تا کنون به کدامیک از راه های کسب درآمد اینترنتی فکر کرده اید؟ کسب درآمد از طریق انجام فعالیت های فریلنسری؟ کسب درآمد از طریق عکاسی؟ کسب درآمد از بازی؟ اگر به کسب درآمد از بازی فکر می کنید باید به شما بگوپیم که وب سایت های بسیاری خوبی در این زمینه وجود دارد که می توانید از طریق آن ها به درآمد خوب و قابل قبولی برسید. یکی از آن ها سایت ریچی است. آیا با سایت richy آشنا هستید؟ اگر نه، در این مقاله تا پایان با تراپی همراه شوید تا این سایت را به شما معرفی کنیم و چگونگی کسب درآمد از ریچی (richy) را به شما عزیزان آموزش دهیم.

کسب درآمد از بازی

وب سایت های خارجی زیادی هستند که شما می توانید از طریق بازی در آن سایت ها کسب درآمد کنید. برای این منظور ابتدا باید حساب کاربری ایجاد کنید و شروع به بازی کنید. هر بازی قوانین مربوط به خود را دارد و برخی از آن ها نیز پرداخت ها را از طریق ارز دیجیتال انجام می دهند که از طریق حساب پی پال خود می توانید آن ها را دریافت نمائید.

ریچی (richy)

وب سایت دیگری نیز وجود دار که با آپلود ویدئوهای بازی، به اساس تعداد فالوورها و تبلیغاتی که توسط آن ویدئو دیده می شود، به گیمرهای حرفه ای که بازی کرده اند و ویدئوی آن را ضبط و بارگذاری کرده اند، پول پرداخت می کنند.

این بار قصد داریم یک وب سایت ایرانی را به شما معرفی کنیم. وب سایت ریچی (richy) که توسط طراحان و برنامه نویسان ایرانی راه اندازی شده است و امکان کسب درآمد از بازی را برای کاربران فراهم کرده است.

معرفی وب سایت ریچی (richy)

سایت ریچی، یک سایت بازی است که در آن به سادگی با انتخاب تصادفی اعداد و شروع بازی، می توانید پول زیادی برنده شوید. هنگامی که به وی سایت وارد می شوید با کلیک بر روی علامت سوال (؟) در قسمت بالا سمت راست، راهنمایی های لازم برای انجام بازی را مشاهده خواهید کرد.

برای بازی شما از سه دکمه استفاده می کنید، این دکمه ها عبارتند از :

  • دکمه ی ریست
  • دکمه ی انتخاب تصادفی اعداد
  • دکمه ی انتخاب عدد و شروع بازی

اما برای انجام بازی باید در سایت ریچی ثبت نام کنید.

نحوه ی ثبت نام در سایت ریچی (richy)

این وب سایت دارای قوانینی است که عبارتند از :

  • ابتدا باید به سایت richy.ir وارد شوید و در آن ثبت نام کنید.
  • سپس باید پنل کاربری خود را با حداقل 10000 تومان شارژ کنید. (توجه کنید که برای بازی شما باید حداقل 5000 تومان شارژ در حساب خود داشته باشید، در غیر این صورت بازی برای شما بسته خواهد شد.)
  • حالا با توجه به نحوه ی کاربرد دکمه ها که پیش تر گفتیم، دکمه ی ریست را بزنید و پس از انتخاب یک عدد چهار رقمی، کلید شروع را فشار دهید.

طبق آنچه در وب سایت ریچی گفته شده است، در این وب سایت شما می توانید هر مبلغی برنده شوید و جایزه ی خود را دریافت کنید. برای اثبات صحت گفته های این وب سایت می توانید در سایت richy.ir به بخش پرداخت ها مراجعه کنید.

سایت ریچی با هدف ثروتمند شدن بازیکن ها، این سایت را راه اندازی کرده است و طبق گفته ی خود سایت، کسانی که مایلند یک شبه ره صد ساله را بروند می توانند از طریق بازی در ریچی پول برنده شوند.

ریچی (richy)

همچنین با درج هشتگ ریچی ( #ریچی) در اینستاگرام می توانید به قید قرعه جایزه ی نقدی از این سایت دریافت کنید.

بیشتر بخوانید : فرصت های کسب درآمد و معرفی کسب و کار های برتر

تماس با ریچی (richy)

شما می توانید هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق شماره تلفن :  09397483435 با مدیر سایت محمد چشُمی در میان بگذارید. همچنین سوالات و مشکلات خود را می توانید از طریق آدرس تلگرام http://richy.ir/TellMe مطرح نمائید.

طراح و برنامه نویس سایت ریچی : سیدامیر سجادی و علی اکبر رضایی می باشند.

دوستان عزیز، از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شمما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا اگر با سوال یا مشکلی مواجه شده اید، با ما ماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده ی پاسخگوئی به کلیهی سوالات شما عزیزان هستند.

لطفا با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 05 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر