در صورتی که علاقه مند به داشتن یک حساب بین المللی برای خودتان هستید، و سیستم پرداخت وب مانی را انتخاب کرده اید، در این مقاله آموزش ثبت نام وبمانی را می آموزید و پس از مطالعه دقیق نکات گفته شده، با نحوه افتتاح حساب وب مانی آشنا خواهید شد. پس با تراپی همراه شوید تا بدانید که برای ساخت وب مانی باید از کجا شروع کنید.

مزیت های ساخت حساب وب مانی

درگاه پرداخت ارزی وب مانی یکی از امن ترین سیستم های پرداخت است که دارای تعداد بسیار زیادی کاربر از سراسر دنیا می باشد. در میان ایرانیان عزیز نیز درگاه پرداخت وب مانی از محبوبیت بسیاری برخوردار است به این دلیل که برای استفاده از این سیستم پرداخت با مشکلات مربوط به تحریم مواجه نخواهند بود و وب مانی کاربران ایرانی را محدود نکرده است.

از سوی دیگر انجام تراکنش های ارزی از طریق وب مانی با سرعت بالا انجام می شود و کارمزد آن هم برای مشتریان، درصدی قابل قبول است و این ها از مهم ترین مزیت های سیستم پرداخت وب مانی است که برای مشتریان اهمیت زیادی دارد.

بنابراین اگر مایل به افتتاح اکانت وب مانی هستید، این راهنمای آموزش باز کردن حساب وب مانی را تا پایان به دقت مطالعه کنید تا با طریقه ساخت وب مانی کاملا آشنا شوید.

آموزش ساخت وب مانی
تراکنش های بین المللی از طریق یک حساب بین المللی قابل انجام است و وب مانی به دلیل این که یک سیستم مالی امن و سریع است، کاربران زیادی ترجیح می دهند از این درگاه پرداخت ارزی استفاده کنند. بنابراین در صورتی که قادر به ساخت وب مانی برای خود باشید و با مراحل افتتاح حساب وب مانی آشنایی داشته باشید، به راحتی می توانید یک حساب بین المللی داشته باشید. پلتفرم وب مانی رابط کاربری بسیار جذاب و کاربرپسندی دارد. 

نحوه افتتاح حساب وب مانی

ساخت وب مانی طی مراحلی که در این بخش خواهیم گفت انجام می شود. ما آموزش ثبت نام وبمانی را به صورت گام به گام برای شما آورده ایم. لطفا مراحل را همراه با ما انجام دهید.

مرحله اول

آموزش نحوه افتتاح وب مانی در مرحله اول مربوط است به ثبت نام وبمانی. برای این منظور ابتدا به وب سایت رسمی وب مانی به آدرس https://www.wmtransfer.com/   مراجعه کنید و در صفحه ای که مشاهده می کنید روی دکمه ی sign up کلیک نمایید. به این ترتیب در این مرحله از ساخت وب مانی شما ثبت نام (Register) می شوید.

در صفحه ای که مشاهده می کنید باید شماره تلفن خود را به فرمت بین المللی وارد کنید. این شماره تلفن با دو هدف از کاربر دریافت می شود و برای مواردی که در ادامه مشاهده می کنید از آن استفاده می شود :

  • برای امنیت تراکنش ها از طریق کد پیامکی جهت تأیید پرداخت.
  • برای جستجوی WMID (آی دی وی مانی) و بازیابی سریع دسترسی ب حساب

مراحل ساخت وب مانی

حالا شماره تلفن خود را وارد کنید و دکمه ی  Continue را کلیک نمایید.

مراحل افتتاح وب مانی

پس از ثبت نام، به سایت کیف پول WM Keeper Standard دسترسی خواهید داشت که در همه مرورگرها از جمله موبایل قابل استفاده است و کار می کند.

مرحله دوم

این مرحله از آموزش ثبت نام وبمانی مربوط به ثبت اطلاعات شخصی شما می باشد. در این مرحله لازم است که اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد نمایید.

توجه داشته باشید که اطلاعات شخصی صحیح برای دسترسی کامل به سیستم ضروری است؛ به عنوان مثال برای شارژ حساب، برداشت وجه، کار با کارت های پرداخت و سایر خدمات به اطلاعات شخصی دقیق شما نیاز است.

اموزش ثبت نام در وب مانی

پس از وارد کردن اطلاعات شخصی، روی دکمه Proceed کلیک کنید. سپس صحت داده هایی که وارد کرده اید را بررسی کنید و مجددا دکمه ی Proceed را کلیک نمایید.

نحوه ساخت اکانت وب مانی

مرحله سوم

این مرحله از ساخت وب مانی مربوط می شود به تایید شماره تلفن؛ به این ترتیب که شما یک کد را به صورت پیامکی دریافت خواهید کرد و در مرحله بعدی از آن استفاده خواهید کرد.

پس از وارد کردن داده ها، در عرض 1 تا 2 دقیقه یک ایمیل با کد ثبت نام در حساب ایمیل خود دریافت خواهید کرد.روی لینک مربوطه کلیک نمایید. اگر ایمیل ارسالی را دریافت نکرده اید، spam را چک کنید.

آموزش ایجاد وب مانی

 

نحوه ساخت اکانت وب مانی

پس از تایید کد ثبت نام، از شما خواسته می شود تا شماره تلفن خود را با ارسال پیامک از تلفن خود به یکی از شماره های درج شده در صفحه تایید کنید. سپس بر روی دکمه Proceed کلیک کنید.

آموزش نحوه افتتاح حساب وب مانی

کد فعالسازی که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را وارد کرده و روی دکمه Proceed کلیک کنید.

مراحل ساخت وب مانی

توجه کنید که شما می توانید با کلیک روی لینک مربوطه در صفحه بدون تغییر سایر داده ها، می شماره تلفن خود را تغییر دهید.

مراحل افتتاح وب مانی

مرحله چهارم

در این مرحله از آموزش ثبت نام وبمانی، شما باید یک پسورد یا رمز عبور مناسب برای اکانت خود ایجاد کنید.

لازم به ذکر است که در ساخت رمز عبور، باید از حروف بزرگ و کوچک، اعداد (0-9) و کاراکترهای خاص استفاده کنید، و به طور کلی سعی کنید رمز عبوری تنظیم کنید که هم قوی باشد و هم  بتوانید آن را به خاطر بسپارید، زیرا امن ترین محل برای ذخیره آن حافظه خود شما می باشد.

نحوه ثبت نام در وب مانی

در این مرحله ثبت نام در وب مانی سیستم تکمیل می شود. رمز عبوری را وارد کنید، آن را تایید کنید و روی گزینه "OK" کلیک کنید.

مرحله پنجم

این مرحله از مراحل ساخت وب مانی مربوط می شود به تایید ایمیل . برای این منظور یک ایمیل با کد تایید از سوی وب مانی در حساب ایمیل خود دریافت خواهید کرد. بنابراین لازم است که به ایمیل خود وارد شوید و کد را در صفحه ای که خواسته شده وارد کنید و یا روی لینک موجود در ایمیل خود کلیک کنید، تا ایمیل شما تایید شود.

تبریک می گویم!

اکنون شما کاربر سیستم وب مانی هستید. شاید باور نکنید، اما شما به همین سادگی ساخت وب مانی را انجام دادید و هم اینک می توانید برای شارژ حساب وب مانی خود اقدام نمایید؛ کافیست برای این کار از طریق لینک زیر اقدام نمایید و درخواست شارژ حساب وب مانی را به تراپی اعلام نمایید تا در زمانی کوتاه حساب شما به مبلغ مورد نظرتان شارژ شود.

برای درخواست شارژ حساب وب مانی، کلیک کنید!

تا این بخش از مقاله نحوه افتتاح وب مانی را به صورت مستقیم به شما آموزش دادیم. در آموزش افتتاح حساب webmoney به صورت مستقیم شما یاد گرفتید که چگونه خودتان یک اکانت وب مانی برای خود بسازید.

اما در صورتی که مایل نیستید خودتان برای این کار اقدام کنید، ما در بخش بعدی آموزش افتتاح حساب وب مانی را به روش غیر مستقیم و توسط تراپی به شما آموزش خواهیم داد. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

نحوه افتتاح وب مانی توسط تراپی

در این روش ساخت اکانت وب مانی ، شما ساخت وب مانی را به تراپی می سپارید و در نهایت اطلاعات کامل حساب خود را دریافت می نمایید. آموزش ساخت وب مانی به صورت غیر مستقیم شامل مراحل زیر می باشد :

گام اول : در اولین مرحله از ساخت وب مانی ، قبل از هر اقدامی، به وب سایت تراپی مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. لطفا توجه داشته باشد که اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد نمایید.

گام دوم : در مرحله دوم از آموزش ثبت نام وبمانی به راحتی از طریق لینک زیر می توانید درخواست افتتاح حساب وب مانی را به تراپی اعلام نمایید.

برای درخواست افتتاح حساب وب مانی ، کلیک کنید!

همکاران ما در تیم تراپی درخواست شما دریافت نموده و پس از بررسی دقیق آن در زمانی بسیار کوتاه، حساب وب مانی را برای شما و ب نام خودتان ایجاد خواهند کرد.

دوست عزیز، در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و راهنمایی نیز می توانید از خدمات مشاوره ای ما در مجموعه تراپی به صورت رایگان بهره مند شوید.

تراپی یکی از معتبرترین شرکت های پرداخت ارزی به سراسر دنیا است و دارای سابقه ای درخشان در ارائه خدمات نقل و انتقالات مالی بین المللی می باشد؛ ما در تیم تراپی به این امر مفتخر هستیم که رضایتمندی مشتریان را همیشه در اولویت قرار داده ایم و خدمات خود را بسیار امن و سریع برای آن ها ارائه نموده ایم.

کلام پایانی

در این مقاله با نحوه افتتاح وب مانی همراه شما عزیزان بودیم و آموزش ثبت نام وبمانی را به دو روش مستقیم و غیر مستقیم ارائه نمودیم. در ساخت وب مانی به روش مستقیم، نحوه افتتاح حساب وب مانی به این صورت است که ایجاد اکانت، مستقیما توسط خود شما انجام می شود. اما در روش غیرمستقیم شما با خیال راحت این کار را به تراپی می سپارید و ما فرایند ساخت اکانت وب مانی را برای شما انجام می دهیم.

در هر صورت پس از ساخت وب مانی شما صاحب یک اکانت بین المللی برای خود خواهید بود و به راحتی می توانید با آی پی ایران هم از این پلتفرم استفاده کنید و مبادلات مالی خود را به صورت بین المللی بسیار امن و مطمئن و به سرعت انجام دهید.

از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 26 اسفند 1400
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر