زمانی که شما می خواهید کسب و کار منحصر به خودتان را راه اندازی کنید یعنی مسئولیت یک سری کارهایی که هیچ وقت تمام نمی شوند را به عهده گرفته اید. کنترل کردن تمام اتفاق هایی که در کار شما در حال رخ دادن است کاری مشکل است اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی نرم افزارهایی ایجاد شده اند که به شما این کمک را می کنند تا با استفاده از یک ساختار شما و اعضای تیمتان با یکدیگر در ارتباط باشید و کارهایی از قبیل مدیریت پروژه را انجام دهید. با استفاده از این برنامه ها شما می توانید از بخشی از مسئولیت ها کناره گیری کنید و زمان بیشتری برای بررسی کیفیت انجام کارها بگذارید. در این مقاله همراه ما باشید تا با ابزار و برنامه برای افزایش بهره وری کسب و کار های کوچک آشنا شوید.

افزایش بهره وری کسب و کار

ابزار و برنامه برای افزایش بهره وری کسب و کار :

Asana :

یکی از بهترین ویژگی هایی که این برنامه برای افزایش بهره وری کسب و کار دارد این است که به شما این اجازه را می دهد که از آن با سایر برنامه های معروف مانند Trello  و Basecamp نیز استفاده کنید. با استفاده از این برنامه شما می توانید اهداف خود را تعریف کنید و برای هر کدام یک تاریخ معین در نظر بگیرید. سپس برای هر هدف می توانید برنامه ریزی کنید و گام هایی که برای رسیدن به آن نیاز است را تعیین کنید. این برنامه دارای یک ورژن رایگان و یک ورژن پولی است. در ورژن پولی تمام گزینه ها برای استفاده باز هسند تنها شما باید ماهیانه 9.99 دلار پرداخت کنید.

Basecamp :

این برنامه از قسمت های مختلفی تشکیل شده است تا به شما برای افزایش بهره وری کسب و کار بهتر کمک کند. به عنوان مثال یک قسمت برای کارهایی که باید انجام شوند، یک فسمت برای ارسال پیام، یک جدول برنامه ریزی، یک قسمت برای ذخیره سازی فایل ها و ... . با توجه به ویژگی های بیشتری که این برنامه دارد پس دور از انتظار نیست اگر هزینه ماهیانه آن ینز بیشتر باشد. شما برای استفاده از این برنامه باید ماهیانه 99 دلار پرداخت کنید.

OneNote :

این برنامه توسط کمپانی مایکروسافت مدیریت می شود. این برنامه برای افزایش بهره وری کسب و کار هایی مناسب است که مدیران تمایل دارند اطلاعات پروژه های مختلف خود را در یک ساختار متحد داشته باشند. استفاده از این برنامه رایگان است اما به شرطی که شما به ازای 1 سال عضوی از مجموعه مایکروسافت باشد. پس در واقع شما باید 1 سال عضویت در مایکروسافت را خریداری کنید.

Monday.com :

این برنامه نیز مشابه با برنامه Asana است. شما می توانید از این طریق وظایف افراد مختلف را تعریف کنید. سپس هر فرد می تواند وضعیت کار خود را به روز کند. به عنوان مثال در حال انجام، انجام شده و ... . برای استفاده از این برنامه شما با طرح های مختلف و هزینه های متفاوت رو به رو هستید. می توانید به وب سایت آن مراجعه کنید و یکی را انتخاب و خریداری نمایید.

افزایش بهره وری کسب و کار

Focus@will :

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این برنامه طرز کارش به طور کلی با سایر برنامه هایی که در این قسمت به آنها اشاره شد متفاوت است. حتما شنیده اید که برای افزایش بهره وری کسب و کار شما می توانید برای کارمندان خود آهنگ پخش کنید. صادقانه بگویم ما در شرکت این تکنیک را امتحان کرده و جواب خوبی گرفته ایم J اما مسئله ای که وجود دارد این است که سلیقه افراد ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد. پس شما می توانید با استفاده از این برنامه بر اساس شخصیت هر کدام از کارمندان خود اهنگ هایی را در اختیارش قرار دهید که به افزایش بهره وری کسب و کار شما کمک می کند. این برنامه به مدت 2 هفته رایگان است اما بعد از آن باید ماهیانه 9.95 دلار برای استفاده از آن پرداخت شود.

 

پرداخت هزینه برنامه های افزایش بهره وری کسب و کار :

شما می توانید از طریق کارت های اعتباری این کار را انجام دهید. تنها نیاز است که با استفاده از لینک های زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید تا در زمانی کمتر از 2 ساعت کاری انجام شود :

پرداخت با کارت                                                                                    شارژ کارت

در صورتی که در این مورد نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید از لینک های زیر استفاده کنید :

بیشتر بخوانید : 

پرداخت با ویزا کارت - مسترکارت

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

همراهان عزیز امیدواریم با استفاده از برنامه های افزایش بهره وری کسب و کار بتوانید رویکرد بهتری برای مدیریت مسائل کاری خود داشته باشید. اگر شما نیز در این مورد تجربه ای دارید با ما در میان بگذارید ...

تاریخ انتشار 19 امرداد 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر