در مقالات قبلی شما عزیزان را با مفهوم user onboarding آشنا کردیم و گفتیم که از طریق آن می توانید محصولات و خدمات خود را به گونه ای به مخاطبان معرفی کنید که از میان رقبا، برند شما را انتخاب کنند. همچنین شما را با نکاتی آشنا کردیم که با استفاده از آن ها می توانید user onboarding را بهبود بخشید. در این مقاله نیز بهترین نمونه های user onboarding را برای شما معرفی کرده ایم. لطفا با تراپی همراه باشید.

بیشتر بدانید : روشهای تبلیغات بهینه و ارتقا کسب و کار در اینستاگرام

بهترین نمونه های user onboarding دارای چه ویژگی هایی هستند؟

به طور کلی user onboarding ، به معنای میان بر زدن راه ها وروش های جذب مشتری است به طوری که با ارائه ی آموزش ها و راهنمایی های لازم به طرق مختلف، مشتری های مختلف را به خود جذب کنند.

نمونه های user onboarding

در حقیقت با استفاده از user onboarding ، بر اساس داده ها و تجربیات مربوط به عضویت کاربران و متقاعد شدن آن ها برای خرید برند شما، می توان به روش های متنوعی کاربران با علایق و سلیقه های مختلف را جذب نمود.

در ادامه برخی از بهترین نمونه های user onboarding در سال 2020 را به شما معرفی کرده ایم.

بهتریننمونه های user onboarding در سال 2020 را شناسید

در این بخش از مقاله برخی از بهترین نمونه های user onboarding  را ذکر کرده ایم و توضیحاتی در مورد جنبه های user onboarding که ر هر کدام منحصر به فرد می باشد را یادآور شده ایم.

Doulingo

Doulingo یکی از بهترین نمونه های user onboarding است و از سطح آموزشی بسیار بالایی برخوردار است. برای اینکه بتوانید از خدمات آموزشی این سایت برخوردار شوید باید ابتدا ثبت نام کنید. از ویژگی های  مهم این وب سایت در زمینه user onboarding این است که کاربران می توانند روند یادگیری خود را مشاهده کنند، به این ترتیب که در این اپلیکیشن نمودارهایی ترسیم می شود برای نمایش بصری روند یادگیری کاربر. علاوه براین کاربران می توانند اهداف آموزشی برای خود انتخاب کنند.

Tumblr

Tumblr یکی دیگر از بهترین نمونه های user onboarding است. در این اپلیکیشن آموزش ها به صورت تدریجی صورت می گیرد و امکان شخصی سازی نیز در آن وجود دارد. بیشتر جنبه های مربوط به user onboarding در آن وابسته به میزان خلاقیت کاربر می باشد. اما از مهم ترین نکات مربوط به user onboarding عبارتند از اینکه : که در صفحه ورود و ثبت نام ، درباره ی پلتفرم توضیحات کاملی ارائه شده است. به علاوه در ابتدای کار از علاقه مندی های کاربر از او سوالاتی پرسیده می شود.

Slack

Slack یک اپلیکیشن پیام رسان است که به صورت گروهی طراحی شده است. از مهم ترین ویژگی های شرکت ارائه دهند Slack این است که همواره در حال به روز رسانی محصولات و خدمات خود می باشد. این اپلیکیشن در زمینه ی user onboardin اینگونه عمل کرده است : با استفاده از یک ربات هوشمند، کاری کرده است که کاربران بعد از هر مرحله آموزش در مورد مطالب آموزشی به خوبی تامل و تفکر کنند.

نمونه های user onboarding

Grammarly

اگر شما در حوز ی تولید محتوا و نویسندگی فعالیت داشته باشید، احتمالا با ابزار Grammarly آشنا هستید. استفاده از این ابزار به عنوان دستیار نوشتار به شما در زمینه گرامر، تلفظ کلمات و ... می تواند کمک شایانی بکند. نکات مورد توجهی که در این ابزار برای بهبود user onboarding وجود دارد این است که، یک نسخه دمو دارد که کاربران می توانند ابتدا از طریق آن کار با این ابزار را بیاموزند. این ابزار با خطا یابی و کمک برای رفع عیوب نوشتاری به تقویت زبان کاربر و قدرت نوشتاری او کمک خواهد کرد.

IBM Cagnos Analytics

IBM Cagnos Analytics یکی دیگر از ابزارهای تجزیه و تحلیل و آنالیز داده می باشد که جز بهترین نمونه های user onboarding به حساب می آید و توسط Appcues ساخته شده است. این ابزار هوشمند به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا بتوانند به تهیه گزارشات و نمودارهای بصری بپردازند.

از جمله مکات مثبت مربوط به user onboarding در مورد ابزار IBM Cagnos Analytics عبارتست از این که، در ابتدای کار فضایی را برای کاربر به وجود می آورد که او احساس کند همه ی آنچه در این برنامه وجود دارد در اختیار و کنترل اوست، چرا که در همان بدو ورود به این اپلیکیشن، از کاربر خواسته می شود تا نیازهای خود را مشخص کند. این نکته ی مهم باعث می شود که روند یادگیری برای کاربر بسیار بهتر و با کیفیت تر شود.

در این مقاله شما را با برخی از بهترین user onboarding ها آشنا کردیم . امید است آنچه در قالب مقاله ی فوق ذکر کردیم، مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

در صورتی که پس از مطالعه مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، حتما سوال یا مشکل خود را از طریق تماس تلفنی با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 25 شهریور 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر