فعالیت های فریلنسری این روزها به طور خاص مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی هستند که به سمت این گونه مشاغل برای کسب درآمد روی آورده اند. اگر شما نیز به کسب درآمد از طریق مشاغل فریلنسری علاقه مند هستید، لازم است که مهارت های خود را افزایش دهید؛ به این دلیل که هم کارهای خود را بتوانید با کیفیت بهتری انجام دهید و هم کارفرمایان بیشتری را به سمت خود جذب کنید. در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با راه ها و روش های افزایش مهارت های یک فریلنسر آشنا کنیم. لطفا با تراپی همراه شوید.

بیشتر بخوانید : چگونه با کار کردن در خانه پولدار شوم؟

چگونگی افزایش مهارت های یک فریلنسر

در این بخش از مقاله نکاتی را برای شما عزیزان ذکر کرده ایم که با توجه به آن ها می توانید فعالیت های فریلنسری خود را افزایش دهید.

مهارت های یک فریلنسر

نکته اول : از مخاطبان و مشتریان خود بخواهید که نظر خود را بیان کنند

بازخوردی که از مشتریان دریافت می کنید، اگر مثبت باشد که به شما انگیزه بیشتری می دهد که کار خود را با انرژی ادامه دهید؛ و اگر بازخوردها منفی باشد، به دنبال نقاط ضعف خود می گردید و سعی در اصلاح آن ها می کنید تا بتوانید رضایت مشتریان را جلب کنید. این باعث می شود تا مهارت های یک فریلنسر نسبت به قبل افزایش یابد.

نکته دوم : یادداشت برداری کنید

شما باید در ارتباط با هر پروژه یادداشت برداری کنید و نکات مربوط به هر کدام را با دقت بنویسید. کلیه ی نکاتی که مربوط است به انجام پروژه و خواسته های کارفرمایان که باید به درستی انجام شود. به این ترتیب هیچ موردی از قلم نمی افتد و شما می توانید به راحتی رضایت آنان را جلب کنید.

علاوه بر این پس از اتمام هر پروژه اگر احتمالا مشتریانی از مواردی شاکی بوده اند، آنچه باعث نارضایتی آن ها شده است را ضمیمه یادداشت های مربوط به همان مشتری کنید تا نه تنها به درخواست های آن ها رسیدگی کنید و اشکالات احتمالی را رفع کنید، بلکه مشتری یا کارفرما بداند که شما به آن ها و خواسته هایشان اهمیت می دهید.

و مهم ترین نکته ای که وجود دارد این است که شما سعی می کنید که دیگر مرتکب چنین اشتباهاتی نشوید و این موارد به عنوان تجربیات کار شما محسوب می شود.

نکته سوم : سعی کنید زمان خود را به خوبی مدیریت کنید

وقتی کارفرما یا مشتری پروژه ای را به شما واگذار می کند از شما می خواهد که زمان تحویل پروژه را مشخص کنید و شما موظف هستید که در زمان مشخص شده پروژه را به وی تحویل دهید؛ و یکی از مهم ترین نکات برای افزایش مهارت های یک فریلنسر مربوط به مدیریت زمان می باشد.

پس شما باید بتوانید زمان خود را به درستی مدیریت کنید تا بتوانید اطمینان خاطر مشتریان و کارفرمایان را حاصل کنید.

هر چه تجربه ی کاری شما بیشتر شود، متوجه خواهید شد که هر پروژه دقیقا چه مدت زمان نیاز دارد تا به درستی و سر وقت خودش به پایان برسد و به مشتری تحویل داده شود.

مهارت های یک فریلنسر

نکته چهارم : سعی کنید همیشه در حال یادگرفتن باشید

از آنجا که شما دائما با مشتریان مختلفی در ارتباط هستید و باید توانایی انجام پروژه های متفاوتی را در حیطه کاری خود داشته باشید، لازم است که همواره مطالعه داشته باشید و اطلاعات خود را به روز نمائید. در واقع لازم است که اوقاتی را به مطالعه مطالب جدید اختصاص دهید و در واقع دائما در حال یادگیری باشید.

هر چه دانش و اطلاعات شما بیشتر باشد، در انجام پروژه های جدید موفق تر خواهید بود. این یکی دیگر از راه های افزایش مهارت های یک فریلنسر است.

به این ترتیب مهارت های یک فریلنسر افزایش پیدا می کند، اگر نکاتی که در قالب این مقاله گفته شد مد نظر قرار دهید و سعی کنید، به بازخودرهای مشتریان توجه کنید، زمان خود را مدیریت کنید، یادداشت برداری کنید و همواره در حال یادگرفتن باشید و اطلاعات خود را به روز رسانی کنید.

اما با این وجود فریلنسرهای زیادی هستند که به دلیل مشکلاتی که برای نقد کردن درآمد های دلاری خود دارند، دست از فعالیت کشیده اند. ما به این عزیزان می گوئیم که اصلا نگران نباشید. شما می توانید نقد کردن در آمد ارزی خود را به ما در تیم تراپی بسپارید.

نقد کردن درآمد ارزی فریلنسرها

دوستان همیشه همراه تراپی، به منظور نقد کردن درآمد های ارزی خود، کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما ر اسرع وقت درخواست شما را بررسی کرده و معادل ریالی موجوی حساب تان را برای شما واریز خواهند کرد.

تاریخ انتشار 05 مهر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر