اگر استارت اپ جدیدی را راه اندازی کرده‌اید و یک سایت ورودپرسی نیز برای آن ایجاد کرده‌اید ، قطعا بدانید که اگر تکنیک سئو را در وب سایت‌تان اعمال نکرده باشید، در صفحات نتایج موتور جستجو دیده نخواهید شد. بنابراین لازم است که پس از راه اندازی سایت خود، برای نصب افزونه‌ی سئو اقدام کنید. همچنین از امکانات موجود در ابزارهای سئو سایت بهره بگیرید. یکی از بهترین افزونه‌های سئو، افزونه یواست Yoast است. در این مقاله با تراپی همراه شوید تا در مورد افزونه سئو یواست Yoast و نحوه‌ی خرید این افزونه مطالبی را عنوان کنیم.

درباره ی افزونه سئو یواست Yoast

به جرات می‌توان گفت افزونه سئو یواست Yoast یکی از بهترین افزونه‌های سئو برای سایتهای وردپرسی است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا وب سایت شما برای جستجو با استفاده از کلمات کلیدی خاص در اولویت قرار گرفته و به کاربر در نتایج جستجوی موتور جستجو نشان داده شود.

افزونه سئو یواست Yoast در دو نسخه‌ی رایگان و نسخه‌ی حرفه‌ای یا پریمیوم در دسترس می‌باشد و شما عزیزان می‌توانید هم از نسخه‌ی رایگان استفاده کنید و هم با خرید نسخه‌ی حرفه ای،از امکانات ارائه شده در نسخه‌ی پولی این افزونه نیز بهره‌مند شوید. چرا که نسخه‌ی رایگان نسبت به نسخه‌ی حرفه‌ای آن دارای امکانات کمتری است.

به طور مثال در نسخه‌ی حرفه‌ای افزونه سئو یواست Yoast امکان انتخاب بیش از یک کلمه‌ی کلیدی وجود دارد و همچنین در نسخه حرفه‌ای امکان ریدایرکت خودکار و جلوگیری از خطای 404 نیز فراهم شده است و بسیاری امکانات دیگر.

پس چنانچه مایل به خرید نسخه حرفه‌ای افزونه سئو یواست Yoast هستید، در ادامه با ما همراه شوید تا نحوه‌ی خرید نسخه پریمیوم افزونه سئو یواست Yoast را در یک آموزش گام به گام برای شما بیان کنیم.

آموزش خرید افزونه سئو یواست Yoast

برای خرید نسخه‌ی حرفه‌ای افزونه سئو یواست Yoast با ما در این آموزش گام به گام همراه شوید.

مرحله‌ی اول : ابتدا به وب سایت https://yoast.com وارد شوید و مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، تب Yoast SEO را انتخاب کنید. تا وارد صفحه‌ی جدید شوید.

افزونه سئو یواست Yoast

مرحله‌ی دوم : در این صفحه هم امکان استفاده از نسخه‌ی رایگان این افزونه برای شما وجود دارد که می‌توانید آن را دانلود کنید و هم با انتخاب گزینه‌ی Get Yoast SEO premium می‌توانید نسحه‌ی حرفه‌ای آن را خریداری نمائید.

افزونه سئو یواست Yoast

مرحله‌ی سوم : در این صفحه تعداد افزونه را مشخص می‌کنید. همانظور که می‌دانید با انتخاب بیش از یک عدد محصول ، امکان دانلود این ابزار برای بیش از یک بار و به تعداد خریداری شده برای کاربر فراهم می‌شود. پس از انتخاب تعداد، گزینه‌ی continue to order را انتخاب کنید.

افزونه سئو یواست Yoast

مرحله‌ی چهارم : در این مرحله اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد کنید. برخی از آن‌ها مربوط به اطلاعات شخصی شماست و برخی دیگر مربوط به اطلاعات پستی و ... می‌باشد.

افزونه سئو یواست Yoast

در انتهای این صفحه شما می‌توانید درگاه پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس پرداخت هزینه را انجام دهید که پس از پرداخت هزینه امکان دانلود محصول برای شما فراهم خواهد شد.

افزونه یسئو یواست Yoast

پرداخت هزینه ی خرید افزونه سئو یواست Yoast توسط تراپی

دوستان عزیزی که امکان پرداخت هزینه‌ی آنلاین خرید افزونه سئو یواست Yoast برای آن‌ها وجود ندارد و یا کارت‌های اعتباری در اختیار ندارند یا به هر دلیل دیگر خودشان قادر به پرداخت هزینه نیستند، می‌توانند روی کمک ما حساب کنند و با خیال راحت پرداخت هزینه خرید افزونه سئو یواست Yoast را به ما بسپارند.

دوستان عزیز، برای این منظور کافیست از طریق لینک زیر درخواست پرداخت هزینه را به ما اعلام نمائید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن هزینه‌ی خرید افزونه سئو یواست Yoast را برای شما انجام خواهیم داد و فرایند خرید شما تکمیل خواهد شد.

 

پرداخت هزینه ی افزونه سئو یواست Yoast توسط تراپی

دوستان عزیز یا یکی دیگر از مقالات مجموعه تراپی در خصوص پرداخت هزینه‌ی خرید افزونه سئو یواست Yoast برای وب سایت‌های وردپرسی با شما بودیم. از اینکه تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید از شما کمال تشکر را داریم. اگر شما دوست عزیز نیز در گذشته از این افزونه استفاده کرده‌اید لطفا از طریق کامنت تجربیات مفید خود را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

لطفا چنانچه با سوال یا مشکلی برخورد کردید، با ما تماس بگیرید و سوال یا مشکل خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی به کلیه‌ی سوالات شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگو خواهند بود.

تاریخ انتشار 09 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر