مهاجرت از طریق روش های مختلف امکان پذیر است. مهاجرت از طریق کار، مهاجرت دانشجویی، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری. برای اینکه شما اقامت دریافت دائم دریافت کنید، معمولا باید مراحل سختی را پست سر بگذارید. در حالی که گرفتن گرین کارت از طریق سرمایه گذاری یکی از بهترین روش ها برای گرفتن اقامت دائم است. این روش برای سرمایه گذارانی مناسب است که می خواهند به عنوان یک سرمایه گذار کسب و کار جدیدی را در یکی از کشورهای خارجی پیاده کنند.

برای گرفتن گرین کارت از طریق سرمایه گذاری باید چه شرایطی داشت؟

  • سرمایه گذاری در یک شرکت تجاری
  • ارائه مدارک سرمایه گذاری 1 میلیون دلاری و یا در شرایط خاص، 500 هزار دلاری در یک نوع کسب و کار.
  • استخدام حداقل 10 کارگر امریکایی.

گرفتن گرین کارت از طریق سرمایه گذاری

برای گرفتن گرین کارت از طریق سرمایه گذاری باید چه کرد؟

برای بسیاری از افراد این مسئله مطرح می شود که تامین این مقدار پول تقریبا غیر ممکن است. اما خبر خوب برای این دسته از عزیزان این است که شما می توانید این سرمایه گذاری را از طریق روش های مختلف انجام دهید. به عنوان مثال خرید سهام، ارائه پول نقد، خریدن تجهیزات مورد نیاز و ... . البته باید به این نکته اشاره کرد که مقدار 1 میلیون دلار در حالت حداقل است.

حالت دیگری از سرمایه گذاری که وجود دارد این است که شما به صورت غیر مستقیم و یا مستقیم از افراد امریکایی برای ایجاد اشتغال استفاده کنید. این حالت برای افرادی که باز نشسته و یا در حالت کلی به هر دلیلی غیر فعال هستند مناسب است.

حالت دیگر از سرمایه گذاری برای کسانی است که در منطقه مورد نظر زندگی نمی کنند. به این معنا که شما می توانید از هر جای دنیا که هستید، کسب و کار جدید خود برای گرفتن گرین کارت از طریق سرمایه گذاری آغاز کنید.

توجه : البته باید توجه داشته باشید که خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده اولویت را برای کسانی در نظر می گیرد که در منطقه مورد نظر می خواهند زندگی بکنند. پس اگر شما قصد سرمایه گذاری در یک منطقه را دارید ابتدا مطمئن شوید که سیستم اقامت، برنامه سرمایه گذاری شما را تایید می کند.

گرفتن گرین کارت از طریق سرمایه گذاری

برای گرفتن اقامت قانونی از طریق گرفتن گرین کارت از طریق سرمایه گذاری، فرد مورد نظر باید شواهدی ارائه کند که ثابت نماید توان سرمایه گذاری و ارائه مقادیر مورد نظر مالی را دارد. برای اینجام این کار باید مدارک معتبربانکی را ارائه نماید. پولی که برای سرمایه گذاری ارائه می دهید می تواند از طریق وام بانکی باشد یا سرمایه شما در طی چند سال.

بعد از اینکه شما مدارک مورد نیاز را ارسال کردید، چیزی بین 7 الی 9 هفته زمان می برد تا درخواست شما برای گرفتن گرین کارت از طریق سرمایه گذاری توسط سازمان مهاجرت بررسی شود.

اگر شما در امریکا حضور نداشته باشید، یک ویزای موقت از طریق کنسولگری برای شما آماده می شود، تا از طریق آن بتوانید برای مصاحبه و تایید صلاحیت به سازمان مورد نظر مراجعه فرمایید.

در نهایت برای پشت سر گذاشتن تمامی این مراحل جهت گرفتن گرین کارت از طریف سرمایه گذاری، 16 الی 21 ماه زمان نیاز است، البته در صورتی که مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید : پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت امریکا توسط تراپی

بعد از این که مدارک شما مورد بررسی و تایید قرار گرفت، ویزای موقت به مدت 2 سال به سرمایه گذار داده می شود. 90 روز مانده به پایان اعتبار اقامت سرمایه گذار، باید مدارکی به سازمان ارائه کند که یا از روند پیشرفت کار خبر می دهد و یا از شرایط استخدامی اطلاعاتی در اختیار سازمان قرار می دهد.

بعد از این مدت در صورتی که مدارک شما معتبر باشند، اقامت کامل از طریق ارائه گرین کارت به شما داده می شود.

همراهان عزیز گرفتن گرین کارت از طریق سرمایه گذاری شاید یک روش بسیار گران باشد، اما در این مقاله ما قصد داشتیم تمام روش هایی که شما با استفاده از آنها می توانید مهاجرت کنید را به شما آموزش دهیم.

تاریخ انتشار 10 آبان 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر