خود انتخاب کنید. در گام آخر ، با کلیک بر روی دکمه های "Pay" یا "Confirm Order" و یا "Next" سفارش خود را تایید کنید.

چگونگی و طریقه کار با وب مانی

کاربران گرامی! قبل از آنکه با طریقه کار با وب مانی آشنا شوید، لازم است بدانید که به طور کلی، برای کار با وب‌مانی در ابتدا کاربران باید نرم افزار (Webmoney Keeper) را نصب نمایید و یا با استفاده از روش های آنلاین وارد حساب وب مانی خود شوید. برای هر حساب وب‌مانی، یک شناسه وب‌مانی (WMID) وجود دارد. برای هر صاحب حساب وب مانی در درگاه پرداخت الکترونیکی وب‌مانی یک گواهینامه الکترونیکی وجود دارد که مطابق با اطلاعاتی که کاربر هنگام افتتاح حساب وارد نموده است، برای آن ها انواع گواهینامه الکترونیکی صادر می‌گردد. اگر کاربر حین افتتاح حساب مشخصات شخصی خود را وارد نکند، برای آن شخص گواهینامه ناشناس صادر می شود ولی اگر صاحب حساب، مشخصات خود را وارد نماید، گواهینامه تشریفاتی برای او صادر می شود. 

نحوه خرید از سایت علی اکسپرس

در این مقاله، نحوه خرید از سایت علی اکسپرس را به شما آموزش می دهیم؛ البته روش کار در تمام سایت ها مشابه می باشد. هنگامی که سفارش خود را پیدا کردید؛ برای پرداخت، وب مانی را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید ؛ سپس بر روی دکمه " Pay My Order" کلیک فرمایید.

طریقه کار با وب مانی

 

مطابق تصویر زیر، پرداخت شما تایید شده است. پس از اینکه شما پرداخت خود را انجام دادید، روی “Back to Order Details” برای دیدن جزئیات سفارش خود کلیک کنید.

 

کار با وب مانی

 

دوستان همراه، تیم تراپی مطابق تصویر بالا،  خرید بوسیله وب مانی در aliexpress را انجام داده است. با استفاده از این آموزش شما می توانید از تمام سایت های مورد استفاده خود توسط وب مانی خرید خود را انجام دهید. در صورت داشتن هر گونه سوال یا ارسال سفارشات از طریق فرم "تماس باما" با ما در ارتباط باشید. "هرگز" شما را تنها نمی گذاریم.

خرید با وب مانی 

 

تیم تراپی آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید هر گونه سوال یا مشکلی در خصوص مطالب عنوان شده را با مشاوران ما در میان بگذارید. ما به سوالات شما در اسرع وقت پاسخگو خواهیم بود.
تاریخ انتشار 07 اردیبهشت 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    ساناز خدادوست ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من یه خرید با وب مانی دارم میتونم مبلغش رو با دلار پی پال با شما حساب کنم؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام خیر متاسفانه جهت ثبت سفارش می بایستی مبلغ را بصورت ریالی پرداخت کنید

  • تصویر آواتار
    آرمان استواری ۰۲ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    من میخوام از یه سایت که درگاه وبمانی داره یک مقاله بخرم اما مبلغی که باید پرداخت کنم به روبل هست. سایت هایی که چک میکردم حساب وبمانی رو به روبل شارژ نمی کنن. آیا این امکان هست که حساب وبمانی خودم رو به دلار شارژ کنم و بعد داخل حسابم دلار رو به روبل تبدیل کنم؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۰۵ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام. دوست عزیز در حال حاضر امکان تبدیل دلار وب مانی به روبل نمی باشد

فرم ارسال نظرات کاربر