ترکیه به دلیل پیشرفت هایی که از لحاظ اقتصادی، اجتماعی، فرهمگی و ... داشته است، به گزینه ای مناسب برای بسیاری از افراد جهت اقامت و زندگی در شهرها و محله های آن تبدیل شده است. ممکن است شما دوست عزیز نیز تصمیم گرفته باشید که به کشور ترکیه مهاجرت کنید. پس با تراپی همراه شوید و این مقاله را به دقت مطالعه کنید، تا از مهم ترین نکات در مورد مهاجرت و زندگی در ترکیه که قبل از سفر لازم است در مورد آن ها بدانید، آگاه شوید. به علاوه تراپی شما را با مزایای زندگی در کشور ترکیه آشنا کرده است.

حتما بخوانید :

بورسیه تحصیلی ترکیه

بهترین سایت های کاریابی ترکیه کدامند؟

چگونه به ترکیه مهاجرت کنیم؟

قطعا در ابتدای امر این سوال به ذهن شما خطور کند که، چگونه می توانیم به کشور ترکیه مهاجرت کنیم؟ این بخش از مقاله را به بیان توضیحاتی برای پاسخ به این سوال اختصاص داده ایم. با ما باشید.

اولین گام برای مهاجرت به کشور ترکیه، مراجعه به سفارتخانه های ترکیه و اخذ ویزا است. پس از آن ، شما می توانید برای دریافت اقامت اقدام کنید تا بتوانید به زندگی به طور عادی در این کشور ادامه دهید. خرید یک ملک در ترکیه می تواند گزینه های خوبی باشد برای اخذ اقامت کوتاه مدت به عنوان گردشگر و پس از آن  اخذ اقامت بلند مدت. به علاوه طبق شرایط و قوانین خاص، کسانی که به طور مداوم و بدون وقفه به مدت هشت سال در سرزمینهای ترکیه حضور داشته اند، اقامت دائم اعطا می شود.

زندگی در ترکیه

یک نوع دیگر اقامت در ترکیه، اقامت برای کار و استخدام در این کشور است. نوع دیگر، اقامت دانشجویی است. از انواع دیگر اقامت در ترکیه ، اقامت به واسطه ی ازدواج با فردی است که مقیم  کشور ترکیه است.

همچنین مجوز اقامت دائم برای همسر / شوهر و فرزندان زیر هجده سال افراد مقیم ترکیه نیز صادر می شود.

مزایای زندگی در ترکیه

شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین مزیت های زندگی در ترکیه ساکن احساس خوبی است که در این کشور خواهید داشت؛ به این علت که برای زندگی در این کشور هیچ پیچیدگی وجود ندارد ، زیرا مردم ترکیه به ساده زیستی معروف هستند. این ویژگی در مراکز رسمی کشور ترکیه و همچنین در مراکز بهداشتی ، آموزشی و خدماتی آن منعکس شده است. حتی در نحوه خوردن و آشامیدن و ... اختلاف طبقاتی زیادی بین افراد جامعه در آنجا وجود ندارد.

همچنین ترکیه یکی از کشورهای پیشرو در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. شما هر آنچه که نیاز داشته باشید به آسانی می توانید پیدا کنید و به سرعت نیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

از مزایای دیگر مهاجرت به کشور ترکیه می توان به سیستم آموزشی آن اشاره کرد. ترکیه از طریق بورسیه تحصیلی بسیاری از دانشجویان را از سراسر جهان به خود جذب کرده است. ترکیه دارای تعداد زیادی دانشگاه می باشد که سیستم آموزشی آن مطابق با استانداردهای پیشرفته بین المللی است.

به دلیل کیفیت آموزش و پروش ، سهولت ثبت نام ، هزینه های کم، تنوع رشته های تحصیلی و بسیاری از امکانات آموزشی ویژه افراد زیادی را برای ادامه تحصیل به ترکیه مهاجرت می کنند.

زندگی در ترکیه

طبیعت شگفت انگیز ترکیه هر ساله گردشگران زیادی را به سمت آن جذب کرد است و ترکیه یکی از کشورهای پیشرو در جذب گردشگر است؛ همچنین وسعت جغرافیایی آن با بیش از هشتاد استان ، که هر یک دارای صدها ویژگی طبیعی ، امکانات گردشگری و پارک های عمومی و ... هستند، مشرف بودن آن به بسیاری از دریاها و رودخانه و بیشتر استان های آن که پوشیده از چمنزارهای سبز و درختان بلند است بر زیبایی هر چه بیشتر کشور ترکیه افزوده است.

هزینه های زندگی در ترکیه

به طور کلی هزینه ی زندگی در ترکیه، در محدوده هزینه های بالا قرار نمی گیرد ، به ویژه در مقایسه با سایر کشورهای جهان!

ترکیه جایی است که حداقل حقوق یا حداقل دستمزد، با هزینه های زندگی مطابقت دارد و نیاز افراد برای داشتن یک زندگی متوسط ​​و مناسب با هزینه های متوسط را برآورده می سازد.

نقل و انتقال پول به ترکیه توسط تراپی

شما می توانید پس از مهاجرت به ترکیه برای نقل و انتقالات مالی خود، جهت واریز پول برای خانواده خود در ایران یا دریافت پول از ایران، از خدمات تیم تراپی بهره مند شوید. برای این منظور کافیست درخواست خود را از طریق لینک زیر به ما علام کنید. ما در کمترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی خواهیم کرد و انتقال ارز مورد نظر را برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد.

برای درخواست انتقال ارز ، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 23 آذر 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر