اگر هم اکنون به فکر شروع یک کار جدید و کسب درآمد هستید، اینترنت برای شما فرصت هایی را فراهم کرده است تا بتوانید دنیای مالی خود را متحول کرده و آن را آنطور که می خواهید بسازید. پس در صورتی که تصمیم خود را گرفته اید، این مطالب را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله ما چند شغل آنلاین را که می توانید از همین امروز در منزل آغاز کنید را برای شما معرفی خواهیم کرد. با تراپی همراه باشید.

چند شغل آنلاین که می توانید از همین امروز شروع کنید

فریلنسرینگ (Freelancing)

فریلنسرینگ یک راه عالی برای شروع کسب و کار اینترنتی است. از این طریق شما می توانید در زمینه های مختلف آزادانه کار کنید که فوق العاده هم می تواند سودمند و پر درآمد باشد. راه های زیادی وجود دارد که از آن طریق می توانید پا در عرصه ی فریلنسری بگذارید اما اولین چیزی که نیاز دارید این است که مشخص کنید که قرار است چه خدماتی را ارائه دهید.

شغل آنلاین

در اینجا برخی از رایج ترین شغل های فریلنسری که درآمد بالایی دارد برای شما آورده ایم:

  • کپی رایتینگ
  •  مدیریت تبلیغات فیس بوک
  • مدیریت رسانه های اجتماعی
  • طراحان گرافیک و ...

بیشتر بخوانید :

 چگونه به یک فریلنسر موفق تبدیل شویم؟

چگونه پروژه ی فریلنسری آنلاین را به دست آوریم؟

معرفی بهترین سایت های فریلنسر خارجی

برندینگ شخصی

طرفداران برندینگ شخصی یا پرسونال برندینگ این روزها بسیار زیاد شده اند. اما برندینگ شخصی چیست؟ خوب است پاسخ این سوال را با ذکر یک مثال برای شما دوستان عزیز توضیح دهیم. فرض کنید که شما جز عرضه کنندگان محصولات مراقبت های پوستی با یک برند خاص هستید. در این صورت نیاز اساسی شما این است که دیگران را به سمت برند خود جذب کنید.

برای این کار به طور مثال در توئیتر و یا یوتیوب یک اکانت ایجاد می کنید و در مورد محصولات و خدمات خود اطلاعاتی را در اختیار دیگران قرار می دهید. پس از آن شاهد این مسئله خواهید بود که افراد مختلف شما را دنبال کرده و دراین زمان شما محصولات خود را به آن ها پیشنهاد می دهید. پس آنچه در پرسونال برندینگ اتفاق می افتد این است که افراد "شما" را دنبال می کنند نه محصول شما را و سپس محصول و خدمات توسط شما به آن ها پیشنهاد داده می شود. این کل پرسونال برندینگ است.

dropshipping

شغل دیگری که به شما پیشنهاد می کنیم، dropshipping است. dropshipping در واقع، شامل فرایند برون سپاری محصولات از چین و ارسال آنها به مشتریان شما (با سود ناخالص) در ایالات متحده است. در واقع، کل این فرایند به طور خودکار انجام می شود  و همه ی آنچه که شما باید انجام دهید این است که ترافیک را به سمت فروشگاه آنلاین خود هدایت کنید. البته این فقط یک مقدمه کوتاه است و شما نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد آن دارید که توصیه ما این است که در این زمینه بیشتر مطالعه نمائید.

شغل آنلاین

بازاریابی وابسته

یک شغل آنلاین دیگر که بسیار هم پردرآمد است بازاریابی وابسته می باشد. اغلب افراد بازاریابی وابسته را به عنوان منبع پول آنلاین می شناسند. بازاریابی وابسته یکی از بهترین بیزینس های آنلاین برای شروع کار در خانه می باشد. و حتی می توان گفت گزینه ای بهتر از این نیست. چرا که :

  • برای شروع رایگان و ارزان است
  • پتانسیل درآمد نامحدود دارد
  • این کار را می توان از خانه (یا هر جای دنیا) آغاز کرد

بازاریابی وابسته، نوعی از کسب و کار است که در آن شما می توانید محصولاتی را که توسط دیگران تولید شده است، به فروش برسانید. این کار شاید کار آسانی نباشد، یا احتمالا یکی از سخت ترین راه های کسب درآمد باشد که در این مقاله ذکر شده است، اما بسیار سودآور است.

چند شغل آنلاین معرفی شده در این مقاله از جمله مشاغل اینترنتی هستند که در سراسر دنیا از طرفداران بسیاری برخوردارند و همچنین به علت اینکه این نوع کسب وکارها اینترنتی هستند و عملا به یک فضای فیزیکی نیاز ندارد، از انعطاف بیشتری برخوردارند. عزیزان شما نیز می توانید در مورد این مشاغل اینترنتی مطالعه بیشتری انجام دهید و از همین امروز در منزل کار جدید خود را آغاز کنید و آینده ی مالی خود را متفاوت تر بسازید.

از توجه و همراهی شما عزیزان صمیمانه ممنون و سپاسگزاریم. سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 28 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر