اگر به کسب درآمد از بازی علاقه مند هستید باید بگوئیم که مقاله ی بسیار درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. ما در تیم تراپی در این مقاله نکاتی را به شما معرفی می کنیم که بتوانید از طریق آن ها به یک استریمر یا ایفلوئنسر بازی ماهر تبدیل شوید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بدانید : چگونه از طریق وبلاگ یا سایت کسب درآمد کنیم؟

چرا یک استریمر یا ایفلوئنسر بازی می تواند درآمد خوبی داشته باشد؟

افراد زیادی هستند که از طریق بازی های آنلاین و ویدئوگیم ها کسب درآمد می کنند و شاید شما هم یکی از آن ها باشید. به طور کلی صنعت گیم گردش مالی بسیار خوبی دارد و پیش بینی می شود که تا سال 2025 این گردش مالی به بیش از 124 میلیارد دلار برسد.

استریمر یا ایفلوئنسر بازی

بخش بزرگی از این گردش مالی مربوط می شود به استریم ها یا همان بازی های زنده ای که روس پلتفرم هایی نظیر توئیچ و یوتیوب بارگزاری می شود.

پس با این حساب بد نیست شما نیز به یک استریمر یا ایفلوئنسر بازی حرفه ای تبدیل شویدو به درآمد خوبی از این طریق برسید. در ادامه این مقاله تراپی چند نکته کلیدی در این زمینه را معرفی کرده است.

چند نکته برای تبدیل شدن به یک استریمر یا ایفلوئنسر بازی حرفه ای

اگر می خواهید به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید و از این را کسب درآمد کنید، این نکات را با دقت مطالعه کنید و به کار ببندید.

نکته اول  : نکات بازی را بیابید و متمایز شوید

با توجه به جایگاهی که دوست دارید در دنیای بازی پیدا کنید، باید در مورد بازی ها نکاتی متمایز کننده را بیاموزید و سپس یک برند شخصی برای خود ایجاد کنید. پس از آن می توانید برای خود یک جامعه ایجاد کنید و برندهای مختلف را به خود جذب کنید.

نکته دوم : باید بتوانید مخاطبان را به خود جذب کنید و فالوورهای خود را افزایش دهید.

اینکه شما درک درستی از مخاطبان خود داشته باشید و بتوانید با آن ها تعامل بهتری ایجاد کنید، در نهایت هواداران بیشتری خواهید داشت. ابزارهای مختلفی در این زمینه وجود دارد از جمله Twtch tracker، SocialBlade و ... که از طریق آن ها می توانید در زمینه جذب فالوور موفق شوید.

نکته سوم : برای توسعه استریم، استراتژی داشته باشید

سعی کنید با استفاده از یک استراتژی، محتواهایی ایجاد کنید که مخاطب بیشتری جذب کنید. برای این منظور باید تصمیم بگیرید که قرار است با چه موضوعاتی محتوا قرار دهید و کدام بازی ها را پخش کنید. به علاوه لازم است که محتواهای خود را تبلیغ کنید. اما نکته ای که وجود دارد این است که باید استراتژی داشته باشید.

نکته چهارم : با استریمرهای دیگر در ارتباط باشید

با وجودی که شما باید در این فضا به رقابت بپردازید، اما همزمان باید با رقبای خود نیز در ارتباط باشید. این یک راه خوب برای افزایش تعداد بازدیدهای شما می باشد. شبکه سازی با دیگر گیمرها فرصت های بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

استریمر یا ایفلوئنسر بازی

نکته پنجم : با شرکت های فعال در حوزه های غیرگیم نیز همکاری داشته باشید

درست است که هر گیمر باید برای تبلیغ استریمرهای خود فعال باشد. اما شرکت های دیگری هم هستند که می توانند برند شما را تبلیغ کنند. از جمله GUESS ، UberEats ، Doritos  و ... .

نکته ششم : همکاری با آژانس های بازاریابی اینفلوئنسری را فراموش نکنید

آژانس های بازاریابی اینفلوئنسری به استریمرها کمک میکند تا بفهمند که آیا به سطح مورد نظر برای اینفلوئنسر شدن رسیده اند یا نه! این اژانس ها همچنین نقل و انتقالات مالی، ارتباطات و سایر تدارکات مربوط به استریمرها را بر عهده دارند.

کلام آخر

با دانستن این نکات می توانید به یک استریمر یا ایفلوئنسر بازی حرفه ای تبدیل شوید و به درآمد خوبی از این راه برسید. پس این نکات را به دقت مورد مطالعه قرار دهید و انجام دهید.

نقدکردن درآمد ارزی استریمرها توسط تراپی

دوستان همیشه همراه! چنانچه قصد دارید درآمدهای ارزی خود را به ریال دریافت کنید، می توانید این کار را به ما در تیم تراپی بسپارید. برای این منظور از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام کنید و در کمترین زمان ممکن معادل ریالی موجودی حساب خود را دریافت نمائید.

برای دریافت معادل ریالی انواع ارز، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 06 آذر 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
پلتفرم کافئین Caffeine
Itch.io
Preply
استریمر یا ایفلوئنسر بازی
chegg
انتقال پول های کلان به ایران
کسب درآمد دلار
سایت های فریلنسر خارجی
سایت های کلیکی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر