قطعا شما با درگاه پرداخت بین المللی وب مانی آشنا هستید. Webmoney یک کیف پول الکترونیکی است که شما می توانید برای تراکنش های واریز و برداشت در پلتفرم و همچنین برای سایر تراکنش های آنلاین از آن استفاده کنید؛ همچنین می توانید از آن برای ذخیره، ارسال، دریافت پول و برای پرداخت آنلاین هزینه خرید کالا استفاده کنید. آیا با نحوه کار با وب مانی آشنا هستید؟ ما در این مقاله با آموزش وب مانی ، چگونگی استفاده از وب مانی را برای شما دوستان عزیز خواهیم گفت. لطفا تا انتهای مقاله با تراپی همراه باشید.

آموزش استفاده از وب مانی

با مطالعه ی راهنمای وب مانی به طور کامل کار با وب مانی ، این پلتفرم مالی بین المللی محبوب را خواهید آموخت؛ و به راحتی می توانید از طریق حساب وب مانی خود به حساب دیگران در سراسر دنیا پول واریز کنید و یا پولی را در حساب خود از هر جای دنیا دریافت کنید. همچنین از فروشگاه های آنلاین خارجی خرید کنید و به راحتی و بسیار سریع هزینه آن را پرداخت کنید.

آموزش وب مانی

آموزش وب مانی

برای یادگیری نحوه کار با وب مانی مراحل زیر را با ما دنبال کنید :

مرحله اول آموزش وب مانی : برای استفاده از وب مانی لازم است که ابتدا یک اکانت برای خود ایجاد کنید تا بتوانید با استفاده از کیف پول وب مانی خود تراکنش های مالی انجام دهید.

برای این منظور لازم است که به وب سایت رسمی وب مانی مراجعه کنید و از طریق گزینه Sign up برای خود یک حساب وب مانی بسازید.

مرحله دوم آموزش وب مانی : در این مرحله شما باید کشور مورد نظر را انتخاب کرده و شماره تلفن خود را وارد کنید، سپس آن را تأیید کنید و یک رمز عبور برای خود ایجاد کنید. به محض انجام این کار، می توانید به کیف پول خود دسترسی داشته باشید و یک کیف پول با ارز مورد نظر بسازید.

یک روش بسیار راحت تر برای ساخت حساب وب مانی این است که این کار را به ما در مجموعه تراپی بسپارید. شما می توانید از طریق لینکی که در ادامه مشاهده می کنید درخواست افتتاح حساب وب مانی را برای ما ارسال نمایید.

برای درخواست افتتاح حساب وب مانی کلیک کنید!

آموزش وب مانی، شامل مراحل مربوط به چگونگی واریز به کیف پول وب مانی و برداشت از آن می باشد؛ به این ترتیب پس از آشنایی با نحوه کار با وب مانی امکان نقل و انتقالات ارزی به صورت امن و سریع به هر جای دنیا امکان پذیر می شود. با استفاده از وب مانی ، کاربران با مشکلات مربوط به تحریم مواجه نخواهند شد و خدمات واریز و پرداخت وب مانی به سادگی میسر می شود.

راهنمای استفاده از حساب وب مانی

در این بخش از مقاله به شما خواهیم آموخت که چگونه به حساب وب مانی خود پول واریز نموده و یا از حساب خود برداشت نمایید.

برای واریز به حساب یا برداشت از کیف پول وب مانی (WebMoney) ، شما می توانید از بین چندین گزینه ارز موجود یکی را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که اگر اما قصد دارید از طریق آن کیف پول به IQ Option پولی را واریز کنید، می توانید بین WMZ، WME و WMR یکی را انتخاب کنید. WMZ یک کیف پول برای USD، WME یک کیف پول برای برای EUR و WMR کیف پولی برای RUB است.

به این نکته نیز توجه کنید که ممکن است شماره WMID خود را در بالای صفحه مشاهده کنید که شناسه حساب شما می باشد؛ اما این آدرسی نیست که بتوان پول را به آن ارسال کرد. هر کیف پول آدرس مربوط به خود را دارد.

آموزش وب مانی

آموزش کار با وب مانی : نحوه برداشت و واریز

پیش تر گفتیم که برای واریز به حساب وب مانی یا برداشت از آن باید از آدرس کیف پول وبمانی استفاده کنید. این آدرس شامل یک حرف و 12 عدد می باشد؛ که زمان واریز وجه به حساب وب مانی یا برداشت از آن لازم است که این کد را وارد نمایید. در ادامه آموزش وب مانی شما را با نحوه واریز و برداشت پول در پلتفرم وب مانی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

نحوه کار با وب مانی : واریز Deposit

برای واریز به کیف پول الکترونیکی وب مانی خود، باید کیف پول مربوطه را مطابق با ارز مورد نظر انتخاب کنید و سپس در مورد روش واریز تصمیم گیری کنید. گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، اما روش های موجود ممکن است بسته به محل انتخابی هنگام ایجاد اکانت یا آی پی شما هنگام استفاده از پلتفرم وب مانی متفاوت باشد.

پس برای واریز به حساب وب مانی ، به صفحه Deposit بروید و WebMoney را از لیست انتخاب کنید. ارزی را انتخاب کنید که با کیف پول وب مانی شما مطابقت دارد. در این مرحله شما به صفحه ورود به وب مانی ریدایرکت می شوید تا مراحل پرداخت را تکمیل نمایید. پس از تکمیل مراحل فوق، فورا آن وجوه به موجودی حساب وب مانی شما اضافه می شود.

آموزش کار با حساب وب مانی : برداشت Withdrawal

برای استفاده از وب مانی برای برداشت وجه، به صفحه Withdrawal بروید و کیف پول وب مانی مربوط به ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. شماره کیف پول WebMoney را وارد کرده و مبلغ وجه را نیز انتخاب کنید. به این ترتیب به آسانی می توانید از حساب وب مانی خود برداشت نمایید.

به طور کلی، پس از واریز به حساب وب مانی شما، برای برداشت با وب مانی هنگامی که وجوه به کیف پول شما رسید، می توانید وجوه را از حساب وب مانی به کارت بانکی، حساب بانکی، کیف پول الکترونیکی دیگر یا از طریق سایر روش های پرداخت برداشت کنید. برای انتخاب گزینه برداشت بر روی دکمه انتقال (Transfer) کلیک کنید.

آموزش وب مانی

هزینه کار با وب مانی

این سوال بسیاری از کاربران است که برای استفاده از وب مانی چه میزان کارمزد باید بپردازیم؟ در واقع در پاسخ به این سوال می توان گفت وب مانی برای واریز و برداشت، مبلغی را به عنوان کارمزد در نظر گرفته است که میزان آن بستگی دارد به روش پرداخت و نوع ارزی که مبادله می شود. به منظور کسب اطلاعات کامل در مورد مبلغ کارمزدها می توانید به وب سایت webmoney مراجعه کنید.

کلام پایانی

وب مانی از جمله محبوب ترین و امن ترین سیستم های مالی بین المللی است که از سراسر دنیا کاربران زیادی دارد و به این دلیل که استفاده از این پلتفرم برای آی پی ایران محدودیت ندارد، در ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد و کاربران زیادی ترجیح می دهند از این درگاه پرداخت ارزی برای انجام تراکنش های بین المللی خود استفاده کنند.

بر همین اساس در این مقاله سعی کردیم از طریق آموزش کار با وب مانی شما را با نحوه کار با وب مانی آشنا کنیم. به این ترتیب شما دیگر برای واریز یا برداشت از طریق وب مانی با مشکل مواجه نخواهید شد. امید است با مطالعه ی آموزش کامل وب مانی توانسته باشیم به سوالات شما عزیزان پاسخ بدهیم. در صورتی که هنوزدر زمینه آموزش وب مانی و استفاده از وب مانی با مشکل خاصی مواجه هستید و سوالی در ذهن دارید می توانید با ما تماس بگیرید. مشاوران ما در تیم تراپی به طور کامل شما را راهنمایی کرده و با کمال میل به کلیه ی سوالاتتان پاسخگو خواهند بود.

از همراهی همیشگی تان صمیمانه سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 20 اسفند 1400
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر