اگر تمایل به کسب بیت کوین دارید اما نمی‌توانید از روش‌هایی نظیر خرید یا استخراج استفاده کنید، اصلا نگران نباشید. هم اکنون روش‌های زیادی برای کسب بیت کوین به صورت آنلاین وجود دارد که یکی از آنها به جز استخراج و خرید بیت کوین، سایت XBTFreelancer است. این سایت یکی از برترین سایت‌های فریلنسری در دنیا است و به جای پرداخت ارز فیات به فریلنسرهای خود، ارز دیجیتالی بیت کوین به آنها پرداخت می‌کند. در ادامه با تراپی همراه باشید تا ازروش دریافت بیت کوین از سایت XBTFreelancer  مطلع شوید.

سایت XBTFreelancer

XBTFreelancer یک سایت فریلنسری آنلاین مبتنی بر بیت کوین است که کسب و کارهای مختلفی را ارائه می‌دهد. این سایت برای یافتن مشاغل آنلاین متناسب با مهارت‌های شما بسیار مناسب است. اگر کارفرما هستید، XBTFreelancer دارای 62000 فریلنسر با استعداد در مناطق مختلفی از جهان است. با این وجود، انتصاب شغل ممکن است بسیار دشوار باشد؛ چرا که در مقایسه با 62000 فریلنسر، تنها 60 شغل در لحظه وجود دارد. هدف این پلت فرم ارزهای دیجیتالی، ارتباط کارفرمایان و فریلنسرهایی است که به دنبال کسب و کارهای آنلاین می‌گردند. در XBTFreelancer ، مشاغل مختلفی وجود دارد که بیشتر آنها مرتبط با مهارت‌های IT (رمزگذاری، برنامه نویسی ، طراحی گرافیک)، ایجاد محتوا و ترجمه است. کارفرمایان در این سایت سطح شهرت و میزان مهارت‌های فریلنسرها را از طریق سیستم بررسی می‌کنند و فریلنسر مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

سرویس فریلنسری XBT  از  استفاده "milestones" برای تعیین قیمت مشاغل پیشنهادی خود  استفاده می‌کند. Milestones به عنوان نوعی از سپرده عمل می‌کند و وجوه را تا زمانی که کار به صورت کامل پرداخت نشده و کارفرما رضایت نداشته باشد، نزد خود نگه می‌دارد.در صورتیکه کار طولانی و پیچیده باشد، کارفرما می‌تواند Milestones را به مراحل مختلفی تقسیم کند که هرکدام، پس از اتمام مرحله مورد نظر، پرداخت شود.

سایت XBTFreelancer

چرا سایت XBTFreelancer از بیت کوین برای سیستم پرداختی خود استفاده می‌کند؟

بیت کوین به دلیل ایمنی و سرعت پرداخت خود توسط این شرکت انتخاب شده است، با این حال قیمت‌ها به دلار آمریکا به منظور روشن کردن ارزش کار کاربرانی که با نرخ ارز فعلی بیت کوین آشنا نیستند، نیز مشخص شده است. علاوه بر این سایت XBTFreelancer.com اظهار می‌کند که با از بین بردن واسطه‌هایی موجود در  پرداخت تراکنش، میزان سود حداکثری را که در اختیار کاربران فریلنسری خود قرار می‌دهد. برداشت هزینه از این سایت نیز با هدف دستیابی به کاهش احتمال خطا یا کلاهبرداری، تحت نظارت و کنترل قرار می‌گیرد. این سایت سپرده‌های کارفرمایان را بر روی کیف پول‌های COLD قرار می‌دهد و در صورت بروز اختلاف  به عنوان واسطه بین طرفین عمل خواهد کرد.

مزایای سایت XBTFreelancer


جنبه جذاب XBTFreelancer تعداد مزایای بالقوه این سایت در مقایسه با مدل‌های سنتی سایت‌های فریلنسری است. در ادامه مطلب به چندین نمونه از فرصت‌های ارائه شده برای کاربران پرداخته شده است:


مزایای استفاده از این سایت برای کارفرمایان:


     کارهای خود را با هزینه کمتر انجام دهید
     هیچ بانکی حتی برای پرداخت‌های جهانی لازم نیست
     هیچ هزینه اضافی وجود ندارد
سیستم سپرده داخلی سایت، خطرات کلاهبرداری یا کار بی کیفیت را از بین می‌برد
 

مزایای استفاده از این سایت برای فریلنسرها:

 
هزینه کم به عنوان هزینه خدمات
بیت کوین پرداختی پس از چند ساعت در داخل کیف پول بیت کوین وجود خواهد داشت
نیازی به خدمات پرداخت شخص ثالث نیست
فرآیند تخصیص شغلی در سایت کاملا باز و شفاف است
 
سایت XBTFreelancer

قوانین و مقررات سایت XBTFreelancer

 
در ادامه به قوانین و مقرارات مورد نظر به منظور استفاده از سایت XBTFreelancer  پرداخته شده است:

صبر کنید تا یک پروژه به عنوان پیشنهاد به شما اهدا شود. هرگز بر اساس مکالمه یا چت با یک کارفرما کار خود را آغاز نکنید.
 اطمینان حاصل کنید که از کارفرمای خود یک
Milestone درخواست کرده‌اید، در صورت انجام پروژه‌های سنگین و پیچیده چندین Milestone در صفحه پروژهدر نظر بگیرید.
هرگز  آدرس کیف پول بیت کوین خود را به عنوان وسیله پرداختی، از طریق چت یا مکالمه برای کارفرمای خود ارسال نکنید.
چرا که به این بهانه می‌خواهند کارمزد خود را به سایت پرداخت ننماید. در صورت عدم پرداخت دستمزد از طریق کارفرما به این روش، نیز این وب سایت هیچ مسئولیتی در قبال دستمزد شما قبول نخواهد کرد.
 
از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید صمیمانه از شما سپاسگزاریم، در صورت هر گونه اطلاع از نحوه‌ثبت نام، پرداخت و دریافت موقعیت شغلی مناسب توسط سایت XBTFreelancer  ، لطفا نظرات خود را در کامنت‌ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز از آنها بهره‌مند شوند.
تاریخ انتشار 11 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر