گیفت کارت آمازون را می‌توانید از فروشگاه آمازون خریداری نمائید. زمانی که گیفت کارت خریداری شد، کلیه‌ی مبلغ مورد نظر به حساب آمازون شما واریز می‌شود. برای استفاده از گیفت کارت‌ها نیز از سوی شرکت بزرگ آمازون قوانین و مقرراتی تعیین شده است. بین 30 تا 60 روز بعد از ثبت درخواست خود، کد گیفت کارت به همراه شماره‌ی مشتری به صورت آنلاین به ایمیل شما ارسال می‌شود. شما می‌توانید گیفت کارت آمازون را از طریق پی پال و از طریق بیت کوین خریداری کنید. در این مقاله با تراپی همراه شوید تا نحوه‌ی خرید گیفت کارت آمازون با بیت کوین را برای شما آموزش دهیم.

خرید گیفت کارت آمازون با بیت کوین چه مزایایی دارد؟

قبل از اینکه به آموزش نحوه‌ی خرید گیفت کارت آمازون با بیت کوین بپردازیم، خوب است  شما را با یکسری از مزیت‌های خرید گیفت کارت با بیت کوین آشنا کنیم.

استفاده از گیفت کارت از هر جای دنیا امکان پذیر است. شما می‌توانید از بیت کوین‌های خود برای خرید در آمازون با گیفت کارت آمازون استفاده کنید. برای این منظور می‌توانید هنگامی که وارد مرحله‌ی Checkout می‌شوید، از کیف پول بیت کوین خود  برای پرداخت استفاده کنید.

خرید گیفت کارت آمازون با بیت کوین

امکان خرید گیفت کارت آمازون با بیت کوین برای چه مناطقی امکان پذیر است؟

ممکن است مایل باشید که امکان خرید گیفت کارت آمازون برای چه مناطقی وجود دارد. در ادامه به بیان این مناطق پرداخته‌ایم.

شما می‌توانید کارت‌های هدیه آمازون را برای مناطق زیر خریداری کنید :

  • منطقه ایالات متحدهAmazon.com
  • منطقه کانادا Amazon.ca
  • منطقه انگلستان Amazon.co.uk
  • منطقه آلمان Amazon.de
  • منطقه فرانسه Amazon.fr
  • منطقه اسپانیا Amazon.es
  • منطقه ایتالیا Amazon.it
  • منطقه اتریش Amazon.de
  • منطقه هلند Amazon.nl

در این مناطق شما می‌توانید برای دریافت گیفت کارت آمازون در خواست دهید.

جالب است بدانید که این نوع کارت‌های هدیه را می‌توانید هم به صورت شخصی استفاده کنید و هم برای دوستان خود ارسال کنید. کدهای گیفت کارت به هیچ عنوان باطل نمی‌شود و در هر زمان امکان خرید مجدد برای آن وجود دارد و کلیه‌ی این کدها به طور کاملا قانونی توسط خود شرکت آمازون ارائه می‌شود.

در ادامه چگونگی خرید گیفت کارت آمازون با بیت کوین را برای شما خواهیم گفت.

آموزش خرید گیفت کار آمازون با بیت کوین

از طریق راه‌ها و روش‌های مختلفی می‌توانید خرید گیفت کارت آمازون با بیت کوین را انجام دهید که در این بخش از مقاله به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

Spectrocoin

اولین سایتی که از طریق آن می‌توانید گیفت کارت آمازون بخرید، سایت Spectrocoin می‌باشد. البته این وب سایت به عنوان یک واسطه عمل می‌کند که خدمات مختلفی را ارائه کرده است و یکی از آن‌ها نیز خرید گیفت کارت آمازون با بیت کوین است.

خرید از این وب سایت به اینگونه است که به محض اینکه ثبت نام کردید، تنها چیزی که نیاز دارید این است که به پلتفرم دسترسی پیدا کنید و به بخش مربوط به کارت‌های هدیه بروید. برای خرید گیفت کارت با بیت کوین از طریق این وب سایت لازم به پرداخت هزینه‌ی زیادی نیست و این سایت جز سایت‌هایی است که کمترین کارمزد را در نظر گرفته است که حدود یک درصد می‌باشد.

eGiftCards24

یکی دیگر از پلتفرم هایی که برای کاربران امکان خرید گیفت کارت آمازون با بیت کوین را فراهم کرده است، پلتفرم eGiftCards24 می‌باشد که نسبت به Spectrocoin دارای محدودیت درخرید و نیز هزینه‌ی خرید بیشتری می‌باشد.

خرید گیفت کارت آمازون با بیت کوین

Bitrefill

Bitrefill یکی از پلتفرم‌های معروف خرید لوازم جانبی موبایل است که امکان خرید گیفت کارت آمازون با بیت کوین را نیز برای کاربران فراهم کرده است. البته مسئله‌ای که وجود دارد این است که پلتفرم Bitrefill کارمزدی معادل با 3 درصد برای کاربران در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید : آموزش شارژ اکانت آمازون (Amazon.com) با استفاده از گیفت کارت های آمازون

Purse

در حقیقت Purse چیزی فراتر از یک پلتفرم ارائه دهنده‌ی خدمات خرید است، بلکه به عنوان یک واسطه در خرید عمل می‌کند و خودش نیز یکسری تخفیف برای کاربران پیشنهاد می‌دهد. پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال نیز در Purse به طور مستقیم امکان پذیر است.

OffGamers

از طریق  OffGamers نیز امکان خرید گیفت کارت آمازون با بیت کوین وجود دارد، اما هزینه‌ی آن از سایر گزینه‌های معرفی شده در بالا، بیشتر است.

به این ترتیب شما از طریق این وب سیات‌ها و پلتفرم‌ها می‌توانید به خرید گیفت کارت آمازون با بیت کوین بپردازید.

از اینکه همواره با تراپی همراه هستید و ما را مورد لطف خود قرار می‌دهید از شما کمال تشکر را داریم.

تاریخ انتشار 16 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر