سیستم ارائه دهنده خدمات مالی پرداخت پرفکت مانی، فعالیت خود را از سال ۲۰۰۷ آغاز کرده است و هم اکنون پرفکت مانی جز معدود شرکت هایی است که دارای مجوز مالی کلاس A می باشد؛ به این معنا که  Perfect Money مجوز انجام عملیات مالی با بودجه شخص ثالث و فلزات گران بها را دارد. اگر شما این سیستم مالی بین المللی را برای نقل و انتقالات ارزی خود انتخاب کرده اید و اکنون قصد دارید به حساب خود پول واریز کنید، یا به اصطلاح شارژ حساب را انجام دهید، در این مقاله با تراپی همراه باشید. ما شما را با نحوه واریز پول به پرفکت مانی آشنا خواهیم کرد.

واریز پول به حساب پرفکت مانی

مختصری در مورد Perfect Money

طبق گفته نمایندگان شرکت پرفکت مانی، دفتر مرکزی این شرکت در سوئیس واقع شده است. محبوبیت پرفکت مانی به اندازه ای است که می توان ادعا کرد تقریبا بسیاری از کارگزاران و بازرگانان آنلاین از پرفکت مانی، در سایت خود به عنوان یکی از گزینه های پرداخت، پشتیبانی می کنندتحقیقات زیادی نشان داده است که پرفکت مانی ترکیبی از امنیت همراه با سادگی و راحتی می باشد. به همین دلایل و با توجه به درخواست های مکرر شما گرامیان، در رابطه با نحوه شارژ اکانت پرفکت مانی، بر آن شدیم تا با موضوع واریز پول به پرفکت مانی همراه شما باشیم. لطفا تا انتهای مقاله ما را همراهی نمائید.

واریز پول به  پرفکت مانی

قبل از واریز پول به پرفکت مانی، چه نکاتی را باید بدانید؟

قبل از اینکه روش واریز پول به پرفکت مانی را به شما آموزش دهیم، بد نیست اندکی در مورد مزیت های این سیستم پرداخت بین المللی بدانید، مطالبی که شاید تا کنون در مورد آن ها مطالعه نکرده باشید!

  • برای بهره مندی از خدمات پرفکت مانی هیچگونه محدودیتی برای کاربران ایرانی وجود ندارد، به این دلیل که در این سیستم تحریمی علیه مشتریان ایرانی صورت نگرفته است.
  • وب سایت پرفکت مانی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند و به همین دلیل دوستانی که برای کار با سایر پلتفرم های پرداخت به دلیل عدم تسلط به دیگر زبان ها با مشکل مواجه می شوند، در وب سایت پرفکت مانی به آسانی می توانند کار خود را انجام دهند.
  • اما موضوع مهم تری که هنگام گفتگو با کاربران مان متوجه شدیم، امنیت بالای پرفکت می باشد. به طور مثال در صورتی که احراز هویت مشتری مشخص نشود و کاربر از شبکه IP که به صاحب حساب مرتبط نیست متصل شود، PerfectMoney ورودی حساب را مسدود می کند و یک کد امنیتی، به ایمیل مشخص شده در هنگام ثبت نام ارسال می نماید. از طرفی کد مورد نیاز برای ورود به سیستم، به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود که هزینه هر پیامک،0.1  دلار می باشد.
  • علاوه بر این با وارد شدن به حساب تان، می توانید اطلاعات مربوط به آخرین بار که به سیستم، دسترسی داشته اید را همراه با آدرس IP  که از آن به سایت متصل شده اید را مشاهده کنید.
  • همچنین می توانید تنظیمات امنیتی را در هر زمان، از قسمت «Security»  تغییر دهید.
  • پرفکت مانی با ارزهایی مانند دلار و یورو کار می کند و همچنین این امکان را برای شما  فراهم می کند تا معاملاتی را با طلا انجام دهید. شما به راحتی می توانید طلای Perfect Money  را خریداری کرده یا به فروش برسانید.
  • جالب ترین موضوعی که کاربران را جذب پرفکت مانی کرده این است که، فرصتی برای کاربران فراهم شده است که با بیت کوین نیز واریز پول به پرفکت مانی را انجام دهند و به عبارتی اقدام به تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی کنند.

مزایا و فواید واریز پول به پرفکت مانی

نحوه واریز پول به پرفکت مانی

حال که با برخی از مهم ترین مزیت ها و امکانات پرفکت مانی آشنا شدید، در این بخش از مقاله به پاسخ این پرسش شما که "چگونه به حساب پرفکت مانی پول واریز کنیم؟" خواهیم پرداخت. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

چرا روش های واریز پول به پرفکت مانی را بدانیم؟

با توجه به محبوبیت گسترده ای که Perfect Money  پیدا کرده است، تقاضای استفاده از آن در سراسر جهان رو به افزایش است. راه های واریز پول به حساب پرفکت مانی شامل : حواله بانکی، کارت شارژ پرفکت مانی معروف به ووچر، ارز الکترونیک و یا سایر سرویس ها مانند وسترن یونیون و مانی گرام می باشد. از مزایای حساب پرفکت مانی این می باشد که حتی در صورتی که شما حساب بانکی نداشته باشید، برای واریز پول به پرفکت مانی،  امکان دریافت حواله بانکی نیز برای شما وجود دارد.

کدام روش واریز پول به پرفکت مانی بهتر است؟

البته از بین این روش ها ما به شما استفاده از کارت شارژ پرفکت مانی را برای واریز پول به پرفکت مانی، پیشنهاد می کنیم چرا که طریقه استفاده از ووچر پرفکت مانی بسیار ساده و راحت می باشد. در غیر این صورت، می توانید این کار را به ما واگذار کنید و با مطالعه ی آموزش واریز پول به حساب پرفکت مانی، در کمترین زمان ممکن حساب تان را شارژ نمائید.

مجموعه تراپی به این امر مفتخر است که توانسته فرصت منحصر به فردِ واریز پول به حساب پرفکت مانی را برای مشتریان عزیز ارائه دهد. به این ترتیب ما این امکان را برای کاربران فراهم کرده ایم تا بتواند بلافاصله شارژ حساب پرفکت مانی خود را انجام دهد.

لازم به توضیح است که ما می توانیم هر دو نوع حساب شما را، چه شخصی برای افراد خصوصی و چه حساب کسب و کار برای موسسات تجاری، را شارژ نمائیم. کافیست شما با نحوه واریز پول به پرفکت مانی توسط تراپی آشنا شوید. برای این منظور مطالبی که در ادامه مقاله آمده است را به دقت مطالعه کنید.

بهترین روش واریز پول به پرفکت مانی

مراحل واریز پول به حساب پرفکت مانی

برای آشنایی با نحوه واریز پول به حساب پرفکت مانی مراحل زیر را همراه با ما انجام دهید :

  • ابتدا در وب سایت تراپی یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.
  • حالا از طریق لینک زیر در خواست خود را به ما اعلام نمائید.

برای واریز پول به حساب پرفکت مانی

  • همکاران ما در تیم تراپی پس از انجام بررسی های لازم، از شما می خواهند که معادل ریالی مبلغی که در نظر دارید حسابتان را با آن شارژ کنید، به حساب تراپی واریز نمائید.
  • در آخر تراپی با احتساب حداقل کارمزد ممکن، واریز پول به پرفکت مانی را برای شما انجام می دهد.

چنانچه با هر سوال یا مشکلی در مورد واریز پول به پرفکت مانی مواجه شده اید، متخصصان ما در مجموعه تراپی، مایل به ارائه پشتیبانی کامل و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم با آموزش واریز پول به پرفکت مانی، شما را با نحوه ی شارژ حساب پرفکت مانی آشنا کنیم. امید است آنچه گفته شد برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. حال که نحوه واریز پول به پرفکت مانی را می دانید، هر زمان که لازم داشتید حسابتان را شارژ کنید، روی کمک ما حساب کنید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی خواهیم کرد.

تاریخ انتشار 12 آذر 1400
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر