بسیاری از ما زمانی که قصد خرید دارید به دنبال راه هایی هستیم که بتوانیم کمترین هزینه را پرداخت کنیم و بهترین انتخاب را داشته باشیم. اما برخی مواقع این رویکرد خیلی هم نمی تواند کمک کننده باشد. حتی یک ضرب المثل داریم که می گوید "آدم ارزان خر، دو بار هزینه می کند!" . یکی از چیزهایی که شما هنگام خرید باید به آن دقت زیادی داشته باشید آنتی ویروس است. قبول داریم که در بسیاری از موارد ممکن است که توسعه دهنده یک محصول به قیمت بیشتری محصول را بفروشد اما برای جلوگیری از هر خرابی احتمالی بهتر است که شما این برنامه را مستقیما خریداری کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا اهمیت خرید آنتی ویروس قانونی را متوجه شوید.

زمانی که در گوگل به دنبال آنتی ویروس می گردید ممکن است با صدها پیشنهاد رو به رو شوید. قیمت این محوصلات می تواند از قیمت اصلی محصول کمتر و یا خیلی بیشتر باشد. اما کدام را باید انتخاب کرد؟ انتخاب محوصل ارزان و یا رایگان شاید اولین انتخاب ما باشد، اما دقیقا همین جا است که ما فریب خورده ایم!

آنتی ویروس قانونی

چرا خرید آنتی ویروس قانونی مهم است؟

زمانی که شما آنتی ویروس را با قیمت پایین تر از یکی از سایت ها خریداری می کنید به احتمال زیاد یکی از مشکلات زیر برای شما ایجاد می شود، که موجب می شود شما برای رفع این مشکل هزینه بیشتری پرداخت کنید.

  • کد لایسنس تقلبی :

هر کسی می تواند کدی متشکل از حرف و عدد ایجاد کند که به نظر کد فعال سازی یک برنامه است تا زمانی که شما از آن استفاده کرده و با دو حالت مواجه می شوید. یا تاریخ انقضای کد تمام شده است و یا کلا خراب است! شما به عنوان یک خریدار نمی توانید قبل از خرید خود از درست بودن کد لایسنس مطمئن شوید ولی می توانید خرید آنتی ویروس قانونی را انتخاب کنید تا راهی برای پیگیری قانونی داشته باشید.

  • کد لایسنس چند کاربره :

برخی مواقع یک فرد آنتی ویروس را در حالت 3 کاربره خریداری می کند و بعد به چند نفر می فروشد. حالا اتفاقی که می افتد این است که هر که سریع تر باشد می تواند از کد لایسنس استفاده کند. پس در این حالت تنها 3 کاربر اول می توانند از آن استفاده کنند.

  • ویژگی لایسنس نامناسب :

می دانیم که از یک آنتی ویروس می توان برای چند سیستم مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال لپتاپ، آیپد و ... . برخی مواقع افراد سودجو آنتی ویروس را برای دستگاه های مختلف خریداری می کنند و آنها را به عنوان مثال مناسب برای یک دستگاه به فروش می رسانند. سپس زمانی که شما از کد لایسنس استفاده می کنید متوجه می شوید مناسب دستگاه شما نیست!

  • عدم تطابق لایسنس آنتی ویروس با منطقه جغرافیایی شما :

لایسنس هایی که برای یک منطقه جغرافیایی تعیین می شوند، تنها برای همان منطقه مورد استفاده هستند. بر اساس منطقه مورد نظر، قیمت ها مختلف است. اما نکته ای که وجود دارد این است که شما نمی توانید لایسنس یک منطقه را در جایی دیگر فعال کنید.

آنتی ویروس قانونی

همراهان عزیز زمانی که شما آنتی ویروس را از یک سایت غیر معتبر خریداری می کنید احتمال همچین اتفاق افتادن همچنی مواردی زیاد است و خبر بدتر این است که شما نمی توانید پیگیری قانونی داشته باشید. پس بهتر است خرید آنتی ویروس قانونی را انتخاب کنید.

در صورتی که برای پرداخت خرید آنتی ویروس قانونی در سایت های خارجی سوالی دارید نگران نباشید چرا که تراپی با توجه به خدمات ارزی گوناگونی که انجام می دهد، قادر به پرداخت این هزینه برای شما هست. تنها باید درخواست خود را برای ما ارسال کنید، معادل ریالی را بپردازید و سپس از خرید خود استفاده کنید.

تاریخ انتشار 03 امرداد 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر