دوستان گرامی همانطور که می‌دانید سیستم عامل‌های اندروید و iOS با یکدیگر متفاوت هستند و برای استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی مثل : Duolingo، gohenry، mimo و...بر روی تلفن‌های همراه، با توجه به نوع سیستم عامل‌های آن‌ها می‌توانید اپلیکیشن‌های مربوطه را نصب نموده و استفاده کنید. همچنین امکاناتی که در هر کدام از این سیستم‌های عامل برای کاربران در نظر گرفته شده است نیز با دیگری متفاوت است. به عنوان مثال در سیستم عامل iOS یکی ویژگی امنیتی برای کاربران در نظر گرفته شده است به نام Find My iPhone  که با استفاده از آن می‌توانند گزینه‌های امنیتی مثل iCloud Activation را روی تلفن همراه خود فعال نمایند تا در صورت گم شدن تلفن همراه خود یا به سرقت رفتن، آن را پیدا کنند. اما آیا می‌دانید که اگر این گزینه را فعال کرده باشید، در صورتی که تلفن همراه خود را به فرد دیگری واگذار کنید، بدون بازکردن قفل آیکلود، او قادر به استفاده از گوشی تلفن همراه نیست. پس در این مقاله به بیان چگونگی آنلاک کردن آی کلود (iCloud unlock) خواهیم پرداخت. لطفا با تراپی همراه شوید.

آشنایی با نحوه ی آنلاک کردن آی کلود (iCloud unlock) در تلفن های همراه آیفون

برای آنلاک کردن آی کلود (iCloud unlock) چندین روش وجود دارد، اما قبل از اینکه به بیان این روش‌ها بپردازیم، بهتر است شما را با برخی اصطلاحات مقدماتی آشنا نمائیم.

آنلاک کردن آی کلود (iCloud unlock)

قفل آیکلود (iCloud Lock) چیست؟

قفل آیکلود (iCloud Lock) یک ویژگی امنیتی برای دستگاه‌های تلفن همراه آیفون است با استفاده از اپل آیدی (Apple ID) فعال می‌شود و سپس این امکان را به شما می‌دهد تا ویژگی Find My iPhone را بر روی تلفن همراه خود فعال نموده و همانطور که گفته شد، در صورتی که گوشی شما گم شد یا به سرقت رفت، به راحتی بتوانید آن را پیدا کنید و شخص دیگری نتواند از آن استفاده کند.

چگونه قفل آیکلود (iCloud Lock) را بر روی سیستم خود فعال کنم؟

به فعال کردن قفل آیکلود بر روی گوشی تلفن همراه به اصطلاح iCloud Activation گفته می‌شود. آیا می‌دانید فهال کردن این گزینه چه مزایایی خواهد داشت؟ در ادامه در مورد مزایای فعالسازی قفل آیکلود نکاتی را برای شما بیان خواهیم کرد.

مزایای فعال کردن قفل آیکلود

  • چنانچه قفل آیکلود را روی تلفن همراه خود فعال کرده باشید در صورت نیاز می‌توانید از راه دور نیز به اطلاعات دستگاه خود دسترسی داشته باشید.
  • قفل آیکلود این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در صورت ربوده شدن دستگاه تلفن همراه، سارق هنگامی که می‌خواهد از دستگاه استفاده کند، با صفحه iCloud Activation روبرو شود و حتی شما می‌توانید از این طریق پیغام مورد نظر خود را برای او تایپ نمائید.
  • هنگامی که سارق با این صفحه مواجه شود، باید اپل آیدی را تایپ کند تا تلفن همراه فعال شود. که این اطلاعات تنها در اختیار شما قرار دارد. پس عملا او قادر به استفاده از گوشی شما نخواهد بود.

دوستان، قطعا شما متوجه شده‌اید که قفل آیکلود چه مزایایی می‌تواند برای صاحبان گوشی‌های آیفون به همراه داشته باشد. اما در جای دیگر ماجرا متفاوت می‌شود.

چنانچه شما گوشی تلفن همراه خود را بفروشید و یا به شخص دیگری واگذارنمائید، چنانچه قفل آیکلود آن را فعال کرده باشید، شخص دوم نیز قادر به استفاده از تلفن همراه نمی‌باشد. بنابراین باید قبل از آن، آنلاک کردن آی کلود(iCloud unlock) انجام شود. آیا مایلید تا به نحوه آنلاک کردن آی کلود (iCloud unlock) آشنا شوید؟ در ادامه با ما همراه شوید.

آنلاک کردن آی کلود (iCloud unlock)

آموزش آنلاک کردن آی کلود (iCloud unlock)

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان خواهیم گفت که چگونه می‌توانید آیکلود را آنلاک کنید. البته قبل از آن باید این نکات را به شما عزیزان متذکر شویم که :

  • چنانچه کاربر اصلی گوشی هنوز از طریق گزینه Lost Mode  قابلیت Find My  iPhone  اطلاعات دستگاه را وایپ و آن را لاک نکرده باشد امکان آنلاک کردن به این روش وجود خواهد داشت.
  • برای آنلاک کردن آیکلود بایستی هزینه ای معادل 42 دلار بپردازید.

مراحل آنلاک کردن آی کلود (iCloud unlock)

  • مرحله اول : ابتدا به وب سایت officialiphoneunlock.com وارد شوید.
  • مرحله دوم : برروی گزینه‌ی iCloud Unlock کلیک نمائید.
  • مرحله سوم : از منوی کشویی ظاهر شده نوع گوشی را انتخاب نمائید و مشخصه IMEI آن را وارد کنید.
  • مرحله چهارم : در این مرحله از شما می‌خواهد تا ایمیل خود را وارد نمائید.
  • مرحله پنجم : در این مرحله باید اطلاعات پرداخت خود را وارد نمائید و از طریق ویزا کارت یا مستر کارت هزینه آنلاک کردن آیکلود را پرداخت نمائید.
  • مرحله ششم : بر روی گزینه ی Make Payment کلیک کنید تا فرایند آنلاک شدن آیکلود آغاز شود.

پرداخت هزینه‌ی آنلاک کردن آی کلود (iCloud unlock) توسط تراپی

همراهان همیشگی، در صورتی هیچ کدام از کارت‌های اعتباری ویزا یا مسترکارت را در اختیار ندارید و یا به دلایل دیگر قادر به پرداخت هزینه آن نیستید، می ‌وانید این کار را به ما بسپارید. کافیست تنها لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت هزینه برای شما انجام شود.

از توجه و همراهیتان بسیار سپاسگزاریم. در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید.

تاریخ انتشار 31 اردیبهشت 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    علی پناهی ۱۷ آذر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام
    حداکثر زمان پرداخت توسط تراپی چقدر هست؟ چون حدود 10 تا 15 دقیقه صفحه پرداخت معتبر هست و اگر پرداخت در این محدوده زمانی انجام نشود صفحه پرداخت نا معتبر میشود.

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۰ آذر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سفارشتان را ثبت کنید برای پرداخت میتوانید در تایم اداری با همکاران تماس بگیرید و هماهنگ کنید تا سریعتر پرداختتان انجام شود.

فرم ارسال نظرات کاربر