اگر در زمینه‌ی طراحی وب سایت فعالیت کرده باشید و از رتبه بندی سایت‌ها در موتورهای جستجو سررشته داشته باشید، مطمئنا ابزارهای سئو را می‌شناسید. این ابزارها با هدف بهبود محتوای یک پست در وب سایت‌ها ارائه شده است به این منظور که دسترسی به آن صفحه در صفحات وب آسان‌تر شود. آیا مایلید تا با چند مورد از بهترین ابزارهای سئو آشنا شوید؟ در این مقاله با تراپی همراه شوید.

بیشتر بخوانید : 

ابزارهای قدرتمند برای بهبود کسب و کار استارت آپ

معرفی ابزارو برنامه برای افزایش بهره وری کسب و کار های کوچک

معرفی بهترین ابزارهای سئو

ابزارهای سئو به شما کمک می‌کنند تا بتوانید کلمات کلیدی را در صفحات وب سایت خود و در میان محتواهای تولیدی هدف قرار دهید و به این ترتیب در میان سایر صفحات موجود در وب بیشتر دیده شوید و از موتورهای جستجوگر رتبه‌ی بهتری دریافت کنید. در این بخش از مقاله برخی از بهترین ابزارهای سئو را برای شما معرفی خواهیم کرد.

Google Webmaster Tools (GWT)

ابزار GWT یکی از بهترین ابزارهای سئو می‌باشد که برای تازه کاران دنیای سئو می‌تواند ابزاری بسیار مناسب باشد. در این ابزار این امکان برای شما فراهم شده است تا بتوانید URL ها را مشابه با آنچه موتورهای جستجوگر می‌ببینند، ببیند. این ابزار یکی از بهترین ابزارها برای تشخیص مشکلات سئو موجود در محتوا و اقدام برای رفع آن‌ها می‌باشد.

ابزارهای سئو

ابزار GWT یک از محبوب‌ترین ابزارهای موجود برای انجام تکنیک سئو می‌باشد که کمتر مورد انتقاد قرار می‌گیرد، اما تنها مشکلی که وجود دارد این است که بین زمان پست محتوا و زمان انتشار آن اندکی تاخیر وجود دارد.

SEMrush SEO

این ابزار سئو که یکی از بهترین ابزارهای موجود می‌باشد، دارای یک داشبورد بسیار کامل می‌باشد که کلیه‌ی موار مورد نیاز خود را برای سئو سایت در آن می‌توانید پیدا کنید. در داشبورد ابزار سئو SEMrush SEO بر اساس معیارهای مختلفی تجزیه و تحلیل انجام می‌شود همچنین رقبای شما مورد بررسی و سنجش قرار گرفته و شما می‌توانید بر اساس عملکرد رقبای خود، فعالیت خود را در جهت بهبود صفحات وب و محتواهایی که تولید می‌کنید، از سر گیرید.

این ابزار سئو نیز در میان کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است و هزینه‌ی آن برابر است با 99.95 دلار.

SEO Spider

یکی از بهترین ابزارهای سئو، ابزار SEO Spider می‌باشد که دارای خزنده‌های وب بسیار قوی می‌باشد . البته نسخه‌ی رایگان ان ا به راحتی نمی‌توان پیدا کرد و باید برای بهره‌مندی از امکانات ارائه شده توسط این ابزار، آن را خریداری نمائید. این ابزار برای اولین بار در سال 2010 ارائه شد و توسط شرکت‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گرفت.  

Majestic SEO

این ابزار نیز که یکی از بهترین ابزارهای سئو در سال 2011 می‌باشد، که بسیار مورد استقبال صاحبان وب سایت‌ها قرار گرفته است، به خصوص برای افرادی که قربانی سئو بد سایت خود شده بودند، این ابزار توانست به خوبی عمل کرده و آن‌ها را به رتبه‌های قابل قبولی در موتورهای جستجو برساند. تمرکز اصلی این ابزار بر روی بک لینک‌ها می‌باشد، همانجا که ارتباط سایت شما را با دیگر سایت‌ها برقرار می‌کند. برای استفاده از این ابزار نیز باید به وب سایت آن مراجعه نموده ، اکانت ایجاد نمائید و آن را خریداری کنید.

ابزارهای سئو

Moz Pro

ابزار ماز یا موز نیز یکی از قوی‌ترین و بهترین ابزارهای سئو می‌باشد که توسط شرکت Moz ارائه شده است. با به کارگیری تکنیک‌های سئو در این وب سایت شما می‌توانید ترافیک زیادی را به سمت وب سایت خود روانه کنید و به این ترتیب نرخ تبدیل را بالا ببرید.

با استفاده از ابزار Moz por  ماز شما می‌توانید به بررسی رقبا نیز بپردازید و در میان صدها یا هزاران رغیب بتوانید به درستی عمل کرده و گوی سبقت را از سایرین بربائید.

 با استفادت از ابزار موز شما می‌توانید در میان کلمات کلیدی جستجو کنید تا بتوانید بهترین ترکیب از کلماتی که بیشترین سرچ را داشته‌اند را برای استفاده در محتواهایی که تولید می‌کنید استفاده کنید.

این ابزارها همه از بهترین ابزارهایی بودند که برای سئو می‌توانید آن‌ها را خریداری نموده و از آن‌ها بهره بگیرید تا بتوانید رتبه‌ی سایت خود را افزایش دهید و با افزایش ترافیک سایتتان نرخ تبدیل را بالا برده و با جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش، سود بیشتری داشته باشید.

پرداخت هزینه‌ی خرید ابزار سئو توسط تراپی

اگر شما دوستان عزیز کارت اعتباری در اختیار ندارید یا به هر دلیل دیگر قادر به پرداخت هزینه‌ی خرید آنلاین ابزار سئو نیستید، می‌توانید روی کمک ما حساب کنید و پرداخت هزینه را به ما بسپارید. برای این منظور کافیست لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید. ما در اسرع وقت پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهیم داد تا شما بتوانید فرایند خرید ابزار سئو را تکمیل نمائید.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 01 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    یارا میر محمد صادقی ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام، ممنون از مطلب مفیدتون... می خواستم بدونم علاوه بر این ابزارهای آنلاین سئویی که پیشنهاد دادید، برای آنالیز سئو سایت های ایرانی، سایت جت سئو رو پیشنهاد می کنید؟ تا اونجایی که من فهمیدم، سایت جت سئو، تحلیل دقیقی از سئوی سایت میکنه و اطلاعات مفیدی رو در اختیار میذاره. ممنون میشم نظر شما رو هم بدونم.

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      قطعا بهترین ابزار برای تحلیل سئو ابزارهای گوگل هست پیشنهاد ما به شما استفاده از این ابزار ها می باشد . متاسفانه از سایتی که فرمودید اطلاعات دقیقی در دسترس ما نیست .

فرم ارسال نظرات کاربر