دوستان عزیزی که در زمینه‌ی ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند و بیت کوین را برای مبادله انتخاب کرده‌اند باید بدانند که زمانی می‌توانند در این کار موفق شوند که، تمام جوانب کار را به خوبی در نظر گرفته باشند؛ به طور مثال ابتدا باید بدانید که هدف شما از فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال چیست و پس از مشخص کردن هدف خود زمینه‌ی فعالیت خود را مشخص کنید. عده‌ای به ماینینگ و استخراج بیت کوین علاقه‌مندند و عده‌ای تنها به خرید و فروش بیت کوین می‌پردازند. دوستانی که در کار خرید و فروش بیت کوین فعالیت می‌کنند باید با سیگنال های معاملاتی آشنا باشند و بدانند که بهترین زمان برای خرید بیت کوین چه زمانی است. همچنین باید از وضعیت قیمت بیت کوین در بازار ارز دیجیتال آگاه باشند و اخبار ارز رمزنگاری شده را دنبال نمایند. اخیرا خبری منتشر شده است که بیانگر افزایش قیمت بیت کوین بعد از یک دوره توقف می‌باشد. در ادامه با تراپی همراه شوید تا جزئیات بیشتری از این خبر را برای شما بیان کنیم.

افزایش قیمت بیت کوین

افزایش قیمت بیت کوین

اگر پیگیر اخبار ارز دیجیتال هستید قطعا می‌دانید که ارز دیجیتال بیت کوین مدتی دچار توقف شده بود، اما در پایان هفته‌ی گذشته بالاخره بیت کوین و آلت کوین شروع به رشد کرده‌اند و ما شاهد افزایش قیمت بیت کوین و آلت کوین بوده‌ایم. در هفته‌های گذشته بیت کوین دچار افت قیمت شده بود و از 9000 دلار به 7000 دلار کاهش قیمت پیدا کرده بود اما  در طی دو روز گذشته بیت کوین حدود 2 درصد افزایش قیمت داشته است و به 8000 دلار رسیده است

منحای تناقضاتی که ممکن است وجود داشته باشد، به نظر می‌رسد که نوسانات قیمت بیت کوین مطابق با الگوهای تشخیص داده شد و پیش بینی‌هایی که انجام شده بود اتفاق افتاده است و ما شاهد افزایش قیمت بیت کوین بودیم.

با وجودی که اغلب این اتفاق بعد از یک دوره سکون و ثبات رخ می‌دهد، یک تصادم بین نقاط مربوط به خرس ها و گاوها دیده می‌شود. هر دو جناح بر سر جایگاه مورد علاقه خود بحث دارند که عبارتند از : نشانگرهای تکنیکال، الگوها، ارجاعات تاریخی و تمایلات و مودها. در این چرخه بیت کوین باید بتواند این فرضیه را ثابت کند یا رد کند، که ارزهای دیجیتال تحت یک فریم ورک توسعه یافته سنتی قرار دارند. در این صورت اگر چنین باشد بیت کوین در مدت زمانی طولانی رشد خواهد کرد، البته در این مدت زمان طولانی مانع اصلاحات نخواهد شد و ما افزایش قیمت بیت کیون را خواهیم داشت.

بزرگ‌ترین کیف پول BTC به جذب سرمایه‌های بزرگ ادامه خواهد داد  و از اوایل ژوئن، این مقدار به 340000بیت کوین (2.72 بیلیون دلار) افزایش خواهد یافت. بخش قابل توجهی از این وجوه به کیف پول‌های سرد مبادلات ارز دیجیتال اعتبار می‌بخشد، که مجددا زمینه‌ای برای پیش بینی‌های گسترده در مورد آینده این سرمایه، ایجاد خواهد کرد.

افزایش قیمت بیت کوین

در حالی که سرمایه گذاران بازار ارز دیجیتال درباره آینده و افازیش قیمت بیت کوین به تحلیل و استدلال پرداخته اند، گمانه زنی ها در مورد راه اندازی ارز دیجیتال فیس بوک بیشتر از همه مورد توجه قرا گرفته است.

در حال حاضر علاوه بر خود ارز دیجیتال، ظهور ATM های فیزیکی ارز دیجیتال نیز مورد بحث و گفتگو قرار دارد که از طریق آن‌ها توکن‌های شرکت‌ها خریداری می‌شوند. جامعه ارز دیجیتال مایل به بحث در مورد چشم انداز تاثیر این رویداد در BTC و آلت کوین‌های پیشرو نیست، چرا که سرمایه‌گذاران هنوز هم امیدوار هستند که پولی را که در طول تحولات دسامبر 2017 سرمایه‌گذاری می‌کنند، بازگردانند، اما چنین خواسته‌ای نیازمند تلاش بسیاری است و تنظیم نیروها برای نیل به این هدف می‌توانند خیلی سریع تغییر کنند. چنین رویدادی می‌تواند تمامی پیش بینی‌ها و انتظارات بازار را نادیده بگیرد.

ما در منابع ارتباطی کمتر شاهد اخبار در مورد حباب ارز دیجیتال هستیم و همه می‌دانید که درست است این بازار اندکی ناپایدار است اما حباب‌های کلاهبرداری به ندرت در آن دیده می‌شود. اما حقیقتی که در مورد ارز دیجیتال وجود دارد این است که بسیاری از شرکت‌های بزرگ در حال فعالیت در بازار ارزهای رمزنگاری شده هستند که این خود می‌تواند نشانه‌ی خوبی باشد.

دوستان و همراهان همیشگی تراپی دراین مقاله نیز با یکی دیگر از اخبار ارز دیجیتال در خدمت شما بودیم. از اینکه همواره با ما همراه هستید از شما کمال تشکر را داریم. دوستان گرامی در صورتی که پس از مطالعه‌ی مقالات با سوال یا مشکلی مواجه شدید، حتما با ما تماس گرفته و سوال و مشکل خود را با ما مطرح نمائید.

تاریخ انتشار 21 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر