این روزها دیگر فاصله، معنای گذشته را ندارد. از آن سر دنیا می توانید کالای خود را انتخاب کنید و هزینه آن را به راحتی پرداخت نمائید. زمان پرداخت، لوگوهای رنگارنگی را مشاهده می کنید که هر کدام مزیت های خاص خود را دارند و ممکن است حتی شما چند اکانت از انواع حساب های ارزی را داشته باشید؛ از لوگوی پرفکت مانی، وب مانی، پی پال و... گرفته تا ویزا/مستر کارت. این که کدام روش را انتخاب کنید بستگی به شما دارد.  با استفاده از پرفکت مانی، شانس خوبی برای انجام هر معامله در سراسر جهان دارید. اگر شما نیز مثل ما از طرفدارن پرفکت مانی هستید و تمایل دارید برای شارژ حساب پرفکت مانی با هزنه ای کمتر و ارزان تر خریداری کنید به شما تبریک می گوئیم چرا که به جای درستی آمده اید. یکی از خدمات منحصر بفرد تراپی، که در تمام این سال ها، توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند خرید دلار پرفکت مانی بدون احراز هویت و گرفتن هیچ گونه مدارکی می باشد. امروز نیز با موضوعی جذاب، در خدمت شما هستیمخرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت مجازی؛ در این مقاله تا انتها با ما همراه باشید تا با مطالب ارزشمندی در مورد خرید پرفکت مانی با ویزا کارت، خرید پرفکت مانی با مستر کارت و به عبارت دیگر شارژ پرفکت مانی با مستر کارت آشنا شوید.

مقاله مرتبط :  ویزا کارت چیست؟

ما به شما کمک می کنیم تا با ویزا/مستر کارت مجازی تان، ارز پرفکت مانی خریداری کنید. اگر تا کنون اقدام به دریافت کارت های اعتباری نکرده اید؛ برای دریافت ویزا کارت و مستر کارت مجازی آنلاین، می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

خرید ویزا/مستر کارت مجازی

خرید پرفکت مانی با مستر کارت
یکی از بهترین و راحت ترین راه های شارژ حساب پرفکت مانی، استفاده از ویزا و مستر کارت است. برای خرید پرفکت مانی با مستر کارت یا خرید پرفکت مانی با ویزا کارت دو روش وجود دارد. در روش اول خودتان می توانید با استفاده از این کارت های اعتباری شارژ پرفکت مانی را انجام دید. در روش دوم می توانید این کار را به شرکت های خدمات پرداخت ارزی بسپارید.

خرید پرفکت مانی با ویزاکارت و مستر کارت

امروزه استانداردهای جدیدی برای همکاری با بانک های سراسر جهان ایجاد شده است و این امکان فراهم شده است تا با سرعت بسیار زیاد، انتقال وجوه در سرتاسر جهان صورت پذیرد. شاید خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت مجازی بدون آن که نیاز باشد این کار را به شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی بسپارید جزء همین استانداردها باشد. چرا که کاربران زیادی از اینکه مجبور هستند اطلاعات حساب شان را فاش کنند و یا اینکه از زمانی که درخواست می دهند تا زمانی که حساب شان شارژ شود، پروسه ی زمان بری است، احساس نارضایتی می کنند.

مراحل شارژ پرفکت مانی با مستر کارت و ویزا کارت مجازی

دوستان عزیزم می خواهیم سایتی را به شما معرفی کنیم که به شما کمک می کند تا خرید پرفکت مانی با مستر کارت و ویزا کارت مجازی را انجام دهید. خدمتی که سایت Luna Exchange ارائه می دهد؛ موجب شده است تا کاربران زیادی را جذب می کند.

مقاله مرتبط :  مستر کارت چیست؟

گام اول: برای شارژ پرفکت مانی با ویزا کارت به سایت رسمی Luna Exchange رفته و به آدرس www.alphachanger.com/order/credit-card-to-pm بروید. سپس اطلاعات خواسته شده را با دقت وارد نمائید. برای آگاهی از بخش هایی که باید تکمیل فرمائید با ما همراه باشید.

گام دوم: در گام دوم برای شارژ پرفکت مانی با مستر کارت نام و آدرس مستر کارت مجازی تان خود را وارد کنید. یا اگر قصد خرید پرفکت مانی با ویزا کارت را دارید، نام و آدرس مربوط به ویزا کارت خود را وارد کنید.

مرحله دوم شارژ پرفکت مانی با مستر و ویزا

گام سوم:  در این مرحله برای شارژ حساب پرفکت مانی با مستر کارت یا ویزا کارت، شماره کارت خود را تایپ نمائید.

گام  سوم خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت مجازی

گام چهارم:  در این مرحله لازم است که شماره حساب پرفکت مانی تان را وارد کنید.

گام پنجم:  اکنون باید میزان ارز مشخصی را تعیین کنید تا بتوانید به آن مبلغ شارژ پرفکت مانی با مستر کارت یا ویزا کارت را انجام دهید.

گام ششم:  و در نهایت در گام ششم از مراحل مربوط به خرید پرفکت مانی با مستر کارت یا ویزا کارت، لازم است که سفارش خود را ثبت فرمائید

مرحله آخر خرید پرفکت مانی با مستر کارت یا ویزا کارت

مراحل مربوط به خرید پرفکت مانی با مستر کارت و ویزا کارت که تا این بخش از مقاله برای شما عزیزان ذکر کردیم، مناسب افرادی است که کارت های اعتباری ویزا و مستر کارت در اختیار دارند. اما ممکن است شما به هر دلیل هنوز برای دریافت این کارت های اعتباری اقدام نکرده باشید.

بنابراین در صورت نداشتن مستر/ویزا کارت می توانید از طریق لینک زیر، درخواست شارژ حساب تان را برای همکاران ما ارسال نمائید. پس از آن به محض آن که معادل ریالی ارز درخواستی را به حساب تراپی واریز نمائید، متخصصان ما به درخواست شما رسیدگی خواهند کردلطفا فرم درخواست تان را به درستی و با دقت پر نمائید تا از تاخیر در شارژ حساب تان جلوگیری شود. همچنین لطفا شماره حساب پرفکت مانی خود را بررسی کنید تا از اشتباهات احتمالی جلوگیری شود، زیرا تمام پرداخت ها نهایی می باشند و قابل برگشت نیستند.

خرید دلار پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی با ویزا کارت

برای خرید ووچر پرفکت مانی با ویزا کارت مراحل زیر را با ما دنیال کنید.

مرحله اول : به وب سایت perfectevoucher.com وارد شوید و مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید از بخش Buy PerfectMoney ، مبلغ مورد نظر خود را انتخاب نمائید.

خرید ووچر پرفکت مانی با ویزا کارت

مرحله دوم : در این صفحه، تعداد ووچر پرفکت مانی مورد نظر خود را انتخاب کرده و گزینه Add to Card را انتخاب کنید تا کارت های کد ووچر به سبد خرید شما افزوده شود.

مرحله دوم خرید ووچر پرفکت مانی با ویزا کارت

مرحله سوم : در این مرحله لازم است که هزینه خرید را با استفاده از روش های پرداخت موجود در سایت پرداخت کنید. برای این منظور در بخش بالا سمت راست، گزینه Checkout را انتخاب کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

مرحله سوم خرید ووچر پرفکت مانی با ویزا کارت

مرحله چهارم : در این مرحله از شما سوال می پرسد که آیا به عنوان مهمان قصد دارید خرید ووچر پرفکت مانی با ویزا کارت را ادامه دهید و یا ثبت نام خواهید کرد و برای خود حساب کاربری ایجاد می کنید؟ ما در این جا ادامه به عنوان مهمان را انتخاب کرده ایم.

مرحله چهارم خرید ووچر پرفکت مانی با ویزا کارت

مرحله پنجم : در این مرحله اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و گزینه ی Continue را کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

خرید ووچر پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت

در نهایت از شما می خواهد که روش پرداخت را انتخاب کنید، که شما می توانید پرداخت با ویزا کارت را انتخاب کنید. پس از آن اطلاعات پرداخت مربوط ب کارت اعتباری خود را وارد کرده و با پرداخت هزینه اطلاعات ووچر پرفکت مانی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کلام پایانی

شرایط جدیدی که به مدد حضور اینترنت فراهم شده است؛ باعث ایجاد یک سیستم انعطاف پذیر آنلاین شده است. هر کاربر با استفاده از ارز الکترونیکی، قادر به شارژ حساب و انتقال سریع وجه به کاربر دیگری است. نرخ انتقال بسیار معقول می باشد و کمترین میزان را شامل می شود.

در این مقاله مراحل خرید پرفکت مانی با مستر کارت و همچنین خرید پرفکت مانی با ویزا کارت را برای شما عزیزان به صورت گام به گام آموزش دادیم. همچنین شما را با نحوه خرید ووچر پرفکت مانی با ویزا کارت آشنا کردیم. خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت مجازی، یکی از آسان ترین راه های شارژ حساب تان می باشد که علاوه بر اینکه اطلاعات حساب تان فاش نمی شود، موجب می شود تا کارمزد کمتری پرداخت نمائید.

تاریخ انتشار 06 دی 1400
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر