آیا با بازی‌های CPC‌ آشنا هستید؟ بازی‌های CGC چطور؟ آیا می‌دانید سومین کنفرانس بازی ارزهای دیجیتال (Crypto Games (CGC به زودی آغاز خواهد شد، این کنفرانس یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای استفاده از فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتالی در دنیای بازی‌­ها است و بسیاری از افراد از جمله سرمایه‌گذاران، عاشقان بازی­‌های رایانه‌­ای و توسعه دهندگان در این رویداد شرکت خواهند کرد. در ادامه با تراپی همراه باشید تا با روند برگزاری کنفرانس بازی ارزهای دیجیتال و بلاکچین آشنا  شوید.

شرکت کنندگان کنفرانس­ بازی­ ارزهای دیجیتال و بلاکچین 

یوجینLavrinenko یکی از بنیانگذاران این رویداد است که بیش از 15 بازی مختلف را ایجاد کرده است، بازی­‌های او همیشه جز لیست­‌های انتخاب شده و برنده‌­ی جایزه‌­ی ویژه در نمایشگا­ه‌­ها است. یکی از بازی­‌های اخیر او Madness Road است که جایزه‌­های ویژه‌­ای را در سال 2016 از آن خود کرده و در سیستم عامل‌­های مختلفی همچون اپل نیز پشتیبانی می‌­شود. این بازی در بیش از 120 کشور دنیا منتشر شده است.

کنفرانس بازی ارزهای دیجیتال

در این رویداد علاوه بر Lavrinenko افراد دیگری نیز شرکت کرده‌­اند، از این رو بیش از 1000 متخصص در این عرصه با مشاهده صدها بازی با یکدیگر همکاری می­‌کنند.

تاریخچه کنفرانس بازی ارزهای دیجیتال و بلاکچین

اولین کنفرانس Crypto Games در کیف پایتخت اوکراین، برگزار شد. این اولین کنفرانس در جهان بود که به بازی و خدمات آن با استفاده از بلاکچین و ارزهای دیجیتالی اختصاص داده شد. این رویداد یک روزه بیش از 300 نفر توسعه دهنده، کارآفرین، سرمایه گذار و بیننده را دور هم جمع کرد. محور اساسی بحث آن‌ها در این کنفرانس چگونگی استفاده از فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال در بازار بازی و تغییر آن بود.

دومین کنفرانس بازی ارزهای دیجیتال Crypto Games در مینسک، پایتخت بلاروس برگزار شد، که تقریبا 700 نفر شرکت کننده داشت. در این رویداد 2 روزه پیش تازان صنعت در زمینه‌­ی به روزترین مسائل در این عرصه به گفتگو پرداختند. 60 کارآفرین استارتاپ در این زمینه ارائه دادند، و سرمایه گذاران با مبالغ زیاد با آن‌ها قرار داد امضا کردند؛ و در آخر جایزه‌­­ای به خلاقانه‌ترین و نوآورانه‌ترین ایده داده شد.

اما سومین و بزرگ‌ترین کنفرانس بازی ارزهای دیجیتال Crypto Gamesدر حال آماده سازی است. این رویداد به طور قطع بزرگ­‌ترین رویداد B2B برای متخصصان بازی­‌های بلاکچین است. در این کنفرانس قرار است به سه موضوع اساسی در زمینه­‌ی استفاده از ارزهای دیجیتالی و بلاکچین مطرح گردد که عبارتند از:

  • crypto games
  • iGaming 
  • اکوسیستم­های بازی و خدمات
  • Crypto games

بازی­‌ها همیشه تکنولوژی را به سمت جلو حرکت می­­‌دهند. از این رو تیم برگزار کننده معتقد است که توسعه دهندگان بازی­‌ها باعث پیشرفت فناوری بلاکچین می­‌شوند. در این کنفرانس توسعه دهندگان همچنین راز و دانش ساخت و بازاریابی بازی­‌های خود را با استفاده از ارزهای دیجیتالی ارائه خواهند کرد.

کنفرانس بازی ارزهای دیجیتال

iGaming 

بازی­‌های آنلاین برای همه­‌ی رده‌­های سنی نوآورانه و جذاب است. در این کنفرانس شرکت­‌های توسعه دهنده و مشهور بازی­‌های آنلاین در سراسر جهان سعی می‌­کنند تا از فناوری بلاکچین برای تغییر شکل این نوع از بازی­‌ها استفاده کنند. این شرکت­‌ها با فناوری DLT اجازه می­‌دهند تا گیمرها از طریق بازی بتوانند درآمد کسب کنند. افزودن بازی­‌های قمار و کازینو به بحث بلاکچین، نسل بعدی iGaming همراه با تجربه­‌ی مهیج کاربری برای علاقمندان است. 

اکوسیستم­های بازی و خدمات

توسعه دهندگان بازی در ساخت بازی بسیار ماهر و با تجربه می­‌باشند، اما پس از انتشار بازی، آن‌ها نیاز به گیمرها دارند تا بتوانند نسخه بازی خود را در سراسر جهان معروف کنند. به علاوه، ادغام بازی‌­ها با یکدیگر و استفاده از ابزارهای تحلیلی در بازی­‌ها باعث می‌­شود تا کاربران بیشتری به سمت آن کشیده شوند. اما این روند نیاز به شبکه بلاکچین دارد، از این رو ارائه دهندگان خدمات بازی و اکوسیستم­ها در مورد موارد خاص استفاده از بلاکچین و ارزهای دیجیتالی در محصولات خود و تاثیر آن‌ها در صنعت بازی صحبت خواهند کرد.

فعالیت‌­های CGC

  • جوایزCGCا: جایزه برای شناسایی بهترین نوآوری و خلاقیت در بین توسعه دهندگان ساخته شده است.
  • Big Pitch : جلسات Big Pitch نشان­ دهنده­‌ی فرصت­‌های جدیدی به سرمایه گذاران است.
  • نمایشگاهCGC : استارتاپ­‌ها و توسعه دهندگان می­‌توانند از این نمایشگاه برای نمایش بازی­‌های خود به شرکت کنندگان در کنفرانس استفاده کنند. این نمایشگاه در ایجاد مشارکت و معرفی و توسعه محصول به جهانیان کمک می­‌کند.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم، در صورتی‌که هر گونه اطلاع از روند برگزاری کنفرانس بازی ارزهای دیجیتال و بلاکچین دارید لطفا نظرات خود را در کامنت‌ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز از آن‌ها استفاده کنند.

تاریخ انتشار 01 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر