همان طور که در مقاله معرفی ارز دیجیتال EOS بیان شد، این ارز که با تازگی می توان گفت وارد بازار ارزهای دیجیتال شده است، به خوبی توانسته جایگاه خوبی پیدا کند و هم چنین یکی از رقیب های اتریوم باشد. چرا که از نظر عملکردی تا حد زیادی شبیه با ارز دیجیتال اتریوم است. در این مقاله می خواهیم انواع کیف پول ارز دیجیتال EOS را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با روش های مختلف آن را بدست آورید.

همان طور که می دانید ارز دیجیتال EOS یک ارز غیر متمرکز همتاست، به این معنا که برای انجام معاملات شما نیازی به فرد سوم نخواهید داشت و به صورت مستقیم می توانید با خریدار یا فروشنده در ارتباط باشید. در صورتی که در مورد متمرکز و غیر متمرکز بودن سوالی دارید می توانید از مقاله اکسچنج متمرکز (Centralized ) و اکسچنج غیرمتمرکز (Decentralized ) یعنی چه؟ زیر استفاده کنید.

اما اگر در مورد کیف پول سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و ... اطلاعاتی داشته باشید می دانید که برای یک ارز دیجیتال می توان چند نوع کیف پول داشت که بسته به نیاز شما یکی را می توانید انتخاب کنید.

برای خرید ارز دیجیتال از تراپی، کلیک کنید!

انواع کیف پول ارز دیجیتال EOS

انواع کیف پول ارز دیجیتال EOS : 

  • کیف پول دسکتاپ : از جمله این نوع کیف پول می توان به دو مورد Jaxx و Exodus اشاره کرد. این کیف پول تقریبا تمام ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می کند و برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس نیز قابل استفاده هستند. البته Jaxx برای اندروید و ios نیز قابل استفاده است.

کیف پول ارز دیجیتال EOS
  • کیف پول سخت افزار : تقریبا برای تمام ارزها اگر می خواهید دارای امنیت خیلی زیادی باشید، می توانید کیف پول سخت افزاری را انتخاب کنید. بهترین نمونه های این نوع کیف پول Ledger Nano S و Trezor هستند که برای اتصال به آن ها باید از اکانت MyEtherWallet استفاده کنید.

کیف پول ارز دیجیتال EOS
  • کیف پول وب : در بین کیف پول های آنلاینی که وجود دارند، MyEtherWallet بهترین گزنیه است. چرا که بر خلاف سایر انواع کیف پول های وب، متن باز است به این معنا که به کاربر اجازه می دهد ارز خود را روی سیستم خود نگه دارد و نه سرور آنها. بنابرانی در این حالت امنیت بیشتری برای شما ایجاد می شود.

کیف پول ارز دیجیتال EOS
  • کیف پول موبایل : اگر می خواهید همه جا و بدون دغدغه به ارز خود دسترسی داشته باشید می توانید از کیف پول های سازگار با موبایل استفاده کنید. همان طور که گفته شد، Jaxx نمونه ای از این نوع کیف پول است که برای نسخه اندروید و ios قابل استفاده است.

کیف پول ارز دیجیتال EOS

همراهان عزیز امیدوارم با توجه به اطلاعاتی که در مورد کیف پول ارز دیجیتال EOS در اختیار شما قرار دادیم بتوانید بهترین را انتخاب کنید و نگران امنیت آن نباشید. در ادامه با نحوه خرید ارز دیجیتال EOS همراه ما باشید. هم چنین اگر سوالی در مورد این ارز دارید می توانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 13 فروردین 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
Copay
خرید لجر نانو ایکس
معرفی کیف پول لجر نانو ایکس
لجر نانو ایکس و لجر نانو اس
کیف پول بیت کوین برای ios
مقایسه انواع کیف پول سخت افزاری
خرید کیف پول سخت افزاری
لجر نانو اس
کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر