وسترن یونیون، بزرگ‌ترین شرکت پیشتاز در زمینه ارائه خدمات پرداخت‌های ارزی بین المللی، به تازگی پلتفرم دیجیتال خود به نام  WU.com را با همکاری YES BANK یکی از بهترین بانک‌ها در کشور، در کشور هند راه اندازی کرد. با راه اندازی وسترن یونیون در هند، اکنون کاربران هندی نیز قادر خواهند بود از طریق وسترن یونیون در هر هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز، از هند به کل دنیا پول ارسال کنند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با تراپی تا پایان این مقاله همراه شوید.

بیشتر بدانید : انتقال وجه با وسترن یونیون

پلتفرم WU.com وسترن یونیون در هند راه اندازی شد

با راه اندازی پلتفرم WU.com وسترن یونیون در هند، مشتریان می‌توانند تراکنش‌های خود را به صورت آنلاین و از حساب بانکی بین المللی خود انجام دهند و ارز مورد نظر خود را به تمامی کشورها از جمله : آمریکای شمالی ، اروپا ، بخش‌هایی از آمریکای لاتین، آسیا اقیانوس آرام و ... در سراسر دنیا انتقال دهند.

WU.com

استراتژی جدیدی که وسترن یونیون (Western Union) برای ارائه‌ی این پلتفرم در نظر داشته است، با هدف گسترش خدمات خود در بازارهای نوظهور و رشد و پیشرفت این شرکت پرداخت ارزی، اجرا خواهد شد، زیرا این شرکت از دارایی‌های اصلی بین المللی خود، از جمله قابلیت‌های تسویه حساب جهانی ، شبکه‌ای ، سازگاری و سیستم‌های فناوری استفاده می‌کند تا بتواند پرداخت‌های بین المللی را در این کشور انجام دهد.

در خلال بازدید Hikmet Ersek مدیر اجرایی وسترن یونیون از هند، وی گفت، در حال حاضر وسترن یونیون یک برند بسیار قوی است که حضور بسیار قدرتمندی نیز در هند دارد. ما با اجرای گزینه‌های جدید پرداخت دیجیتال در خارج از کشور ، در حال افزایش طبقه متوسط رو به رشد در هند هستیم تا بتوانیم فرصت‌هایی برای سهولت انتقال پول دیجیتال جهانی و بدون مرز در هند ایجاد کنیم و همچنین این فرصت اقتصادی را در سطح جهان فراهم کنیم.

پلتفرم WU.com برای شهروندان هندی این امکان را فراهم خواهد کرد تا بتوانند به صورت جهانی با امکان پرداخت‌های بین المللی به سیستم‌های آموزشی، خدمات پزشکی، خدمات مسافرتی و ... دسترسی داشته باشند.

YES BANK از همکاری با وسترن یونیون برای ارائه ی خدمات پرداختی به سراسر دنیا بسیار خرسند است و گفته است که از آمادگی لازم برای ارائه‌ی وام به صورت بین المللی نیز با وسترن یونیون برخوردار است.

راهنمای مشتریان برای استفاده از پلتفرم WU.com

طبق مقررات محلی، قبل از اینکه مشتریان بخواهند برای اولین بار از این پلتفرم استفاده کنند، باید ابتدا در سایت www.westernunion.com ثبت نام کنند. سپس شخصا با یک کارت PAN معتبر و یک آدرس ثابت شده در همه‌ی 1100 شعبه از Yes Bank برای وریفای کردن اکانت خود اقدام نمایند.

بعد از اینکه ثبت نام با موفقیت انجام شد، کاربران از سوی وسترن یونیون یک پیام تائید دریافت خواهند کرد مبنی بر اینکه آن‌ها قادر به نقل و انتقالات مالی به هر کجای دنیا با استفاده از وسترن یونیون تنها با چند کلیک خواهند بود.

آیا مایلید کشورهایی را بشناسید که می‌توان در آن‌ها از پلتفرم  WU.com استفاده کرد؟ همچنان با ما همراه باشید تا شما را با این کشورها آشنا کنیم.

WU.com

معرفی کشورهایی که می‌توان از طریق WU.com به هند پول ارسال کرد

با استفاده از پلتفرم WU.com که توسط وسترن یونیون ارائه شده است، می‌توان به این کشورها نقل و انتقالات ارزی انجام داد :

آندورا ، استرالیا ، اتریش ، بحرین ، بنگلادش ، بلژیک ، برزیل ، بلغارستان ، کانادا ، کرواسی ، جمهوری چک ، دانمارک ، مصر ، استونی ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، یونان ، گواتمالا ، مجارستان ، اندونزی ، ایرلند ، ایتالیا ، ژاپن ، کنیا ، لیتوانی ، لوکزامبورگ ، مالزی ، مراکش ، هلند ، نیوزلند ، نیجریه ، نروژ ، لهستان ، پرتغال ، رومانی ، سنگاپور ، اسلواکی ، اسلوونی ، اسپانیا ، سوئد ، سوئیس ، تایلند ، ترکیه ، انگلیس ، ویتنام ، ایالات متحده آمریکا.

در این مقاله سعی کردیم شما را با پلتفرم جدید وسترن یونیون به نام WU.com برای نقل و انتقالات ارزی در هند آشنا کنیم. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

اگر پس از مطالعه‌ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. ما در تیم تراپی آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم و به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان با کمال میل پاسخگو خواهیم بود.

تاریخ انتشار 24 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر