شما قطعا با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا هستید و ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، ریپل، تتر و ... را می شناسید. نظر شما در مورد ارز دیجیتال تتر tether چیست؟ اگر قصد ترید ارز دیجیتال تتر را دارید، لازم است که با بهترین کیف پول های تتر در سال جدید آشنا شوید. پس با تراپی تا پایان این مقاله همراه شوید.

برای سفارش خرید تتر کلیک کنید!

نکاتی در مورد تتر tethr که لازم است بدانید!

Tether که با علامت اختصاری USDT نیز شناخته می شود، یکی از بهترین ارزهای دیجیتال پایدار و پرکاربرد در مبادلات ارزهای دیجیتال است. طبق گزارشات اعلام شده، 75 درصد از تراکنش های ارز دیجیتال تتر توسط، دلار آمریکا USD پشتیبانی می شود.

Tether در ابتدا بر روی پروتکل Omni Layer راه اندازی شد و بعداً به ERC 20 و همچنین به بلاکچین Tron منتقل شد. به عبارت دیگر، اکنون USDT در سه پلتفرم موجود است. صرافی های مختلف، کیف پول های مختلفی برای تتر tether ارائه می دهند ، بنابراین دانستن اینکه از کدام کیف پول بلاکچین USDT بهتر است استفاده کنید، امری بسیار ضروری است.

بهترین کیف پول های تتر

به همین دلیل در این مقاله ما به معرفی بهترین کیف پول های تتر tether در سال 2021 پرداخته ایم. لطفا این مطالب را به دقت مطالعه کنید.

خوب است بدانید!

اخیراً صرافی های زیادی از قبیل Binance و BitBNS از لایه Omni به ERC-20 منتقل شده اند که مبتنی بر تتر می باشد. این امر کار را برای ما ساده می کند، به این دلیل که اکنون  شما می توانید از همه کیف پول های ERC-20 برای ترید و ذخیره ارز دیجیتال تتر استفاده کنید.

با این حال ، باید همیشه به آدرس کیف پول ارسال و دریافت توجه کامل داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که USDT را از یک کیف پول سازگار به کیف پول تتر سازگار دیگر منتقل می کنید. در غیر این صورت ، ممکن است خود را در معرض خطر از دست دادن دارایی خود  قرار دهید.

با بهترین کیف پول های تتر tether در سال 2021 آشنا شوید!

در این بخش از مقاله بهترین کیف پول های ارز دیجیتال تتر را به شما معرفی کرده ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

Ledger Nano X

Ledger Nano X یک کیف پول سخت افزاری دارای بلوتوث است که می توانید از آن روی دسک تاپ و همچنین تلفن همراه هوشمند خود استفاده کنید. این کیف پول تتر نه تنها امکان ذخیره تترهای شما را برایتان فراهم کرده است، بلکه از لحاظ امنیت سخت افزاری پیشگام است.

قیمت Ledger Nano X حدود 119 دلار است، اما اگر به دنبال مدل ارزان تری هستید ، می توانید Ledger Nano S را نیز خریداری کنید که تنها 59 دلار قیمت دارد اما از ویژگی بلوتوث برخوردار نیست. Ledger Nano X یکی از بهترین کیف پول های تتر در سال 2021 می باشد.

Nexo Wallet

Nexo بیشتر یک سرویس است ، اما امکان ذخیره USDT را نیز برای سرمایه گذاران تتر فراهم کرده است و سود سالانه 8٪ به سرمایه شما نیز تعلق می گیرد. این سرویس سال هاست که وجود دارد و به طور مداوم توسط Deloitte کنترل می شود.

بهترین کیف پول های تتر

MyEtherwallet

MyEtherWallet کیف پول بسیار محبوبی برای ذخیره توکن های مبتنی بر Ethereum است که شما می توانید از آن برای ذخیره USDT روی پلتفرم ERC-20 نیز استفاده کنید. این سرویس سال هاست که وجود دارد و در میان کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است. نسخه ی موبایل و دسک تاپ آن در حال حاضر در دسترس می باشد. این کیف پول، یکی از بهترین کیف پول های تتر در سال 2021 می باشد.

استفاده از خدمات صرافی ها

اگر هدف شما ترید ارز دیجیتال تتر USDT است ، پس از یکی از بهترین گزینه ها، استفاده از صرافی ها می باشد. البته این صرافی ها برای معاملات USDT به طور منظم و ذخیره سازی برای مدت کوتاه مناسب هستند.

صرافی های معتبر برای ذخیره و ترید USDT عبارتند از :

  • Binance: از توکن های ERC-20 USDT پشتیبانی می کند.
  • BitMax: از توکن های ERC-20 و Omni USDT پشتیبانی می کند.
  • KuCoin: از هر سه زنجیره USDT پشتیبانی می کند

باز هم خاطر نشان می کنیم که، صرافی ها برای ترید ارز دیجیتال عالی هستند اما برای ذخیره دارایی های رمزنگاری شده شما ، از جمله USDT برای مدت طولانی تر مناسب نیستند.

همچنین ، اگر نیاز به ارسال مرتب تتر USDT دارید ، صرافی ها ممکن است هزینه بیشتری را برای شما متحمل شوند زیرا هزینه برداشت USDT در صرفی ها از 2 تا 10 درصد می باشد.

برای سفارش خرید تتر کلیک کنید!

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله سپاسگزاریم!

تاریخ انتشار 12 بهمن 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر