در مقاله معرفی ارز دیجیتال زی کش، به معرفی این ارز پرداختیم و به شما قول دادیم که اطلاعات تکمیلی در مورد این ارز را در ادامه در اختیار شما قرار دهیم. در این مقاله می خواهم نحوه خرید زی کش را به شما معرفی کنم. پس همراه ما باشید.

پیرو  بیانیه بانک مرکزی در خصوص ممنوعیت ارز های  دیجیتال اعلام میداریم تراپی هیچگونه خدماتی در حوزه خرید و فروش ارز های دیجیتال به مشتریان گرامی نخواهد داشت .

روش های مختلف خرید زی کش :

  • خرید زی کش با استفاده از سرویس های اکسچنجینگ :

ارز دیجیتال بیت کوین، شاید یکی از ارزهایی باشد که خیلی راحت می توان آن را خریداری کرد. بنابراین خیلی مواقع پیشنهاد می شود که در ابتدا شما بیت کوین خریداری کنید و بعد آن را به زی کش تبدیل کنید. بنابراین شما می توانید با استفاده از سایت هایی که در زمینه اکسچنجینگ فعالیت دارند، بلافاصله بعد از خرید بیت کوین تبدیل را انجام دهید. توجه داشته باشید شما می توانید دارای هر نوع ارز دیگری نیز باشید و آن را به زی کش تبدیل کنید.

خرید زی کش
  • خرید زی کش با استفاده از کارت های اعتباری :

برای کسانی که در کشورهایی مانند کانادا، امریکا، استرلیا، انگلیس و ... زندگی می کنند، استفاده از کارت های اعتباری برای خرید زی کش ممکن است.

  1. بیت کوین را از سایت Coinbase خریداری کنید.
  2. BTC را به ZEC تبدیل کنید.

قابل ذکر است که Coinbase برای این معامله %3.99 کارمزد دریافت می کند. سایت هایی دیگر مانند CoinMama و CEX.io وجود دارند که شما می توانید با استفاده از کارت اعتباری خرید را انجام دهید و سپس تبدیل را استفاده کنید.

خرید زی کش
  • خرید زی کش با پول نقد :

در واقع می توان گفت که روش مستقیمی برای هیچ کدام از ارزها جز ارز دیجیتال بیت کوین وجود ندارد که بتوان با پول نقد آن ها را خریداری کرد. برای آگاهی خرید نقدی بیت کوین می توانید از مقاله دستگاه ATM بیت کوین چیست استفاده کنید. این دستگاه ها در اکثر شهرهای بزرگ وجود دارند. (البته ایران فعلا نه!!!) مقدار کارمزدی که این دستگاه ها برای انجام معامله کم می کنند 1 درصد است.

خرید زی کش
  • خرید زی کش با استفاده از پی پال :

دوستان عزیز می دانم که تکراری است ولی با توجه به سوالاتی که مطرح کرده بودید ترجیح دادم تاکید کنم که شما هیچ ارز دیجیتالی را نمی توانید با استفاده از پی پال خریداری کنید. در صورتی که با پی پال آشنایی ندارید می توانید از مقاله حساب پی پال (PayPal) چیست و چگونه کار می کند استفاده کنید.

خرید زی کش

 کدام روش برای خرید زی کش بهتر است؟

در صورتی که سرعت خرید برای شما اهمیت زیادی دارد می توانید از خرید با کارت اعتباری استفاده کنید. اما در صورتی که امن ترین راه را ترجیح می دهید، ابتدا بیت کوین را خریداری کرده و سپس آن را به زی کش تبدیل کنید.

دوستان و مخاطبان گرامی در این مقاله سعی کردم انواع روش هایی که می توانید از طریق آن ها خرید زی کش داشته باشید را به شما معرفی کنم. در صورتی که در مورد هر یک از روش ها سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

 

تاریخ انتشار 06 اسفند 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
استخراج
استخراج زی کش

زی کش انجام کاری است که به سختی انجام می شود ولی ساده ترین روش انجام...

کیف پول زی کش
خرید زی کش
ارز دیجیتال زی کش
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر