کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال این روزها بسیار باب شده است. افراد زیادی هستند که به حوزه رمز ارزها علاقه مندند و از راه استخراج ، ترید و انجام معاملات ارز دیجیتال درآمد کسب می کنند. اما چالش های موجود در دنیای ارزهای رمزنگاری شده بسیار زیاد است و با نوسانات قیمت زیادی همراه است؛ اما این مسئله به هیچ عنوان از تعداد طرفداران ارزهای دیجیتال نکاسته است. افراد زیادی هم هستند که ترجیح می دهند در زمینه ارزهای دیجیتال پایدار فعالیت کنند، ارزهای دیجیتالی که نوسانات قیمت در بازار رمزارزها کمتر متوجه آن ها می شود، مانند تتر. آیا مایلید تا از مزایای ارز دیجیتال تتر آگاه شوید؟ پس با تراپی همراه شوید.

برای خرید ارز دیجیتال تتر، روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال تتر از تراپی

 

مختصری در مورد رمز ارز تتر

ارز دیجیتال تتر یکی از انواع رمز ارزها می باشد که به جای ارز فیات دلار آمریکا مورد معامله قرار می گیرد. به این معنا که همزمان با تغییر قیمت دلار آمریکا، قیمت تتر نیز دچار نوسان می شود. ارزش تتر برابر است با ارزش دلار آمریکا.

ارز دیجیتال تتر

در حقیقت ارز دیجیتال تتر به وجود آمد تا دینای ارزهای دیجیتال از این طریق به ارز فیات دلار آمریکا مرتبط شود. در حقیقت زمانی که یک ارز دیجیتال تتر خرید و فروش می شود، مثل این است که دلار آمریکا خرید و فروش شده است؛ که این حاکی از پایداری ارز دیجیتال تتر است و نشان دهنده ی این است که با تغییر قیمت دلار ، ارز دیجیتال تتر مانند سایر ارزهای دیجیتال دستخوش نوسانات شدید قیمت نمی شود.

به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که ارز دیجیتال تتر ، یکی از امن ترین ارزهای دیجیتال است که می تواند به راحتی مورد معامله قرار گیرد. شما می توانید به راحتی ارز دیجیتال تتر را برای افراد دیگر در سارسر جهان نیز ارسال کنید.

حال ممکن است بپرسید که چرا به جای خرید دلار، ارز دیجیتال تتر را خریداری کنیم؟ در ادام با ذکر توضیحاتی در این خصوص، پاسخ این پرسش را برای شما بیان نموده ایم.

چرا به جای دلار ارز دیجیتال تتر را خریداری کنیم؟

همانطور که می دانید ارزهای دیجیتال تحت کنترل هیچ سازمان خاصی نیستند و به صورت غیرمتمرکز سازماندهی می شود. در حقیقت کنترل این شبکه به دست سرمایه گذاران است. از یک منظر این ویژگی می تواند جز یکی از مزیت های تتر محسوب شود. اما در ادامه به سایر مزیت های ارز دیجیتال تتر اشاره خواهیم کرد.

1. عدم نیار به مراجعه به صرافی ها : همانطور که می دانید، برای تهیه دلار در ایران سقفی وجود دارد و برای این منظور نیز باید به صرافی ها مراجعه کنید و شما مجاز به جا به جا کردن مقدار نامحدود دلار نخواهید بود. اما برای ارز دیجیتال تتر چنین محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید معاملات بزرگی را در سراسر جهان با استفاد از تتر انجام دهید.

2. عدم وجود محدودیت های مکانی : ارز دیجیتال تتر در تمامی کشورهای جهان شناخته شده و معتبر است. در حالی که دلار ، تنها در برخی از کشورها از اعتبار کافی برخوردار است.

ارز دیجیتال تتر

3. عدم نیاز به پرداخت هزینه معاملات : شما برای انجام معاملات ارز دیجیتال تتر نیاز به پرداخت هیچ گونه کارمزدی ندارید. اما اگر بخواهید به نقل و انتقالات دلار بپردازید باید هزینه نقل و انتقالات ارزی را برایآن بپردازید.

4. نقل و انتقالات ارزی با سرعت بیشتری انجام می شود : شما بسته به کشوری که در آن زندگی می کنید، می توایند نقل و انتقالات ارز دیجیتال تتر را با سرعت بسیار بالایی انجام دهید. اما نقل و انتقالات حوالجات دلاری ممکن است زمانبر باشد و مدت زمان بیشتری طول بکشد.

خرید انواع ارز دیجیتال از تراپی کل کنید!

کلام آخر

در این مقاله شما را با مزیت های انجام معاملات ارز دیجیتال با استفاده از تتر آشنا کردیم. قطعا با مطالعه ی این مقاله شما عزیزان با مزیت هایی که تتر نسبت به دلار دارد آشنا شده اید. حال می توانید تصمیم بگیرید که برای نقل و انتقالات مالی خود از چه نوع ارز دیجیتالی استفاده کنید.

دوستان همیشه همراه تراپی، از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. اگر پس از مطالعه ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 16 شهریور 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر