قطعا متوجه شده اید که این روزها کاریابی در خارج از کشور یکی از علاقه مندی های قشر جوان و تحصیل کرده ی جامعه شده است. این دسته افراد با اهداف مختلف تصمیم می گیرند که به خارج از کشور سفر کنند و برای امرار معاش و مدیریت امورات زندگی خود قطعا لازم است که ابتدا کاریابی در خارج از کشور را در اولویت قراردهند. شما چطور؟ آیا شما نیز از علاقه مندان به مهاجرت و کاریابی در خارج از کشور هستید؟ پس در این مقاله با تیم تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید :

بهترین سایت های کاریابی ترکیه کدامند؟

بهترین مشاغل در آلمان برای مهاجران کدامند؟

نحوه ی کاریابی در خارج از کشور چگونه است؟

در ابتدای امر، مهم ترین سوالی که به ذهن شما خطور خواهد کرد این است که کاریابی در خارج از کشور را چگونه باید انجام دهیم؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوئیم که چند روش برای کاریابی در خارج از کشور وجود دارد که عبارتند از :

  • مراجعه به موسسات کاریابی بین المللی
  • اخذ ویزای توریستی و کاریابی در موسسات کاریابی خارج از کشور به صورت حضوری
  • مراجعه به وب سایت های کاریابی خارج از کشور
  • مراجعه به موسسات مهاجرتی معتبر داخل کشور

این روش ها، از بهترین روش ها برای کاریابی در خارج از کشور می باشد.

کاریابی در خارج از کشور

چه فاکتورهایی برکاریابی در خارج از کشور تاثیرگذار است؟

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان خواهیم گفت که چه عواملی بر کاریابی در خارج از کشور تاثیرگذار است.

  • سن : برای متقاضیان کار در خارج از کشور بهتر است که سن آن ها کمتر از 40 سال باشد. این دسته افراد شانس بیشتری برای یافتن کار در خارج از کشور خواهند داشت.
  • مدرک تحصیلی : خوب است که مدارک تحصیلی، لیسانس به بالا باشد، اما برای مدارک فوق دیپلم و دیپلم نیز امکان پیدا کردن کار وجود دارد.
  • سابقه کار : معمولا افرادی که دارای سابقه کار هستند، راحت تر می توانند به کاریابی در خارج از کشور بپردازند.
  • تسلط به زبان انگلیسی : اخذ مدارک معتبر زبان انگلیسی برای کار در خارج از کشور از الزامات است و فرد متقاضی باید به زبان انگلیسی مسلط باشد.

علاوه بر مواردی که گفته شد، وضعیت تاهل و سن فرزندان نیز می تواند بر کاریابی در خارج از کشور تاثیر گذار باشد.

خب هم اکنون لازم است تا بدانید برای کاریابی در خارج از کشور به چه مدارکی نیاز است. در ادامه به این مهم نیز پرداخته ایم. همچنان با ما همراه باشید.

مدارک لازم برای کاریابی در خارج از کشور

قطعا می دانید که برای کاریابی در خارج از کشور مدارکی نیاز است که باید آن ها را به صورت کامل و دقیق تهیه کنید و ترجمه ی مدارک را توسط یک موسسه معتبر نیز آماده کنید. این مدارک عبارتند از :

  • مدارک هویتی شامل : پاسپورت و ...
  • مدارک تحصیلی
  • مدارک زبان انگلیسی با نمره ی مورد قبول
  • مدارک سوابق شغلی
  • مدارک اثبات تملک مالی
  • دیگر مدارک مورد نیاز از جمله مدارک مربوط به وضعیت تاهل، مثل سند ازدواج و ... .

کاریابی در خارج از کشور

حال که با مهم ترین نکات در مورد کاریابی در خارج از کشور آشنا شدید، آیا مایلید بدانید که چه مشاغلی بیشتر برای کاریابی در خارج از کشور مورد نیاز است؟ همچنان با تراپی همراه باشید.

مشاغل مورد نیاز برای کاریابی در خارج از کشور در سال 2020

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان یکسری مشاغل را معرفی کرده ایم که اگر در هر کدام از این مشاغل از مهارت های خاص و سابقه کار برخوردار هستید، می توانید برای مهاجرت اقدام کنید. این مشاغل عبارتند از :

سرآشپز، کارگر ساخت و ساز، اپراتور ماشین های سنگین، راننده کامیون بین المللی و وسایل حمل و نقل، جوشکار، نقاش ساختمان، مکانیک هواپیما، مهندسی ساخت هواپیما، مهندس تعمیر و نگهداری هواپیما، کارآموز مهندسی عمران،  متالوژی و مکانیک و ...

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با هر آنچه لازم است در مورد کاریابی در خارج از کشور بدانید آشنا کنیم تا چنانچه تصمیم گرفته اید برای مهاجرت و کار در خارج از کشور سفر کنید، از مقدمات و ملزومات کار به خوبی آشنایی داشته باشید و مدارک لازم را تهیه کنید.

از توجه و همراهیتان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 12 تیر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر