نظر شما در مورد کسب درآمدهای ارزی چیست؟ آیا می توان با تلاش کم درآمد زیادی به دست آورد؟ در زمان کوتاه چطور؟ ما به شما می گوئیم بله می شود! در مقاله ای که پیش رو دارید ما کسب درآمد از Squadhelp را برای شما گفته ایم. لطفا با تراپی همراه شوید و این مقاله را تا پایان با دقت مطالعه کنید.

بیشتر بدانید :

معرفی بهترین اپلیکیشنهای کسب درآمد

چگونگی کسب درآمد از اینترنت با کد کپچا

معرفی وب سایت  Squadhelp برای کسب درآمد ارزی

Squadhelp یک وب سایت قانونی است که به برگزاری یکسری مسابقات پرداخته است و شما می توانید در این مسابقات شرکت کنید. اگر در این مسابقات برنده شدید، مبلغی را هدیه می گیرید. به این ترتیب می توانید از Squadhelp کسب درآمد ارزی بپردازید.

Squadhelp

این مسابقات در زمینه های مختلف برگزار می شود که عبارتند از :

  • ارائه نام دامنه برای یک وب سایت
  • ایجاد برند و نام تجاری برای سایت ها
  • طراحی یک وب سایت
  • ساخت یک فیلم
  • ایجاد ترافیک برای سایت ها
  • نوستن مقالات یا وبلاگ
  • ساخت آرم و ...

شرکت کنندگان زیادی از سراسر دنیا در این وب سایت عضو شده اند و با شرکت در این گونه فعالیت ها به درآمد خوبی رسیده اند.

آیا برنده شدن در این مسابقات کار سختی است؟

همانطور که گفته شد، فعالیت در این وب سایت تقریباً مانند یک مسابقه است و هیچ تضمینی وجود ندارد که مطمئناً شما برنده جایزه شوید. اما اگر از ابتکار و خلاقیت کافی برخوردار باشید ، احتمالاً برنده جوایز نقدی خواهید شد.

این وب سایت در هر درخواست حدود یک تا دو هزار ورودی را ارائه می دهد. اگر خلاقیت بیشتری داشته باشید ، می توانید ورودی های غیرضروری را در سایت مشاهده کنید و می توانید پیشنهاد بهتری در مقایسه با دیگران ارائه دهید.

وب سایت Squadhelp چگونه کار می کند؟

عملکرد یک کسب و کار در این وب به این ترتیب است که هر بیزینس می تواند درخواست های خود را در سایت ارائه دهد. این درخواست ها شامل ایده هایی برای کسب و کار ، جزئیاتی در مورد طرح کسب و کار و درخواست هزاران نفر برای ایده های برندینگ می باشد. پس از پردازش هر درخواست ، پیشنهادات در بین کاربران پخش می شود و آن ها ایده های مناسب و بهترین مارک تجاری مناسب را برای آنها ارائه می دهند.

یک مسابقه می تواند فقط به مدت یک هفته برگزار شود و معمولاً توجه چند صد نفر را به خود جلب می کند. وقتی مسابقه به پایان رسید ، یک نام توسط کسب و کاری که این مسابقه خاص را ارسال کرده است ، انتخاب می شود. سپس ، مبلغ جایزه به فرد خلاقی تعلق می گیرد که نام تجاری ، آرم یا طراحی خاص وب سایت را پیشنهاد داده است.

این یک بازی ساده و فکری است که به آسانی می توانید با به کار گیری خلاقیت خود، از طریق آن کسب درآمد کنید.

Squadhelp

چگونگی پرداخت در سایت Squadhelp

شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای در سایت Squadhelp ثبت نام کنید و در صورتی که برنده شدید، درآمد ارزی خود را دریافت کنید.

شما می توانید مبلغ دریافتی خود را به روش ها پرداخت آنلاین بین المللی از طریق حساب PayPal و Payoneer دریافت کنید. نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد این است که برای کسب درآمد از این سایت نیازی نیست از ایالات متحده باشید؛ فقط کافیست مطمئن شوید که حساب های شما کاملاً وریفای شده است و در صورت برنده شدن ، بعداً دیگر هیچ مشکلی پیش نخواهید آمد.

اگر در حال حاضر حساب پی پال ندارید، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای افتتاح حساب پی پال برای ما ارسال نمائید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن یک حساب پی پال به نام خودتان برای شما ایجاد خواهیم کرد.

برای افتتاح حساب ، کلیک کنید!

نقد کردن درآمد ارزی از سایت Squadhelp

دوستان عزیز، چنانچه به فعالیت در این وب سایت و کسب درآمد از طریق Squadhelp علاقه مند هستید، اما برای نقد کردن درآمد ارزی خود با مشکل مواجه هستید، اصلا نگران این مسئله نباشید و با خیال راحت این کار را به ما بسپارید.

شما می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید. همکاران ما در تیم تراپی بررسی های لازم را انجام می دهند و سپس معادل ریالی حساب شما را برایتان واریز می نمایند.

برای درخواست نقد کردن درآمد خود، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 19 مهر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر