با توجه به محبوبیتی که بیت کوین در سال های اخیر پیدا کرده است، بسیاری از فروشگاه های خارجی تصمیم گرفته اند که از این ارز رمزنگاری شده به عنوان یک روش پرداخت پشتیبانی کنند. اگر شما هم یکی از سرمایه گذاران در ارز دیجیتال بیت کوین هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه خرید با بیت کوین از سایت های خارجی آشنا شوید.

خرید با بیت کوین از سایت های خارجی  

در این بخش، برخی از بهترین سایت های خارجی که از بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت پشتیبانی می کنند، را به شما معرفی می کنیم.

خرید با بیت کوین از مایکروسافت

مایکروسافت یکی از پیشتازان در زمینه اضافه کردن بیت کوین به روش های پرداخت هزینه خرید آنلاین، محسوب می شود. این فروشگاه اینترنتی از سال 2014 تا کنون، این امکان را برای افراد فراهم کرده است که برای خرید Xbox از این ارز رمزنگاری شده، استفاده کنند. چرا که بیل گیتس معتقد است که مزایای استفاده از بیت کوین خیلی بیشتر از ارزهای رایج می باشد.

خرید از Namecheap با بیت کوین

Namecheap نیز یکی دیگر از مواردی است که در لیست خرید با بیت کوین از سایت های خارجی قرار می گیرد. در این سایت، که در زمینه فروش دامنه سایت در حال فعالیت است، شما می توانید از بیت کوین برای پرداخت هزینه استفاده نمایید.

خرید با بیت کوین از سایت های خارجی چگونه انجام می شود؟

خرید از Newegg با بیت کوین

اگر با بازار ارزهای رمزنگاری شده آشنایی داشته باشید، حتما نام سایت Newegg به گوشتان خورده است. در این سایت که تجهیزات استخراج بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده به فروش می رسد، شما می توانید از بیت کوین برای پرداخت هزینه استفاده نمایید.

خرید از Overstock با بیت کوین

امکان خرید با بیت کوین از سایت های خارجی در سایت Overstock فراهم شده است. اگر به دنبال وسیله ای الکترونیکی و یا لوازم خانگی هستید، حتما به این سایت سر بزنید.

خرید از آمازون با بیت کوین

علاوه بر این که برای خرید از آمازون می توانید از ویزا کارت، مستر کارت و گیفت کارت آمازون استفاده نمایید، خرید با بیت کوین نیز یکی دیگر از روش های پرداخت است که جدیدا به سایت اضافه شده است. برای خرید با بیت کوین از آمازون، شما حتما باید از کیف پولی به نام Purse استفاده نمایید. جالب است بدانید که مزیت خرید با بیت کوین در آمازون، صرفه جویی 1 الی 30 درصد در هزینه هاست.

ررزو هتل در Travela با بیت کوین

وب سایت Travela در زمینه رزرو هتل مشابه با سایت بوکینگ دات کام در حال فعالیت است. مهمترین نکته ای که در خصوص این سایت می توان به آن اشاره کرد این است که نه تنها از بیت کوین بلکه از سایر ارزهای رمزنگاری شده مانند ریپل، بایننس کوین و ... نیز می توان برای پرداخت هزینه در این سایت استفاده کرد.

ررزو هتل با Epedia توسط بیت کوین

Epedia نیز یکی دیگر از وب سایت هایی است که می توانید از طریق آن هنگام سفر به یکی از کشورهای خارجی، پرواز و هتل پیدا کنید. بیت کوین، یکی از روش های پرداخت در این سایت می باشد که اخیرا به امکانات آن اضافه شده است. اما در حال حاضر، از این روش پرداخت تنها برای ررزو هتل می توانید استفاده کنید. بر اساس اخباری که منتشر شده است، Epedia جهت اضافه کردن این روش پرداخت جدید، در حال همکاری با یکی از بهترین سرویس های اکسچنجینگ و کیف پول های آنلاین، Coinbase می باشد.

خرید با بیت کوین از سایت های خارجی چگونه انجام می شود؟

رزرو هتل در CheapAir

CheapAir یک آژانس گردشگری آنلاین است که در زمینه رزرو هتل در حال فعالیت است. شما می توانید برای رزرو هتل در سراسر جهان از طریق بیت کوین هزینه را پرداخت نمایید.

خرید از Etsy با بیت کوین

Etsy یکی دیگر از فروشگاه های آنلاین است که در زمینه فروش انواع کالا در حال فعالیت است. امکان خرید با بیت کوین در این سایت فقط برای برخی از فروشنده ها امکان پذیر است. بنابراین، قبل از اینکه خریدتان را در این سایت انجام دهید، ابتدا بررسی کنید که فروشنده مورد نظر شما از کدام یک از روش های پرداخت پشتیبانی می کند.

دریافت بیت کوین رایگان با Lolli

Lolli یکی از پلتفرم هایی است که از طریق آن می توانید به ازای خریدی که می کنید، بیت کوین رایگان دریافت نمایید. شما می توانید از طریق خرید با ویزا کارت و مسترکارت در فروشگاه های آنلاین زیر، بیت کوین رایگان دریافت نمایید:

نتیجه گیری

امکان خرید با بیت کوین از سایت های خارجی روز به روز در حال افزایش است. در صورتی که شما یکی از سرمایه گذاران فعال در بیت کوین هستید، می توانید از این ارز، جهت خرید از سایت های خارجی استفاده کنید.

تاریخ انتشار 27 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر