هر چه که اطلاعات کاربران در مورد ارزهای دیجیتال بیشتر و بیشتر می‌شود، افراد بیشتری به سمت و سوی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال روی می‌آورند. علاوه بر کاربران عادی، شرکت‌های بزرگ نظیر ال جی، اپل، فیسبوک و ... نیز فعالیت خود را در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال آغاز نموده‌اند و هر کدام برای ارائه ارز دیجیتال مخصوص به خود اقدامات لازم را انجام داده‌اند. هچنین بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا نیز ارزهای دیجیتال را به رسمیت شناخته‌اند و قرار است که آن را در برنامه‌ی اقتصادی کشور خود در نظر بگیرند. بسیاری از مقامات دولتی کشورهای پذیرنده‌ی ارز دیجیتال، معتقدند که ارزهای دیجیتال می‌توانند اقتصاد دنیا را متحول کنند. کشور چین نیز به تازگی اعلام کرده است که به زودی ارز دیجیتال مخصوص به خود را ارائه خواهد داد. در این مقاله تا پایان با تراپی همراه شوید تا در مورد ارز دیجیتال چین مطالبی را برای شما عزیزان بیان کنیم.

بانک مردم چین (PBOC) اعلام کرد  که ارز دیجیتال چین به زودی ارائه خواهد شد

به گفته‌ی یکی از مقامات چینی، این کشور در شرف ارائه‌ی ارز دیجیتال خود می‌باشد. محققان بانک مردم چین از سال‌ها قبل در حال فعالیت بر روی این پروژه بوده‌اند تا بتوانند ارز دیجیتال خود را راهی بازار کنند.

ارز دیجیتال چین

Mu می‌گوید بانک مردم چین معتقد است که ارز دیجیتال به جای پول نقد در گردش مالی کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت و این باعث ایجاد سیاست‌های پولی جدید نیز می‌شود. وی همچنین گفت که ارز دیجیتال چین می‌تواند از گردش مالی پوان چین نیز پشتیبانی کند.

به طور کلی مطالبی که بیان شده است حاکی از آن است که PBOC پس از پنج سال تحقیق به طور رسمی ارز دیجیتال خود را معرفی می‌کند. فشار شرکت بزرگ فیس بوک برای ایجاد ارز دیجیتال نیز در این میان باعث ایجاد نگرانی در بین بانک‌های مرکزی جهانی ، از جمله PBOC شده است ، که گفته‌اند دارایی دیجیتال باید تحت نظارت بانک مرکزی قرار بگیرد تا از خطرات احتمالی ارزی محافظت شود.

Sun Tianqi ، از مقامات امور خارجه چین در این گفتگو ، گفت که ارز دیجیتال لیبرا باید به عنوان یک ارز خارجی تلقی شود و در چارچوب مدیریت فاركس قرار گیرد.

بر خلاف پیشنهادات غیرمترقبه که بر مبنای بلاک چین غیر متمرکز مطرح شد، ارز دیجیتال بانک مردم چین به این منظور ارائه خواهد شد که بتواند بر سیستم مالی چین کنترل بهتری داشته باشد.

معاوشه یوان با ارز دیجیتال چین

بر اساس آنچه توسط بانک مرکزی ثبت شده است، مشتریان و کسب و کارها می‌توانند کیف پول ارز دیجیتال را دانلود کنند و واحدهای ارزی یوان خود را با ارز دیجیتال معاوضه کنند، که با آن می‌توانند مبادله‌ی ارزی انجام دهند. بدیهی است که بانک مردم چین (PBOC) می‌تواند هر بار که مبادلات ارزی اتفاق می‌افتد تراکنش‌ها را دنبال نموده و کنترل بهتری بر روی آن داشته باشد.

ارز دیجیتال چین

بانک مرکزی انجام تحقیقات برای پیشنهاد ارائه‌ی ارز دیجیتال چین را تسریع خواهد کرد و همچنین رویکردهای ارز دیجیتال را بررسی خواهند نمود، چه به صورت محلی و چه به صورت برون مرزی. همچنین بانک مردم چین (PBOC) در بیانیه‌ای لیست برنامه‌های مربوط به اقدامات خود را برای نیمه‌ی دوم سال 2019 اعلام خواهد کرد.

دیو چاپمن ، مدیر اجرایی گروه فناوری BC Ltd گفت : بدون تردید دولت‌ها ، تنظیم كنندگان و بانك‌های مركزی در سراسر جهان نیز باید روند اعلام برنامه‌ها و رویكرد خود را در مورد دارایی‌های دیجیتال تسریع نمایند.

در این مقاله خواندید که کشور چین نیز یکی از کشورهایی است که ارز دیجیتال را به رسمیت شناخته است و به زودی ارز دیجیتال مخصوص به خود را ارائه خواهد داد. امید است مطالبی که در خصوص ارز دیجیتال چین برای شما ارائه کردیم، مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

اگر پس از مطالعه‌ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی با کمال میل کلیه‌ی سوالات شما را پاسخگو خواهند بود.

چنانچه شما دوست عزیز از افراد فعال در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال هستید یا تجربیاتی در زمینه مبادلات سکه‌های رمزنگاری شده کسب نموده‌اید، از طریق کامنت اطلاعات مفید خود را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 17 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر