نرم افزار ارائه کنفرانس در واقع مرکز فروش در یک کسب و کار محسوب می‌شود . به اشتراک گذاری داده‌ها، مفاهیم، شیوه‌های کار و جریان کسب و کار ، از بخش‌های ضروری یک سازمان به حساب می‌آید و توانایی به نمایش گذاشتن این داده‌ها به روشی ساده و قابل فهم برای مخاطبان، نیز از ضروریات است. در مقالات قبلی ما شما را با برنامه‌های کاربردی بسیاری در زمینه‌های مختلف همچون یادگیری زبان، تناسب اندام، مدیریت مالی کودک و ... آشنا کردیم. در این مقاله نیز شما را با بهترین نرم افزارهای ارائه کنفرانس آشنا خواهیم کرد. لطفا با تراپی همراه باشید.

معرفی بهترین نرم افزارهای ارائه کنفرانس

در گذشته نرم افزارهای ارائه کنفرانس به نمایش متن و تصاویر محدود بودند ولی نرم افزارهایی که در این بخش از مقاله برای شما معرفی خواهیم کرد، همگی قابلیت‌های خود را توسعه داده و امکان نمایش ویدئو و صوت نیز در آن‌ها وجود دارد.

نرم افزارهای ارائه کنفرانس

CustomShow

CustomShow یکی از بهترین نرم افزارهای ارائه کنفرانس می‌باشد که دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد :

پلتفرم این نرم افزار از نوع دسکتاپ است، دارای تحلیلگر دستی می‌باشد و قابلیت خواندن فایل‌های پاورپوینت در آن نیز وجود دارد. اما نسخه‌ی رایگان یا آزمایشی برای این نرم افزار وجود ندارد و تنها دموی آن قابل مشاهده است.

شاید بدانید که برندینگ از اصلی‌ترین ارکان کسب و کار است که گویای مطالب بسیاری است و شرکت‌ها باید در ابتدا به فکر ایجاد یک برند خوب باشند. نرم افزار  CustomShow کلیه‌ی عناصر مربوط به برندینگ را در اولویت قرار داده است. در این نرم افزار لوگو و آرم‌های سفارشی، فونت‌های سفارشی و همچنین کتابخانه‌ای از اسلاید و ... وجود دارد.

ClearSlide

این نرم افزار نیز یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای ارائه کنفرانس است که دارای این ویژگی‌ها می‌باشد : پلتفرم آن از نوع دسکتاپ است، دارای 1 ماه استفاده رایگان است، دارای ابزارهای خصوصی سازی برای تیم فروش بوده و دارای امکانات بسیاری فراتر از یک نرم افزار ارائه مطلب می‌باشد.

این نرم افزار برای شرکت‌هایی مناسب است که به دنبال کمپین‌های بازاریابی موفق هستند و افزایش فروش را با استفاده از معرفی محصولات و خدمات خود با استفاده از یک نرم افزار قوی هدف گذاری کرده‌اند.

نرم افزار ClearSlide انواع فایل‌هایPDF ،PowerPoint ، Keynote  و Excel را پشتیبانی می‌کند. البته باید بگوئیم که این سیستم اندکی پیچیده است و باید برای استفاده بهینه‌تر باید، آن را خصوصی سازی و تنظیم نمائید.

Haiku Deck

از دیگر نرم افزارهای ارائه کنفرانس می‌توان نرم افزار Haiku Deck را نام برد که ویژگی‌های آن عبارتند از : پلتفرم آن سیستم عامل‌های آیفون، آی‌پد و وب می‌باشد. همچنین قابلیت استفاده رایگان برای 7 روز از این نرم افزار امکان پذیر است و دارای یک استوک عکس حاوی میلیون‌ها عکس می‌باشد . البته این نرم افزار قابل استقاده بر روی سیستم عامل‌های اندروید نمی‌باشد.

به طور کلی نرم افزارهای ارائه کنفرانس به شما کمک می‌کند تا اسلایدهای خود را تا حد ممکن شخصی سازی کنید، اما این نرم افزار اندکی فراتر از سایر نرم افزارهای در این زمینه طیف گسترده‌ای از تم‌ها را متناسب با نیاز کاربر به همراه مجموعه‌ای از عکس‌های زیبا و با کیفیت ارائه داده است.

نرم افزارهای ارائه کنفرانس

SlideGog

از دیگر نرم افزارهای ارائه کنفرانس است که قابل استفاده بر روی تبلت و تلفن‌های همراه هوشمند می‌باشد. امکان استفاد رایگان برای مدت محدود در این اپلیکیشن وجود ندارد، اما گارانتی بازگشت پول تا 30 روز برای کاربر در نظر گرفته شده است.

از طریق این نرم افزار امکان کنترل ارائه از را دور از طریق تلفن همراه و وب وجود دارد. همچنین در زمان واقعی امکان به اشتراک گذاری اسلایدها در این نرم افزار فراهم شده است.

نرم افزار SlideGog یکی از ارزان‌ترین نرم افزارهای ارائه کمنفرانس می‌باشد که قابلیت ایجاد حساب کاربری رایگان نیز برای آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید : بهترین اپلیکیشنها برای کسب درآمد

از دیگر نرم افزارهای ارائه کنفرانس می‌توان Google Slider، Zoho show، Sliders، Evernote و ... را نام برد.

خدمت تراپی برای خرید نرم افزارهای ارائه کنفرانس

اگر امکان پرداخت هزینه خرید نرم افزارهای ارائه کنفرانس برای شما وجود ندارد، می‌توانید با خیال راحت این کار را به ما بسپارید، کافیست تنها لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در کوتاه ‌رین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام می‌دهند.

دوستان عزیز از توجه و همراهی شما بسیار سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 08 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر