حال که پی پال را انتخاب کرده اید و یک حساب بین المللی برای خود ساختید، باید بدانید که لازم است آن را وریفای هم بکنید؛ چون در غیر این صورت عملا حساب پی پال شما بلا استفاده خواهد بود و فقط امکان دریافت پول از طریق پی پال برای شما وجود دارد، ولی نمی توانید از آن برداشت کنید. در مقاله ساخت پی پال به آموزش گام به گام و تصویری ایجاد حساب پی پال پرداختیم. حال جهت فعال‌ کردن اکانت کاربری پی پال نیاز است که آن را به یک حساب بانکی یا کارت اعتباری یا  نقدی وصل کنید. به این کار به اصطلاح وریفای اکانت پی پال گفته می‌شود.  وریفای کردن اکانت پی پال طی دو مرحله انجام می شود. با تراپی در مقاله آموزش وریفای پی پال همراه شوید تا با نحوه وریفای حساب پی پال آشنا شوید و بتوانید حساب خود را فعال کنید.

دو مرحله وریفای کردن حساب پی پال شامل : 1. تایید ایمیل و 2. لینک کردن دبیت کارت یا کردیت کارت خود به حسابتان می باشد. دوستان عزیز، در صورتی که به هر دلیل ، ویزا یا مسترکارت یا سایر کارت های اعتباری را در اختیار ندارید، می توانید وریفای اکانت پی پال خود را به ما بسپارید.

پیش تر گفتیم که برای استفاده از اکانت پی پال لازم است که حسابتان وریفای شود. در ادامه نیز مطالبی را عنوان خواهیم کرد که بیانگر مزیت های وریفای شماره پی پال و لزوم توجه به آموزش افتتاح حساب پی پال وریفای شده به منظور وریفای کردن اکانت پی پال می باشد.

چرا نیاز به آموزش وریفای پی پال داریم؟

ممکن است این سوال خیلی از شما عزیزان باشد. چرا نحوه وریفای حساب پی پال را بیاموزیم؟ در پاسخ به ان سوال باید بگوئیم، از آنجا که شما نیاز دارید از حساب خود پول برداشت کنید، لازم است که اکانت پی پال خود را فعال سازی کنید؛ چون در غیر این صورت امکان برداشت از حسابتان وجود ندارد. به علاوه وریفای اکانت پی پال مزیت های دیگری نیز دارد که در ادامه آن ها را خاطر نشان کرده ایم.

مزایای وریفای کردن اکانت پی پال

  • با خرید اکانت پی پال، شما می توانید مبلغی را که بیشتر از حد مقدار اولیه موجودی حساب شما می باشد، برای دیگران ارسال کنید.
  • با وریفای کردن حساب پی پال ، شما گزینه های بیشتری برای پرداخت وجه خواهید داشت.
  • با آموزش وریفای پی پال و فعال نمودن حساب خود، خریداران و فروشندگان، اعتماد بیشتری برای انجام تعاملات مالی در کسب و کار های خود با شما خواهند داشت، زیرا وضعیت تأیید شده شما پس از ساخت اکانت پی پال وریفای شده، شرایط امن تری  را برای حساب شما ایجاد می کند.
  • هنگام پرداخت وجه، حساب پی پال تأیید شده شما می تواند به طور مستقیم از حساب بانکی یا کارت نقدی یا کارت اعتباری شما در زمان انجام پرداخت ها پول برداشت نماید.
  • شما به راحتی می توانید از حساب پی پال تائید شده خود، به حساب بانکی خود انتقال دهید.

حال که با مزیت های داشتن یک حساب پی پال وریفای شده آشنا شدید، در ادامه شما را با نحوه وریفای کردن پی پال آشنا خواهیم کرد.

برداشت از اکانت پی پال در صورتی که شما پس از افتتاح حساب پی پال، آن را وریفای نکنید، امکان پذیر نمی باشد. پس لازم است که با آموزش وریفای حساب پی پال ، نحوه وریفای اکانت پی پال را بیاموزید و هر چه سریع تر برای فعال سازی و وریفای کردن اکانت پی پال خود اقدام نمائید.

آموزش نحوه وریفای کردن اکانت پی پال

آموزش وریفای پی پال در 5 مرحله خلاصه می شود که به صورت خلاصه شامل تائید ایمیل، اقدام به وریفای در صفحه پی پال، لینک کردن دبیت کارت یا کارت اعتباری به حساب پی پال، اقدام به تائید کارت و در آخر دریافت کد 4 رقمی در پنل مستر کارت شما است که مزحله به مرحله به همراه عکس توضیحات لازم را خدمت شما داده ایم.

مرحله اول وریفای کردن اکانت پی پال:

مرحله اول از مراحل آموزش افتتاح حساب پی پال وریفای شده ، مربوط می شود به تایید ایمیل شما. برای دریافت پول از پی پال احتیاج به تایید ایمیل خود دارید. زمانی که حساب کاربری جدید پی پال خود را ایجاد می کنید یک ایمیل برای شما ارسال  می شود ؛ به ایمیل خود رفته پیام دریافتی را باز کرده و با زدن دکمه "Yes this is my email"  آن را تایید نمائید. اگر نتوانید پیام را پیدا کنید پوشه ی Spam  یا برچسب Purchases را در جیمیل خود چک کنید

تائید ایمیل و وریفای کردن اکانت پی پال

 

مرحله دوم نحوه وریفای حساب پی پال:

 دومین مرحله از مراحل نحوه وریفای کردن اکانت پی پال این است که مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید، لازم است که وارد حساب کاربری پی پال خود شوید و روی گزینه ی "Get verified" کلیک نمائید.

نحوه وریفای حساب پی پال در سایت

مرحله سوم وریفای کردن اکانت پی پال:

مرحله ی سوم از آموزش وریفای پی پال، مربوط می شود به لینک کردن دبیت کارت ، کردیت کارت یا کارت اعتباری شما به حساب پی پال تان.

با لینک کردن یک کارت اعتباری به حساب پی پال خود، شما از طریق اکانت پی پال خود می توانید انواع کارت های اعتباری و دبیت کارت تان را مدیریت کرده و این امکان برای شما فراهم می شود تا  بدون وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، در هر زمان که نیاز داشتید از وب سایت های فروشگاهی خرید کنیدبنابراین همانطور که گفته شده در این مرحله از مراحل نحوه وریفای کردن اکانت پی پال، شما باید مسترکارت داشته باشید.

با کلیک روی گزینه Link a card ، در صفحه وضعیت خلاصه پی پال خود می توانید کارت تان را به حساب پی پال تان اضافه کنید و به آن لینک دهید.

وصل کردن کارت اعتباری در آموزش وریفای پی پال

حال مطابق آنچه در تصویر مشاهده می کنید، باید شماره کارت، تاریخ انقضا و کد امنیتی را وارد کنید. توجه داشته باشید که حتما لازم است نام کارت با نام قانونی شما هنگام ایجاد کردن حساب کاربری همخوانی داشته باشد. در این مرحله کارت های شما فورا اضافه می شوند.

وریفای کردن اکانت پی پال و وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری

نکته ی جالب توجه این است که شما همچنین می توانید با استفاده از روشی که در این مقاله به شما آموزش دادیم، برای اضافه کردن یک کارت هدیه از ویزا، مسترکارت و امریکن اکسپرس به حساب پی پال خود لینک دهید.

مرحله چهارم در مرحله آموزش وریفای پی پال:

 نوبت به تایید کارت رسیده است. در صورتیکه عملیات وریفای حساب پی پال شما با موفقیت انجام شود، لازم است که ظرف مدت دو الی سه روز آینده برای تائید کارت خود اقدام نمائید.

تائید کارت اعتباری د رمراحل وریفای کردن اکانت پی پال

مرحله پنجم وریفای کردن اکانت پی پال:

 در مرحله آخر پنل مسترکارت خود را چک کنید. زمانی که کد 4 رقمی را دریافت کردید، وارد حساب پی پال خود شوید و مراحل لینک کردن مسترکارت و وریفای کردن حساب پی پال خود را تکمیل کنید.

دریافت کد آخرین مرحله آموزش وریفای پی پال

توجه داشته باشید که پی پال برای وریفای حساب شما، هزینه ای معادل تقریبا دو دلار از مسترکارت شما کم می کند؛ و زمانی که کد 4 رقمی که توسط پنل مستر کارت به شما داده می شود را وارد کردید، هزینه طی 24 ساعت به حساب مستر کارت شما باز خواهد گشت.
"تبریک میگوییم" دوستان اکنون شما موفق به وریفای کردن حساب پی پال خود شدید. سعی کردیم به صورت گام به گام آموزش وریفای پی پال را با شما پیش ببریم. لطفا در صورت داشتن هرگونه مشکل، سوالات خود را در کامنت ها مطرح کنید.

کلام پایانی در مورد آموزش وریفای پی پال

در مقاله ای که مطالعه کردید، آموزش وریفای پی پال را برای شما ذکر کردیم. امید است که با نحوه وریفای حساب پی پال به طور کامل آشنا شده باشید.  چنانچه به دلیل در اختیار نداشتن کارت اعتباری یا به هر دلیل دیگر امکان وریفای کردن اکانت پی پال توسط خودتان وجود ندارد، می توانید این کار را به تراپی بسپارید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن حساب شما را فعال سازی خواهیم کرد.

تاریخ انتشار 25 فروردین 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    ا.فرجام ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    برای وریفای حساب پی پال به یک کارت نیازدارم که به حساب پی پال خودم متصل کنم
    سایت شما کارت را ارایه می دهد ؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۱۹ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام
      بله از منو خدمات خدمت وریفای حساب پی پال را انتخاب کنید و سفارش دهید .

      • تصویر آواتار
        یونس غلامی ۰۴ شهریور ۱۴۰۲
        بادرود ، با نظر به فرمایشات کادر تیم تراپی،ب بله ولی بهترآن است که ریفای کردن حساب را به تیم تراپئ محول کنی زیرا کار مهم را باید دست افراد کاردان سپرد ! با آرزوی روزهای پُربار و شاد برای شما و همه عزیزان ،بِدرُود

  • تصویر آواتار
    مصطفی ۲۷ امرداد ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقت بخیر...ببخشید من چندتا گیفت کارت پی پال دارم که از برنامه ها گرفتم و هدفم نقد کردنشون به ریال هستش، ایا میشه حساب پی پال باز کنم و اونا رو واریز کنم تو حساب تا باهاشون بیتکوین بخرم که بتونم به ریال نقدشون کنم؟؟؟یا راهی دارید که بتونم این چندتا گیفت کارت آمازون و پی پال رو نقدشون کنم!؟!؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۱۹ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام
      بله این موضوع امکانش هست . میتوانید از طریق ما حساب پی پالتان را تهیه فرمایید و در خصوص تبدیل پی پال به بیتکوین نیز همکاران ما به شما راهنمایی های لازم را ارائه خواهند نمود.

  • تصویر آواتار
    Elya ۲۸ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من حساب پی پال خودم درست کردم ولی نمی تونم وریفای کنمش آیا امکان داره خودم بتونم انحام بدم؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۸ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      دوست گرامی سوال شما این مثل این میمونه که به جای اینکه یک خودرو بخرید قطعاتش رو جداگانه خریداری کنید و با آزمون و خطا به هم وصل شون کنید ، در نهایت بله شما یک خودرو خواهید داشت ولی اینکه چقدر بتونه برای شما کار کنه جای سوال است؟! ...
      برای وریفای حساب باید کارت اعتباری معتبر داشته باشید اگر ندارید می توانید از خدمت "وریفای حساب پی پال " سایت ما استفاده کنید همکاران ما حساب را به صورت فول وریفای شده تقدیم شما می کنند .

  • تصویر آواتار
    مرتضی مظلوم ۰۳ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشید
    من حساب پی پال دارم ولی وریفای نکردمش
    امکان خرید با حساب وریفای نشده هست؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۴ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      تا وقتی که وریفای نکنید هیچ پولی نمی توانید از حسابتان خارج کنید. برای وریفای هم میتوانید از ما کمک بگیرید

  • تصویر آواتار
    Kol jot ۰۵ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشید من می خواستم حساب ویرفای شده پی پال سفارش بدم آیا سایت شما کارت رو بصورت کامل که خودتون آموزش دادید ویرفای میکنه یعنی کارت کاملا ویرفای میشه؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۶ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام بله محدودیت وریفای حساب تان به صورت کامل و تضمینی برداشته می شود .

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۶ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      البته این را هم تاکید می کنم که حسابتان نباید از کشور آمریکا افتتاح شده باشد .

  • تصویر آواتار
    شقایق ۲۲ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقتتون بخیر، من خارج از ایران هستم، اما کارت بانکی ما که ویزا کارت هم هست خدمات دلارش حذف شده، آیا میتونم با همین کارتم وریفای کنم؟ برای این کار باید به بانک مراجعه کنم؟
    و سئوال آخر اینکه قبل از وریفای میتونم Paypal حاصل از برنامه ها رو به حساب Paypal خودم انتقال بدم و بعداز وریفای حساب، برداشت کنم؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۳ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      برای انتقال پول حتماً باید حسابتان وریفای شده باشد اگر به هر صورت با کارت خودتان نتوانستید حساب تان را بر ایفای کنید می توانید از خدمت وریفای ما استفاده کنید : https://trapay.net/s/ppvrf

  • تصویر آواتار
    اسماعیل ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من جهت باز کردن حساب پی پال کانادا رو به عنوان محل زندگی خود انتخاب کردم ولی نمیدونم چه شماره تلفن و آدرسی درج نمایم آیا شما میتوانید در اختیار من بگذارید تا بعد از اون با کمک شما حساب خودم را وریفای کنم

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      در این مورد خیر . باید حتما از طریق خود ما سفارش افتتاح حساب پی پال رو ثبت کنید تا حساب کامل و وریفای شده تحویلتون بشه . وقتی خودتون اقدام کنید دوست عزیز دوتا مشکل وجود داره اول اینکه برای وریفای کردن حسابتون به مشکل بر میخورید مثل الان ... و دوم اینکه با راهنمایی ما که تجربه داریم جلو نمیرید و حسابتون به فنا میره ..
      شما در واقع دارید با هزینه کم تجربه ما و وقت گرانبهای خودتون رو میخرید . موفق باشید

  • تصویر آواتار
    امیر ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشید من چند گیفت کارت پی پال گرفتم و اکانت پی پال درست کردم ولی وریفایی نکردمش چطور میتونم وریفایی رو انجام بدم که گیفت کارت ها به حساب پی پالم بیاد

  • تصویر آواتار
    پوریا شامحمدی ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من یک حساب پی پال میخواهم بسازم و برای شماره تلفن هم از شماره مجازی گوگل آمریکا استفاده میکنم امکان اینکه به عنوان یک ایرانی اکانت رو بسازم وجود داره که اگر زمانی نیاز بود بتونم تصویر پاسپورت خودم رو بفرستم؟ و اینکه آیا امکان حساب پی پال اروپا با این شماره وجود داره یا باید حتما شماره مال همون کشور باشه؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز بله امکانش وجود داره . همکاران ما صفر تا صد کار رو براتون انجام میدن و حساب فول وریفای به همراه شماره مجازی در اختیارتون قرار میدن :
      https://trapay.net/s/ppopen
      موفق باشید

  • تصویر آواتار
    Samiyar407 Moradi ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من واریزی پی پال دارم ولی حساب پی پال و حساب بانکی بین المللي ندارم آیا شما میتونید کمک کنید حساب شخصی پی پال بسازم و به ریال نقدش کنم.

  • تصویر آواتار
    مهمد علی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    من میتونم با شماره کارت فیک وریفای کنم

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      دوست عزیز جهت وریفایی حساب پی پال می بایستی از کارت مجازی استفاده نمایید

  • تصویر آواتار
    پارسا خالدی ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    من ویزاکارت مجازی 5 دلاری دارم .ایا میتونم با این ویزاکارت وریفای کنم؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام. درصورتی که اطلاعات ویزا کارت با حساب پی پال شما یکی باشد میتوانید کارت را بحساب لینک نمایید

  • تصویر آواتار
    نیک ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقت بخیر، خسته نباشید من قصد داشتم حساب پی پال خودم رو وریفای کنم که با کمک کارشناسان سایت و با هزینه کم انجام دادم ممنون از سایت خوبتون

  • تصویر آواتار
    مریم شبانی ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام.
    من حسابم وریفایی نشده اما یه مبلغ کمی برام واریز شد و دریافت کردم. با توجه به اینکه میگن حساب لیمیت میشه من میتونم این مبلغ رو برداشت کنم؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام
      دوست عزیز در صورتی که حساب وریفایی نباشد اجازه ی تراکنش به شما نخواهد داد و ممکن در در حین انجام تراکنش حساب شما محدود گردد

  • تصویر آواتار
    حمید مکتبی ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام. اگر حسابم را از آلمان افتتاح کنم امکان دریافت کارت برای وریفای حساب از شما را دارم یا فقط باید از کشور خاصی حسابم رو باز کنم؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام متاسفانه کارت برای انگلیس و اتحادیه ی اروپا موجود نمی باشد
      شما می توانید با کمترین هزینه در سایت حساب پی پال وریفایی شده افتتاح نمایید

  • تصویر آواتار
    حسینی ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام. برای وریفایی حساب پی پال باید حسابمون رو بدیم به شما تا وریفایی بشه؟
    چه مدارکی نیاز هست؟

  • تصویر آواتار
    سهند تبریزی ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام. من حسابم از آلمان هست میتونم با کارت واقعی از ترکیه وریفایی کنم؟؟

    • تصویر آواتار
      س-حق نیاز ۰۳ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام
      دوست عزیز برای وریفای حساب پی پال هر کشوری می بایستی حتما از کارت اعتباری مربوط به همان کشور استفاده نمایید.

  • تصویر آواتار
    آرش محمودی ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    وریفای حساب پی پال چقدر زمان میبره؟

    • تصویر آواتار
      س-حق نیاز ۰۳ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام
      معمولا کارت های اعتباری جهت وریفای در کمتر از ۳ ساعت صادر و خدمت شما ارسال میگردد.

  • تصویر آواتار
    صبورا ۰۶ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام ایا کارتی که برای وریفایی حساب پی پال به حساب اضافه میکنید قابل شارژ هست؟ کارت فیزیکی هست؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۰۷ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام خیر حساب بصورت مجازی و غیر قابل شارژ می باشد. فقط جهت وریفاییی حساب پی پال می توانید استفاده نمایید

  • تصویر آواتار
    محمدحسن ۰۸ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقتتون بخیر
    من یه گیفت کارت چند دلاری دارم حساب پی پال هم خودم ساختم میخواستم ببینم میشه با این گیفت کارت حساب پییالم رو وریفایی کنم؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۰۸ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام وقت بخیر خیر متاسفانه پی پال گفت کارت و بعضی از دبیت کارت ها و... را قبول نمیکند ضمن اینکه باید اطلاعات کارت با حساب همخوانی داشته باشد

  • تصویر آواتار
    نازی منصوری ۱۳ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام بعد از وریفایی کردن حساب محدودیتی برا واریز و برداشت وجود دارد؟ من از سایتی می‌خوام مبلغ ۱۰۰۰ دلار برداشت کنم

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۱۴ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      دوست عزیز درصورتی که حساب خود را تازه افتتاح کردید مبلغ تراکنش می بایستی تا 100 دلار باشد

  • تصویر آواتار
    محمد حسن قربانی ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام اقای پاکدامن پیپال من برای امریکا بود قبلشم اطلاع دادم و سفارش دادم که وریفای بشه وریفای شد ولی الان نمیتونم پول ارسال کنم لطفا کمک کنید

  • تصویر آواتار
    omidSFD Sabori ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقت بخیر من ی اکانت بیزینس ساختم ولی دریغ از نکردم الان چیکار کنم که این موتورهای خودم که داخل سایتها هست را بتونم انتقال بدم و برداشت کنم

  • تصویر آواتار
    mor Mori ۰۸ مهر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    با عرض سلام لطفا بگید که وقتی این کارتها که میخواهیم از طریق پی پال به حساب واریز بشه سقف پول محدودیتی داره ؟واین کارتها رو میشه به کارت‌های عابربانک شهرو غیره واریز کرد؟. سپاس

  • تصویر آواتار
    سارا ت ۰۲ آبان ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقتتون بخیر
    اگر بخوام ازتون حساب پی پال وریفای شده بخرم امکانش هست هزینه ای که لازم هست رو یک شخص که در خارج از کشوره برای شما پرداخت کنه؟ مثلا اگر خودتون حساب پی پال دارید از اون طریق براتون پرداخت کنه؟ چیکار باید کنیم ممنون میشم بگید

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۱۵ آبان ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام لطفا جهت راهنمایی با کارشناسان سایت تماس حاصل نمایید 09175385037

  • تصویر آواتار
    علی حسن ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    وریفایی حساب پی پال با کارت هست یا با قبض؟
    ایا لینک کردن کارت ضروری هست؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      وریفای حساب پی پال با لینک کردن ویزا مسترکارت انجام میشود
      بله ضروری است به دلیل اینکه حساب پی پال وریفای نشده عملا قابل استفاده نیست و برای حساب شما محدودیت ایجاد میکند

  • تصویر آواتار
    Aaref137076 ۰۵ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خسته نباشید
    ببخشید اگه حساب پی پال وریفای نشه امکان انتقال به حساب پی پال دیگر وجود دارد؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۶ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      وریفای حساب پی پال ، یکی از مهم ترین مراحل افتتاح حساب پی پال می باشد که از طریق آن امکان بهره مندی از خدمات پی پال، از جمله امکان برداشت از حساب برای کاربران میسر می شود. دارندگان اکانت پی پال وریفای شده از طریق حساب پی پال خود می توانند نقل و انتقالات ارزی بین المللی را به سادگی انجام دهند.

فرم ارسال نظرات کاربر