کشور استرالیا همیشه مقصد محبوب مهاجران بوده است و دولت استرالیا گزینه های بی شماری را برای درخواست اقامت دائم یا PR در این کشور به مهاجران ارائه داده است. اعتبار ویزای استرالیا پنج سال می باشد و با استفاده از این ویزا می توانید به همراه خانواده خود به استرالیا سفر کنید و پس از گذشت این پنج سال می توانید درخواست تابعیت بدهید و اقامت دائم استرالیا یا PR استرالیا را نمائید. در این مقاله با تراپی همراه باشید تا شما را با شرایط دریافت اقامت دائم استرالیا در سال 2021 آشنا کنیم.

حتما بخوانید : 

پرداخت هزینه ارزیابی مدرک توسط انجمن مهندسین استرالیا (EA)

پرداخت هزینه لاج (lodge) استرالیا توسط تراپی

استرالیا گزینه های مختلفی را برای دریافت PR استرالیا ارائه کرده است که شما می توانید با توجه به شرایط خود و صلاحیت هایی که دارید یکی از این گزینه ها را انتخاب نموده و مطابق آنچه ذکر شده است برای دریافت اقامت دائم استرالیا اقدام نمائید.

اقامت دائم استرالیا

شرایط دریافت اقامت دائم استرالیا در سال 2021

در این بخش از مقاله شما را با گزینه های دریافت PR استرالیا آشنا کرد ایم و شرایط دریافت اقامت دائم استرالیا را در هر کدام از آن ها گفته ایم.

  • ویزای Skilled Independent زیرکلاس 189 : این نوع ویزا برای نیروهای کار ماهر مناسب است. به علاوه این نوع ویزای استرالیا مشمول دریافت حمایت مالی نیست.
  • ویزای Skilled Nominated زیرکلاس 190 : این نوع ویزا برای نیروهای کاری مناسب است که از سوی ایالت یا قلمرو خاصی در استرالیا معرف داشته باشند. برای این که بتوانید این نوع ویزا را جهت اقامت دائم استرالیا دریافت کنید، لازم است که شغل شما در لیست مشاغل ماهر وجود داشته باشد.
  • ویزای Skilled Work Regional زیرکلاس 491 :  این نوع ویزا جهت دریافت PR استرالیا ، جایگزین ویزای زیرکلاس 489 شده است. تحت این نوع ویزا نیروهای کار ماهر و خانواده آن ها باید به مدت 5 سال در منطقه ای از مناطق تعیین شده در استرالیا ، مشغول کار یا تحصیل شوند.

مقاصد و اهداف مهاجرت برای اقامت دائم استرالیا در سال 2021

دولت استرالیا مقاصد مهاجرتی خود را در هر سال تحت هر گروه مهاجرت منتشر می کند. نکات برجسته اهداف مهاجرت در سال 2021 عبارتند از:

  • 15000 مکان اختصاص یافته برای برنامه مستقل جهانی استعدادهای درخشان (GTI) . که این نشان می دهد دولت استرالیا مشتاق دعوت متخصصان بسیار ماهر برای کار و زندگی دائمی در استرالیا در سال 2021 می باشد.
  • مکان های اختصاص یافته به برنامه نوآوری و سرمایه گذاری تجارت (BIIP) ،  13،500 مکان برای سال 2021 می باشد.
  • تعداد کل مکان های تخصیص داده شده در زیر جریان Skilled 79600 مکان است.
  • تعداد کل مکان های اختصاص یافته به جریان های خانوادگی ، 77300 مکان می باشد.

شرایط دریافت PR استرالیا در سال 2021

در این بخش از مقاله به مواردی اشاره کرده ایم که مربوط به شرایط دریافت اقامت دائم یا PR استرالیا می باشد.

برای دریافت اقامت دائم استرالیا لازم است که امتیاز شما حداقل 65 باشد. حتما می پرسید امتیازها چگونه مشخص می شود؟ این امتیاز بر اساس فاکتورهایی که در ادامه گفته ایم برای فرد داوطلب مهاجرت در نظر گرفت می شود.

  • سن: سن شما برای درخواست PR استرالیا باید زیر 45 سال باشد
  • تسلط به زبان: شما باید بتوانید ثابت کنید که از دانش و مهارت های کافی زبان انگلیسی برخوردار هستید.
  • سلامتی جسمی و شخصیت : متقاضیان باید از سلامتی جسمی و شخصیت نرمال و قابل قبول برخوردار باشند.
  • مهارت ها : مهارت های متقاضیان باید توسط مقامات صدور گواهینامه در استرالیا ارزیابی شود
  • شغل: متقاضی باید شغل خود را در لیست مشاغل ماهر استرالیا (SOL) معرفی کند.

اقامت دائم استرالیا

متقاضی باید شغلی را انتخاب کند که در SOL یا لیست CSOL موجود باشد. لیست SOL شامل مشاغلی است که در حال حاضر برای مهاجرت به استرالیا قابل قبول است. مشاغل موجود در SOL مرتباً به روز می شوند و تغییرات بازار کار استرالیا را منعکس می کنند. در SOL سه دسته شغل وجود دارد:

  • لیست مشاغل ماهر کوتاه مدت
  • لیست مهارت های استراتژیک میان مدت و بلند مدت
  • لیست مشاغل اسپانسر تلفیقی

به این ترتیب با توجه به شرایط و الزامات گفته شده در این مقاله شما می توانید برای دریافت اقامت دائم استرالیا اقدام نمائید.

پرداخت هزینه دریافت ویزا استرالیا

همانطور که می دانید در فرایند دریافت ویزای استرالیا لازم است که هزینه مشخص شده را پرداخت نمائید که برای این منظور باید کارت اعتباری در اختیار داشته باشید. در صورتی که امکان پرداخت آنلاین از طریق کارت های اعتباری برای شما وجود ندارد می توانید این کار را به ما در تیم تراپی بسپارید.

برای این منظور از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام نمائید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن هزینه را برای شما عزیزان پرداخت خواهیم کرد.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

از اینکه همیشه با ما همراه هستید، از شما کمال تشکر را داریم!

تاریخ انتشار 02 اسفند 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر