یکی از موضوعات پرطرفدار این روزها، کسب درآمد دلاری هست. اگر تخصصی دارید که میتوانید از آن درآمد دلاری نیز داشته باشید پس حتما با وبسایت هایی که میتوانید از آن ها کار بگیرید آشنایی دارید. در این مقاله می خواهیم شما را با کسب درآمد ارزی از سایت Awesomeweb آشنا کنیم. مطالعه این مقاله چند دقیقه بیشتر وقت شما را نخواهد گرفت؛ پس با ما همراه شوید تا یک پیشرفت مالی عالی را  تجربه کنید.

کسب درآمد ارزی از سایت Awesomeweb

درباره وبسایت Awesomeweb

به جرئت می توان گفت که یکی از بهترین وبسایت های حوزه فریلنسری AwesomeWeb است که می توان مجموعه ای از افراد با مهارت های فوق العاده را پیدا کرد. مدیران این وبسایت زمانی اقدام به ایجاد آن کردند که واقعا نیاز آن حس میشد.

کسی که ایده AwesomeWeb به ذهنش رسید؛ خودش یک فریلنسر بود. به همین دلیل مدیر AwesomeWeb به فکر طراحی این وبسایت افتاد. ایجاد یک پایگاه داده قوی تا روال این کارها سریعتر انجام شود. AwesomeWeb مکانی است که آرزو می کرد آن را داشته باشد.

مطمئنا پیدا کردن بهترین فریلنسرها کار سختی بود که خوشبختانه به کمک وبسایت AwesomeWeb، این امر آسان شد. چرا که غیر از اینکه هزینه های بالایی برای کارفرما داشت، موانع زیاد دیگری نیز وجود داشت. پیدا کردن متخصصی که کارفرما به دنبال آن بود واقعا کار آسانی نبود.

وقتی به بهترین ها نیاز دارید، می توانید به راحتی آن ها را پیدا کنید. بدون موانع و رایگان! بهتر از این هم میشد؟!

وبسایت AwesomeWeb در سپتامبر سال 2014 راه اندازی شد و 100 فریلنسر در 99 دقیقه بعد از لانچ شدن وبسایت، ثبت نام کردند.

اگر به دنبال یک فریلنسر برای کسب و کار خود هستید؛ حتما با AwesomeWeb شروع کنید.

کسب درآمد ارزی از سایت awesomeweb چگونه است؟

اگر می خواهید بدانید برای کسب درآمد ارزی از سایت Awesomeweb چه کارهایی باید انجام دهید؛ با ما همراه شوید.

1. اولین گام این است که وارد وبسایت رسمی Awesomeweb شده و بعد از آن گزینه Become a Freelancer را انتخاب کنید.

2. در این قسمت لازم است که در وبسایت ثبت نام کنید. (اطلاعات خواسته شده را با دقت تکمیل نمائید.)

3. در مرحله سوم، باید تخصص خود را بنویسید. همچنین مشخص کنید که به ازای هر ساعت کار چه میزان در نظر دارید.

4. هدف این مرحله، جلب اعتماد است! نمونه کارهای خود را در این قسمت آپلود نمائید. (سعی کنید در ارائه نمونه کارهای خود سلیقه به خرج دهید. چرا که باعث می شود نظر مثبت افراد بیشتری را جذب کنید)

5. به مرحله پیدا کردن مشتری رسیدید! وبسایت awesomeweb به گونه ای طراحی شده که بر اساس مهارت های شما، مشتریان را پیدا کرده و رزومه شما را به آنها نشان می دهد.

6. اگر مشتری شما را انتخاب کند؛ پروژه به شکل ساعتی بسته خواهد شد.

اگر می خواهید بدانید چگونه می توانید درآمد کار را دریافت نمائید باید به شما بگوئیم که وبسایت awesomeweb بر اساس زمان پروژه، به حسابتان واریز خواهد کرد. برای نقد کردن و دریافت آن به ریال تنها لازم است با تراپی تماس بگیرید.

 

یکی از قوانین وبسایت برای تضمین کار این هست که شما هزینه ای به حساب awesomeweb واریز نمائید. این هزینه بیست و هفت دلار هست! البته نگران نباشید اگر نتوانستید کار دریافت کنید این پول به حساب شما دوباره واریز خواهد شد. برای واریز این هزینه نیاز به مسترکارت یا ویزاکارت دارید. همچنین از شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی مانند تراپی نیز می توانید استفاده کنید.

 

چرا awesomeweb را انتخاب کنم؟

اگر رزومه قوی داشته باشید و نمونه کارهای خوبی بارگزاری کنید؛ مطمئن باشید این وبسایت به شما کمک می کند تا افراد زیادی شما را بشناسند. پس برای اینکه افراد بیشتری با شما تماس بگیرند یک راز وجود دارد. پروفایل خود را با نمونه کارهای تان مرتب آپدیت کنید.

تاریخ انتشار 25 امرداد 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر