با وجودی که اقتصاد جهان تحت تاثیر بیماری همه گیر کوید19 میلیون ها فرصت شغلی را از دست داده است، اما هنوز مشاغل فریلنسری به قوت خود باقی هستند و آمار حرکت به سوی فعالیت در کسب و کارهای آنلاین افزایش داشته است.

به همین دلیل خوب است که با بهترین مشاغل فریلنسری در سال 2021 آشنا شوید تا بتوانید برای کسب درآمد از طریق دورکاری ، با توجه به مهارت ها و توانائی های خود آماده شوید. لطفا با تراپی همراه شوید!

حتما بخوانید : معرفی بهترین سایت های فریلنسر خارجی

آشنایی با بهترین مشاغل فریلنسری در سال 2021

در این بخش از مقاله شما را با پرطرفدارترین و برترین دسته مشاغل فریلنسری آشنا کرده ایم که با توجه به علاقه مندی ها، دانش و مهارت خود می توانید در هر کدام از این حرفه ها به صورت آزاد و از راه دور شروع به کار کنید و پول به دست آورید.

بهترین مشاغل فریلنسری

1. کامپیوتر و فناوری اطلاعات (IT)

مشاغل فریلنسری حوزه کامپیوتر و IT می تواند شامل مواردی از قبیل : تعمیر کامپیوتر تا طراحی سیستم های امنیتی اینترنتی باشد. همچنین برنامه نویسی و طراحی صفحات وب به همراه تضمین کیفیت و نقش های پشتیبانی فنی می تواند از بهترین مشاغل فریلنسری در سال 2021 و جز دسته کامپیوتر و فناوری اطلاعات است.

2. حسابداری و امور مالی

مشاغل فریلنسری در حوزه حسابداری و امور مالی شامل : پردازش داده های مالی ، سازماندهی سوابق و تهیه اظهارنامه مالیاتی است. این متخصصان همچنین به مشتریان در زمینه سوابق حسابداری ، حساب های پرداختنی و حساب های دریافتنی کمک می کنند.

3. مدیریت پروژه

مدیران پروژه تمام جنبه های مربوط به یک پروژه را در نظر می گیرند تا هماهنگی های لازم انجام شده و اطمینان حاصل شود که پروژه به موقع و با بودجه ی معین، قابل انجام است.

مدیر پروژه، برنامه های مربوط به پروژه را تهیه می کند ، همه جلسات مربوطه را برنامه ریزی و هماهنگ می کند و به همه افراد تیم کمک می کند  تا پروژه را مرحله به مرحله با دقت و مطابق برنامه انجام دهند. مدیریت پروژه یکی از بهترین مشاغل فریلنسری در سال 2021 می باشد.

4. خدمات مشتری

نمایندگان خدمات مشتری اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار می دهند و یا خدمات پشتیبانی فنی را به مشتریان ارائه می دهند تا بتوانند مشکلات خود را برطرف کنند. نمایندگان خدمات مشتری اغلب از طریق رسانه های مختلف از جمله برنامه های تلفنی ، ایمیل و چت با مشتریان ارتباط برقرار می کنند.

5. بهداشت و درمان

مشاغل بهداشتی و پزشکی نیز می تواند جز بهترین مشاغل فریلنسری در سال 2021 باشد. این مشاغل شامل مواردی از ارائه خدمات پزشکی گرفته تا صورتحساب بیمه یا تعیین وقت ملاقات با پزشک می باشد.

بهترین مشاغل فریلنسری

6. نوشتن و ویرایش

در حوزه نوشتن و ویرایش ، فریلنسرها می توانند محتوای جدی بنویسند، یا اینکه محتواهایی موجود را بهبود بخشند، مطالب قدیمی را به روز و تصحیح کنند و به طور کلی قبل از انتشار مطالب آن ها را تغییر دهند.

کسب درآمد از نوشتن، یکی دیگر از بهترین مشاغل فریلنسری در سال 2021 می باشد.

7. آموزش

آموزگاران و مربیان از طریق كلاس یا سخنرانی های مجازی از راه دور می توانند برای علاقه مندان در حوزه های آموزشی مختلف، تدریس کنند.

آن ها از طریق برنامه ریزی دروس ، آموزش های خود را ارائه می دهند و دانش دانش آموزان را از طریق تست و سایر روش ها ارزیابی مورد سنجش قرار می دهند. بنابراین یکی دیگر از بهترین مشاغل فریلنسری در 2021 می تواند مربوط به حوزه آموزش مجازی باشد.

8. بازاریابی

شغل بازاریابی تقریباً در تمامی صنایع کاربرد دارد. متخصصان بازاریابی به مشتریان کمک می کنند تا نیازهای خود را شناسایی کنند ، سپس این نیازها را با محصولات و خدماتی که بازاریاب ارائه می دهد، مطابقت دهند. به این ترتیب صنایع مختلف برند خود را به مشتریان معرفی کرده و آن ها را با محصولات و خدماتشان آشنا می کنند.

9. طراحی گرافیک

به طور کلی می توان گفت طراحان گرافیک، محصولات بصری جذاب را برای مشتریان خود ایجاد می کنند. این محصولات به شما کمک می کنند تا پیام کلی یک برند را با استفاده از عناصر بصری برای ایجاد ارتباط عاطفی بین محصولات و مصرف کنندگان برقرار کنید.

نقد کردن درآمد ارزی توسط تراپی

دوستان! در صورتی که تصمیم گرفته اید در هر کدام از این مشاغل فریلنسری شروع به کار کنید و سایت های خارجی را برای همکاری در نظر گرفته اید، برای نقد کردن درآمد ارزی خود اصلا نگران نباشید. شما می توانید با خیالی آسوده این کار را به ما بسپارید.

حتما بخوانید : چطور پروژه فریلنسری آنلاین بگیریم ؟

با ارسال درخواست خود  از طریق لینک زیر برای ما، تیم تراپی پس از انجام بررسی های لازم، در کوتاه ترین زمان ممکن معادل ریالی مبلغ درخواستی شما را به حسابتان واریز خواهد کرد.

برای درخواست نقد کردن درآمد خود کلیک کنید!

ممنون که با ما همراه بودید!

تاریخ انتشار 28 دی 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر