اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که برای کاربران خود این امکان را فراهم کرده است تا عکس و فیلم های خود را به اشتراک بگذارند، به جستجو و کاوش مطالب مورد نظر خود بپردازند و بتوانند از محتواهای منتشر شده در اینستاگرام هر آنچه می خواهند، بیاموزند! آیا تا کنون با این مشکل مواجه شده اید که از مطلبی در اینستاگرام خوشتان بیاید و بخواهید آن را دانلود کنید اما ندانید چطور؟ برای این کار شما نیاز به اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام دارید. با تراپی همراه شوید تا با بهترین برنامه های کاربردی برای دانلود از اینستاگرام آشنا شوید.

حتما بخوانید : شبکه های اجتماعی خدمات پرداخت های ارزی تراپی

اینستاگرام، شبکه ی اجتماعی محبوب همه!

آمار به دست آمده در Statista نشان می دهد که تعداد کل کاربران فعال در اینستاگرام ماهانه بالغ بر یک میلیارد می باشد که این رقم نسبت به سپتامبر سال گذشته که 800 میلیون نفر بوده است، افزایش داشته است. این نشان دهنده ی جذابیت این اپلیکیشن و مطالبی است که در آن منتشر می شود.

اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام

پیش تر گفتیم، برای اینکه محتواهای منتشر شده در اینستاگرام را دانلود کنید نیاز به اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام دارید که در ادامه بهترین های این نوع اپلیکیشن ها در سال 2021 را برای شما معرفی کرده ایم. همچنان با ما همراه باشید.

با بهترین اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام آشنا شوید

همانطور که می دانید در اینستاگرام قابلیت دانلود محتواها وجود ندارد و شما فقط می توانید در همان فضای مربوط به خود اپلیکیشن مطالب را ذخیره کنید، اما نمی توانید دانلود کنید. برای دانلود عکس و فیلم اینستاگرام باید برنامه های کاربردی که در این بخش از مقاله برای شما معرفی کرده ایم را دانلود و نصب کنید، سپس با ارسال لینک آن مطلب در اپلیکیشن، آن محتوا برای شما دانلود خواهد شد.

بهترین اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام برای iOS

Regrammer

استفاده از برنامه فوق العاده آسان است. شما می توانید لینک عکس یا فیلم را کپی کنید و مستقیماً آن را در Regrammer مشاهده کنید و ذخیره کنید.

از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن می توان به این موارد اشاره کرد :

  • نیاز به لاگین کردن برای استفاده از Regrammer وجود ندارد.
  • هیچ علامت یا واترمارکی روی مطالب دانلود شده از طریق این برنامه قرار نمی گیرد.
  • استفاده از آن رایگان است
  • امکان ارسال مجدد فیلم های IGTV وجود دارد

بهترین اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام برای اندروید

InsTake Downloader

InsTake Downloader یکی از بهترین اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام است که در عین حال که یک برنامه ی جامع است، استفاده از آن نیز بسیار آسان است.

این اپلیکیشن بسیار محبوب است و بیش از 10 میلیون بارگیری در فروشگاه Google Play داشته است و کاملا رایگان است.

Saver Reposter

با استفاده از این برنامه کاربردی، امکان کپی متن، ذخیره تصاویر و فیلم ها، کپی هشتگ ها و کپشن ها در اینستاگرام وجود دارد.

Video Downloader

این برنامه نیز یکی دیگر از برنامه های برتر اینستاگرام برای دانلود محتوای عکس و فیلم و محتوهای IGTV می باشد. استفاده از این برنامه کاربردی کاملا رایگان است و تنها با یک کلیک دانلود محتوا انجام می شود.

اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام

Repost For Instagram

Regrann برنامه دیگری است که ویدیوها را از اینستاگرام ذخیره می کند و برای کاربران این امکان را فراهم کرده است تا عکس ها و فیلم های بارگیری شده که مجددا از طریق خود اینستاگرام منتشر کنند.

Quick Save

Quick Save یکی از بهترین اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام است که دارای یکسری امکانات تعبیه شده درون نرم افزار است که برای شما این امکان را فراهم می کند تا بتوانید پس از دانلود عکس و فیلم ها آن ها را ویرایش کنید و دوباره بارگزاری کنید.

از دیگر برنامه های دانلود از اینستاگرام می توان InstaGet، Downloader for Instagram و FastSave For Instagram را نیز نام برد.

پرداخت هزینه خرید اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام

دوستان همیشه همراه تراپی! در صورتی که مایل به استفاده از اپلیکیشن های پولی دانلود از اینستاگرام می باشید، می توانید پرداخت هزینه را از طریق تیم تراپی انجام دهید. برای این منظور می توانی از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید. ما در کمترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهیم داد.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمائید.

تاریخ انتشار 04 دی 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر