زمانی که یک اکانت پرفکت مانی برای خود ساختید، جهت استفاده از آن و نقل و انتقالات ارزی، لازم است که ابتدا به حساب پرفکت مانی خود پول واریز کنید، یا به اصطلاح اکانت خود را شارژ کنید. در این مقاله با تراپی همراه شوید با آموزش شارژ حساب پرفکت مانی؛ ما با آموزش خرید دلار پرفکت مانی و دیگر واحدهای ارزی، نحوه شارژ پرفکت مانی را به صورت تصویری و گام به گام آورده ایم.

بهترین روش شارژ حساب پرفکت مانی

پس از ورود به حساب پرفکت مانی، به چند روش می توانید شارژ حساب پرفکت مانی را انجام دهید. از میان انواع روش های شارژ اکانت پرفکت مانی، یکی از بهترین روش ها ، شارژ حساب از طریق شرکت های خدمات پرداخت ارزی است. به این ترتیب شما می توانید بدون دردسر و در مدت زمانی کوتاه برای شارژ کردن پرفکت مانی اقدام کنید. شما می توانید از طریق لینک زیر این کار را با خیال راحت به تراپی بسپارید.

برای درخواست شارژ حساب کلیک کنید!

در غیر این صورت شما می توانید خودتان اقدام به شارژ حساب پرفکت مانی بپردازید که ما با آموزش شارژ حساب پرفکت مانی هر کدام از روش های شارژ را به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش شارژ حساب پرفکت مانی

قبل از هر چیز لازم است که این نکته را مجددا به شما متذکر شویم که برای دسترسی به روش های واریز پول به پرفکت مانی ، ابتدا باید به حساب خود لاگین کنید. پس از لاگین کردن به اکانت خود، وارد صفحه ای مانند آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید، خواهید شد.

در این صفحه باید گزینه ی Deposit را انتخاب کنید تا طریقه های شارژ اکانت پرفکت مانی برای شما نشان داده شود. این اولین مرحله از مراحل آموزش خرید دلار پرفکت مانی می باشد.

مراحله اول آموزش شارژ حساب پرفکت مانی

در صفحه ای که مشاهده می کنید، روش های شارژ پرفکت مانی را مشاهده می کنید که می توانید با انتخاب هر کدام از این گزینه ها برای شارژ اقدام نمائید. این روش ها عبارتند از :

  • شارژ با استفاده از سیستم بانکی : این روش در کشور ایران امکان پذیر نیست
  • شارژ با پول نقد : در این روش کاربران باید به صرافی های معتبر مراجعه کنند و با استفاده از پول نقد حساب خود را شارژ کنند؛ اما شارژ کردن پرفکت مانی از این طریق نیز در ایران امکان پذیر نیست.
  • شارژ اکانت پرفکت مانی با استفاده از ووچر پرفکت مانی : این روش در ایران امکان پذیر است.
  • استفاده از صرافی های آنلاین : این روش شارژ حساب پرفکت مانی در ایران امکان پذیر است.
  • شارژ حساب پرفکت مانی با بیت کوین : در این روش شارژ کیف پول پرفکت مانی شما با استفاده از بیت کوین انجام می شود.
  • شارژ حساب پرفکت مانی با دریافت وام از دیگران و تعیین میزان سود : برای استفاده از این روش نیاز است که احراز هویت و یا وریفای حساب پرفکت مانی انجام شود.

انواع روش های شارژ حساب پرفکت مانی

در ادامه آموزش شارژ حساب پرفکت مانی را با روش هایی که از ایران امکان پذیر است، ادامه می دهیم. همچنان با ما همراه باشید.

نحوه شارژ حساب پرفکت مانی، شامل آشنایی با مراحل شارژ اکانت پرفکت مانی در وب سایت Perfect Money می باشد که به روش های مختلف قابل انجام است و می توان به واسطه این روش ها، دلار پرفکت مانی ، بیت کوین و ... خریداری کرد؛ آموزش خرید دلار پرفکت مانی، نیز چندان پیچیده نیست و عبارتست از آشنایی با نحوه شارژ حساب پرفکت مانی به دلار.

نحوه شارژ حساب پرفکت مانی

برخی از دوستان بارها از ما پرسیده اند که " چگونه کیف پول پرفکت مانی خود را شارژ کنیم؟ " برای دریافت پاسخ پرسش خود ادامه ی مقاله را به دقت مطالعه نمائید.

شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر پرفکت مانی

یکی از رایج ترین طریقه های شارژ پرفکت مانی، شارژ از طریق ووچر پرفکت مانی می باشد. برای این منظور گزینه ی مربوطه یعنی e-Voucher را که در تصویر بالا مشاهده کردید، انتخاب کنید تا وارد صفحه ی شارژ با ووچر پرفکت مانی شوید. در این صفحه لازم است که دو عدد مربوط به ووچر پرفکت مانی را وارد نمائید، شماره ی اول یک شماره ی 10 رقمی است که شماره ی ووچر است و شماره ی دوم کد فعالسازی 16 رقمی است. پس از وارد کردن این دو رقم و همچنین وارد کردن کد چرخشی یا Turning number، گزینه ی Activate an e-Voucher را نتخاب کنید.

آموزش شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر

شارژ حساب پرفکت مانی از طریق صرافی ها

برای شارژ حساب پرفکت مانی از طریق صرافی ها، لازم است که از صفحه ای دیپازیت (Deposit)، گزینه ی Certified Partners را انتخاب کنید تا وارد صفحه ی مربوط به صرافی هایی شوید که از طریق آن ها می توانید شارژ پرفکت مانی را انجام دهید.

نکته ای که در این بخش از آموزش شارژ حساب پرفکت مانی لازم است به آن توجه داشته باشید، امتیاز آن صرافی ها می باشد که مربوط می شود به میزان قابل اعتماد بودن آن ها که با Trust Score مشخص می شود. این امتیاز بر اساس سوابق کاری صرافی در نظر گرفته می شود.

آموزش شارژ حساب پرفکت مانی

شارژ حساب پرفکت مانی با بیت کوین

از آنجا که متداول ترین ارز برای شارژ حساب پرفکت مانی ، دلار است، بسیاری از افراد مایلند تا مقالات آموزش خرید دلار پرفکت مانی را مطالعه کنند. اما علاوه بر دلار، شما می توانید حساب پرفکت مانی را با دارایی های دیگر نظیر بیت کوین، یورو و ... نیز شارژ کنید.

برای شارژ اکانت پرفکت مانی با بیت کوین، لازم است که گزینه ی Bitcoin را انتخاب کنید تا وارد صفحه ی زیر شوید.

آموزش خرید دلار پرفکت مانی با بیت کوین

در این صفحه گزینه ی Create new deposit را انتحاب کنید، سپس در صفحه ای که باز می شود، Create it را انتخاب نمائید تا یک حساب بیت کوینی برای خود ایجاد کرده و یک آدرس بیت کوینی برای شما ایجاد شود. پس از آن گزینه Create a new BTC wallet را انتخاب کنید. پس از آن گزینه ای که مشاهده می کنید را تیک زده و گزینه ی Add wallet را انتخاب کنید. پس از طی کردن این مراحل پیغامی به شما نشان داده می شود مبنی بر ایجاد موفقیت آمیز کیف پول بیت کوین شما. شما می توانید حداکثر تعداد کیف پول های بیت کوین که می توان ساخت را در این صفحه مشاهده کنید. همچنین تعداد کیف پول های بیت کوین فعال به شما نشان داده می شود.

آموزش شارژ حساب پرفکت مانی با بیت کوین

کلام پایانی

حال که با طریقه شارژ پرفکت مانی آشنا شدید، و با مطالعه مقاله آموزش شارژ حساب پرفکت مانی، روش های واریز پول به پرفکت مانی را آموختید، به راحتی می توانید برای شارژ اکانت پرفکت مانی اقدام نمائید.

در این مقاله با آموزش خرید دلار پرفکت مانی و همچنین شارژ حساب پرفکت مانی با دیگر دارایی ها نظیر بیت کوین همراه شما بودیم. امید است مطالب ذکر شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد و نحوه شارژ پرفکت مانی را به خوبی متوجه شده باشید.

در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید. همکاران ما در تیم تراپی در اسرع وقت به کلیه ی سوالات شما پاسخگو خواهند بود.

تاریخ انتشار 07 آذر 1400
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر