همانطور که می‌دانید ارزهای دیجیتال در کیف پول‌های مخصوصی نگهداری می‌شوند که این کیف پول ها هم به صورت سخت افزاری و هم به صورت نرم افزاری وجود دارد. در مقالات قبلی شما را با انواع کیف پول‌های ارز دیجیتال آشنا کردیم. یکی از این کیف پول‌ها که به شما معرفی کردیم، کیف پول Exodus بود که با نحوه‌ی استفاده از آن نیز آشنا شدید. در این مقاله نیر با تراپی همراه باشید تا شما را با مزایای کیف پول ارز دیجیتال Exodus آشنا نمائیم.

آیا برای استفاده از کیف پول Exodus باید هزینه ای را بپردازیم؟

قبل از اینکه به بیان مزایای این کیف پول ارز دیجیتال بپردازیم، خوب است ابتدا اندکی در مورد ویژگی‌های Exodus مطالبی را برای شما بیان کنیم.

کیف پول ارز دیجیتال Exodus

نقل و انتقال پول با استفاده از کیف پول ارز دیجیتال Exodus هزینه‌ای معادل با هزینه‌ی هر تراکنش شبکه‌ی بلاک چین و/ یا هزینه‌ی یک ماینر دارد که این هزینه توسط شبکه‌ی بلاک چین محاسبه می‌شود و توسط Exodus تعیین نمی‌شود.

این روش محاسبه‌ی هزینه برخی اوقات منجر می‌شود به هزینه‌های بالای مبادله و درآمد حاصل از مبادلات با استفاده از Exodus را با نرخ‌های معمولی بین 2 تا 5 درصد تولید می‌کند.

کیف پول ارز دیجیتال Exodus در حال حاضر بیش از 100 نوع ارز دیجیتال مختلف را پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند حدود 70 نوع سرمایه ارز دیجیتال را به طور مستقیم در داخل این کیف پول نگهداری و جا به جا کنند.

آیا استفاده از کیف پول ارز دیجیتال Exodus برای تازه واردان  دنیای ارز دیجیتال مناسب است؟

یکی از مزایای کیف پول ارز دیجیتال Exodus  این است که، کیف پول ارز دیجیتال Exodus با در نظر گرفتن نیازهای تازه کاران در حوزه ارزهای دیجیتال طراحی شده است. تنظیم کیف پول رمز ارز Exodus بسیار ساده است. Exodus به عنوان یک گره‌ی کوچک عمل می‌کند که نیازی به دانلود محلی کل ارز دیجیتال از بلاک چین ندارد، چرا که Exodus به آسانی داده‌های مرتبط را از کل گره ‌ها درخواست می‌کند.

از دیگر مزایای کیف پول ارز دیجیتال Exodus این است که، مسیریابی آدرس‌ها، نمونه‌ها و استاد و مبادلات با استفاده از آن در مقایسه با سایر کیف پول‌ها بسیار آسان است. همچنین داشبورد آن بسیار عالی طراحی شده است و کاربران می‌توانند  روند بازار را دنبال کنند.

از جمله مزایای کیف پول ارز دیجیتال Exodus این است که امنیت آن به خوبی مدیریت شده است. به این ترتیب که کلیدهای اصلی آن رمزنگاری شده است و به صورت محلی ذخیره شده است. کاربران هرگز نباید این کلید اصلی را بازیچه قرار دهند وباید همواره از آن به خوبی محافظت کنند.

در وب سایت Exodus مطالب آموزنده‌ی بسیاری در مورد تکنولوژی بلاک چین و Exodus در قالب ویدئوهای آموزشی وجود دارد؛ همچنین مقالات آموزشی بسیاری به همراه FAQ ها در این سایت وجود دارد.

یکی از مزایای دیگر کیف پول  ارز دیجیتال Exodus این است که تیم پشتیبانی از طریق ایمیل و چت آنلاین آماده‌ی پاسخگوئی به تمامی سوالات کاربران هستند. به علاوه، تیم پشتیبانی به طور منظم هر برنامه‌ای که به روز رسانی میشود را برای کاربران اطلاع رسانی می‌کند.

برای خرید انواع ارز دیجیتال روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

 

کیف پول ارز دیجیتال Exodus

این را هم بدانید که با وجود اینکه استفاده از این کیف پول ارز دیجیتال بسیار آسان است، اما این یک نوع کیف پول گرم نرم افزاری است و بایستی تنها برای مقادیر کم و یا متوسط ارز دیجیتال استفاده شود.

افرادی که قصد دارند مبالغ زیادی را ذخیره کنند، باید از کیف پول‌های سخت افزاری استفاده کنند و به این منظور دوستداران کیف پول Exodus امکان مجتمع سازی UI آن با  Trezor نیز فراهم شده است تا بتوانند از مزایای هر دو استفاده کنند.

مزایای کیف پول  Exodusارز دیجیتال

اگر بخواهیم به طور خلاصه در مورد کلیه مزایای کیف پول ارز دیجیتال Exodus برای شما مطالبی را بیان کنیم، می‌توانیم بگوئیم که :

  • امکان پشتیبانی از چند ارز دیجیتال
  • دارای طراحی و رابط کاربری کاربر پسند
  • امکان به روز رسانی نرم افزار و توسعه پایدار آن
  • قابلیت استفاده برای سیستم عامل مک، ویندوز و لینوکس
  • قابلیت یکپارچه سازی این کیف پول با کیف پول سخت افزاری Trezor

.برای این کیف پول ارز دیجیتال وجود دارد

بیشتر بخوانید : نحوه استفاده از کیف پول ارز دیجیتال Exodus

دوستان و همراهان همیشگی تراپی، از اینکه در این مقاله نیز با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. عزیزان چنانچه پس از مطالعه ی مقالات با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوال و مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 24 تیر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر