ایا تا کنون در مورد User onboarding چیزی شنیده اید؟ به طور کلی User onboarding مربوط می شود به این موضوع که به کاربران کمک کنید تا محصولات شما را بشناسند و با خدماتی که ارائه می دهید آشنا شوند و به این ترتیب به جای رقبا، شما را انتخاب کنند؛ که این مربوط می شود به اینکه شما چگونه برند خود را معرفی کنید و بتوانید در ابتدای امر مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهید. برای آشنایی بیشتر با User onboarding با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید :

چرا برندسازی شخصی مهم است؟

اشتباهات رایج برند در شبکه های اجتماعی چیست؟

با User onboarding بیشتر آشنا شوید

در واقع User onboarding عبارتست از تماس اولیه بین کاربران و شرکت شما؛ که همان روند آشنایی و درک کاربران، از محصولات و خدمات شما و چگونگی دستیابی به موفقیت با استفاده از آنها می باشد. User onboarding یک فرآیند مستمر و طولانی مدت است که به کاربران شما اطمینان می دهد که با استفاده از خدمات شما به نتیجه ی مطلوب خواهند رسید.

User onboarding

این فرایند بسته به نیاز مشتری شما، حتی می تواند به سادگی استقبال از کاربران جدید و راهنمایی آنها در کارهای مختلف باشند؛ که این کاملاً به محصولات و خدمات شما بستگی دارد.

شما باید هدف خود را از User onboarding بدست آورید ، اهداف کاربران خود را نیز بشناسید و سپس فرایند مربوطه را اجرا کنید تا به نتیجه ی مورد نظرتان دست یابید.

برای درک بهتر User onboarding مثالی را برای شما آورده ایم :

 تصور کنید که به تازگی وارد صفحه جدیدی در شبکه اجتماعی شده اید. دریافت پاپ آپ خوش آمدید با توضیحی مختصر درباره آنچه که موضوع اصلی آن شبکه اجتماعی است ، می تواند برای ایجاد یک تصور خوب برای کاربرکافی باشد و برای او این امکان را فراهم می کند تا کمی بیشتر با این سیستم آشنا شوید.

یا مثالی دیگر در مورد استفاده از یک محصول جدید در حوزه فناوری اطلاعات، مثلا فرض کنید که می خواهید با یک نرم افزار جدید که به تازگی خریداری کرده اید کار را آغاز کنید، دریافت راهنمای آموزش نحوه استفاده از این نرم افزار قبل از خرید آن، می تواند به شما کمک شایانی در انتخاب و خرید آن نماید.

حال که با مفهوم User onboarding آشنا شدید، در ادامه برای شما عزیزان خواهیم گفت که چگونه می توانید User onboarding را بهبود بخشید.

چگونه می توانیم User onboarding را بهبود بخشیم؟

پس از این که با مفهوم User onboarding آشنا شدید باید بتوانید راه کاریهایی را در نظر بگیرید که با استفاده از آن ها بتوانید User onboarding را درصفحه  شبکه اجتماعی خود ارتقا دهید. در این صورت نیاز به یک استراتژی دارید.

وجود یک استراتژی می تواند موفقیت شما را در جذب مشتری و در نهایت انتخاب برند شما، افزایش دهد. به این ترتیب شما می توانید فروش خود را افزایش دهید و مشتریان وفاداری داشته باشید. بنابریان در این بخش از مقاله نماتی را برای شما ارائه داده ایم که با استفاد از آن ها می توانید User onboarding را بهبود بخشید.

User onboarding

نکته اول : تصور اینکه فرایند User onboarding تنها با ثبت نام کاربران و پرداخت هزینه های محصول شما شروع می شود ، کاملا اشتباه است و بسیاری از شرکت ها مرتکب این اشتباه می شوند.

روش درست این است که وقتی کاربران وارد صفحه لندینگ شما می شوند ، یک فرم را پر کنند یا یک ایمیل تأیید دریافت کنند . و ... . پس فرایند User onboarding  به این شکل شروع می شود.

حال ممکن است بپرسید که چگونه باید این کار را انجام دهیم که تاثیر بهتری داشته باشد؟

دوستان در این مورد اصلا نگران نباشید. ما در قسمت دوم همین مقاله نکاتی را برای شما عزیزان در مورد هر کدام از فازهای بهبود User onboarding ذکر کرده ایم که جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن ها می توانید به آن مقاله مراجعه کنید و این نکات را به دقت مطالعه کنید.

سخن آخر

در این مقاله مطالبی را در مورد User onboarding را برای شما دوستان ارائه کردیم و گفتیم که برای موفقیت کسب و کارتان لازم است که با استفاده از یک استراتژی، می توانید کاری کنید که مشتریان و بازدیدکنندگان، محصولات شما را از میان سایر محصولات موجود در بازار برگزینند.

از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمائید و ما در در بخش دوم این مقال نیز همراهی کنید.

تاریخ انتشار 18 شهریور 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر